Grappig dat je dat zegt, ik dacht nl precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?
Je moest eens weten hoe blij ik was dat het niet in 3d zou komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een wezenloze beeldkwaliteit zeg, sjongejongejonge. Zowel IMAX als 35mm. Als je dit ziet kan je toch alleen maar concluderen dat digitale camera's zoals de ARRI Alexa en Red Epic nog niet eens de veters mogen strikken van 70mm en 35mm film.Nolan
heeft gelijk. Lang leve film en weg met digitaal.
Maarja dat zal wel een utopie zijn vrees ik. Dit soort filmische parels moeten we koesteren.
Aan het graf was geen speech, de scene was maar kort. De speech is als Alfred ontslag neemt voor de laatste actequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?
Hoe moet ik me dat voorstellen, die scenes zijn niet widescreen maar beeldvullend op 16:9?quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, die scenes zijn niet widescreen maar beeldvullend op 16:9?
Nee joh. Wou dat alle films 1920x1080 resolutie waren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:22 schreef Stefan het volgende:
Het rare is wel dat Imax op je tv weer lijkt alsof het letterbox is, je mist de widescreen ook een beetje
Ok mooi, maar hoe zit dat precies. Ik dacht dat je voor IMAX een speciaal scherm moest hebben, maar nu lijkt het er op dat je het met een normale (HD) tv en een Blue Ray ook kunt. Hoe zit dat danquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
blijkbaar
Fans who purchase the Blu-ray will be happy to know that it features nearly one hour of IMAX footage, and it’ll fill your screen just like The Dark Knight Blu-ray.
Read more at http://batman-news.com/20(...)#adfaTzJlDKXMd4xr.99
De normale scenes zijn widescreen dus met enorme balken boven en onder en de imaxscenes zijn dan ineens beeldvullend, zoals tv uitzendingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok mooi, maar hoe zit dat precies. Ik dacht dat je voor IMAX een speciaal scherm moest hebben, maar nu lijkt het er op dat je het met een normale (HD) tv en een Blue Ray ook kunt. Hoe zit dat dan
Ik ben een leek op het gebied van beeld en geluid
Enige wowmoment was dat we dat vliegtuigshot hadden over die bergen. Voor close ups werkt t bij niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de bioscoop zag het het verschil wel duidelijk hoor. Het beeld was in eens veel scherper.
ik vind 'm vrij irritant en teveel op de voorgrond. Ik krijg niet het idee dat hij daar staat, maar dat je gelijk een voice-over hoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben benieuwd of Bane's stem nog is aangepast voor de Blu-ray, maar het zal wel niet
Als ik de composities van de imax shots bekijk heeft Nolan volgens mij rekening gehouden met een 16:9 aspect ratio.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Nagil het volgende:
Imax in Nederland is idd 16:9, maar de echte officiële imax-schermen zijn 4:3. Dus in principe mis je op de bluray en in de Nederlandse bios nog steeds een deel van de originele imax footage.
Het 35mm gefilmde materiaal ziet er ook erg goed uit, maar het imax materiaal is echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat doet regulier materiaal ook, ik vind het allemaal allang prima, meerwaarde zal er vast zijn, maar ik heb er niet op gelet.
Anderhalf? Release datum is toch 3 december? Das nog ruim 2 weken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Anderhalf weekje wachten en dan een weekend met vriendin plannen met sparerib express op speeddial
28 november...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anderhalf? Release datum is toch 3 december? Das nog ruim 2 weken.
whehehehequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja bij FRS
Amazon.co.uk is nog wel 3-12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |