Ik heb em vandaag gekeken.quote:
En dat had je wel verwacht in een Nolan-film? Die slaagt er zelden tot nooit in om zijn personages een ziel te geven. Gelukkig weet hij dat altijd op te vangen door heel goed te casten en acteurs te gebruiken die er sowieso wel iets van maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 04:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Geen enkel karakter wekt enige sympathie op.
Nope, het is nog steeds Sean Conneryquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben benieuwd of Bane's stem nog is aangepast voor de Blu-ray, maar het zal wel niet
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
PalmRoyale: zuurpruim. Je verhaal raakt kant noch wal. Het enige wat klopt is dat film 1 en 2 erg goed zijn.
Doei, gr gr.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nope, het is nog steeds Sean Connery
Het is nu meer dat je hele tv vol beeld is met de Imaxscenes en de gewone scenes zijn widescreenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat gefap op imax terwijl je toch echt aan 1080p loopt
De IMAX scenes zijn wel veel rijker qua detail en scherpte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is nu meer dat je hele tv vol beeld is met de Imaxscenes en de gewone scenes zijn widescreen
In de bios ja, op tv is het nog steeds 1080 zoals de andere scenes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De IMAX scenes zijn wel veel rijker qua detail en scherpte.
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen 35mm en imax (zelfs in full HD) moet je toch eens een nieuwe bril kopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bios ja, op tv is het nog steeds 1080 zoals de andere scenes.
Zoals SS al opmerkte
Je ziet het in aspect ratio ja, niet in het aantal pixels op je tvquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen 35mm en imax (zelfs in full HD) moet je toch eens een nieuwe bril kopen.
Godsamme. Het ziet er gewoon veel rijker uit qua kleuren en detail. Ogen open doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je ziet het in aspect ratio ja, niet in het aantal pixels op je tv
Ja omdat de zwarte balken ineens weg zijn komt er meer beeld en licht je huiskamer inquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Het ziet er gewoon veel rijker uit qua kleuren en detail. Ogen open doen.
trollquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja omdat de zwarte balken ineens weg zijn komt er meer beeld en licht je huiskamer in
En Battery Park is in een haven veranderd (en het One World Trade Center was nog niet in aanbouw op de foto van Manhattan). Maar dat was het dan ook wel.quote:
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trump Building heeft ook een andere toren.
Ik denk zelf dat het copyright niet geld als je het NY noemt, Rotterdam heeft de copyright van de Zwaan gekocht van de architect omdat ze wil dat iedereen het filmt en fotografeert. Maar als je het Gotham gaat noemen dan is het geen reclame meer voor NYquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.
Als dat waar is van die copyright dan is het een hele klus geweest om het uit te zoeken voor al die gebouwen
Zo, dat is zeker goed in elkaar gedraaid zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
Duurt wel de helft te langquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gesproken als een echte azijnzure recensent.
Hij is te lang om een echte trailer te zijn ja, maar dit ding staat op zichzelf. Het is feitelijk een korte film in de vorm van een trailer, dus ik vind het niet erg.quote:
The Dark Knightquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
jij vond de dark knight rises zwak?quote:
Als je dit een goede film vindt dan vraag ik me af wat je dan van een echt goede film vindt...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |