abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115258003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef LXIV het volgende:
Marokkanenterreur is een complot van de rechtse media.
Terreur nog wel..... Zeg niet dat er niks aan de hand is, maar terreur, doe ff niet zo dramatisch.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:01:24 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115258017
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Terreur nog wel..... Zeg niet dat er niks aan de hand is, maar terreur, doe ff niet zo dramatisch.
Het is geen serieuze post.
The End Times are wild
pi_115259742
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wijs mij eens uitspraken aan die jouw mening dat ik een racist ben onderstrepen?
Dat is een ander verhaal, maar beweren dat men over het algemeen weinig tegen Marokkanen heeft... :')_!
pi_115268776
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

http://zembla.vara.nl/Nie(...)36081b159979646f1115

http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html

Ook lees je bijvoorbeeld nooit iets van autochtoon geweld tegen homo's in die krant ( http://vorige.nrc.nl/article2064159.ece) Terwijl elke scheet van Marokkanen wordt opgeblazen.
die zembla docu is echt ongelofelijk. Net een film dat soort complotten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115271084
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef Triggershot het volgende:
... Laat staan dat ik woorden ga vuil maken aan selectieve statistiekenbeoordeling. 99,9% van de verkrachtingen, daar zijn mannen verantwoordelijk voor, maar niemand heeft het over een collectief negatief imago van de man, dat ze niet in stille tochten lopen etc.
Het percentage verkrachters onder mannen is dan ook van een heel andere orde dan het percentage Marokkaanse jongeren dat crimineel gedrag vertoont, cq. met justitie in aanraking is geweest.

quote:
Van alle Marokkaanse jongens is maar liefst 65 procent tussen hun 12e en 23e levensjaar weleens aangehouden door de politie. Het Sociaal Cultureel Planbureau noemt die ontwikkeling in het rapport 'schrikbarend'.
Bron: "Criminaliteit grootste probleem integratie"

quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef Triggershot het volgende:
De goede burger zal zich distantieren van de verkrachter, ja de goede Marokkaanse burger zal zich distantieren van de Marokkaanse crimineel, maar het is niet eerlijk dat er een collectief imago wordt geschapen voor de Marokkaan, waarbij je in de samenleving als ploeg al 3-0 achter staat en je maar eerst eens moet zien om gelijkspel te behalen voor je kunt slagen.
Dat imago hebben Marokkanen toch echt aan zichzelf te danken. Ik hoor nooit iets over Vietnamezen. En de criminaliteit en het wangedrag begint vaak al op jonge leeftijd. Kennelijk is er ook niemand in de omgeving, uit eigen kring, die zulke jongeren corrigeert.

En wat het imago betreft: als maar liefst 65 procent van de jongeren tussen 12 en 23 jaar wel eens door de politie is aangehouden, is dat dus bij slechts 35 procent niet het geval. Tegenover elke fatsoenlijke, zich normaal gedragende Marokkaanse jongere staan bijna twee criminelen.

Sorry, als het hier om percentages van 5 of 10 procent ging, had je een punt. Maar criminaliteit onder Marokkaanse jongeren is zo wijdverspreid dat een slachtofferrol misplaatst is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 00:14:00 ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:17:54 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115271352
Trigger een Slachtofferrol toebedichten :o, zo fout
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115271826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het percentage verkrachters onder mannen is dan ook van een heel andere orde dan het percentage Marokkaanse jongeren dat crimineel gedrag vertoont, cq. met justitie in aanraking is geweest.

Kijk ook meteen naar hoeveel% van de verkrachters / pedo man is en waarom dat geen collectief bewegen op roept. Ik riep niet op om te kijken hoeveel % van de mannen een verkrachter of crimineel is. Zo wordt er ook geen stille tochten gedaan door agenten, omdat er weer agenten zijn die veel geweld gebruiken, macht misbruiken of zelfs in 2 gevallen een vriendin of buurmeisje vermoorden. Maar goed als we Marokkanen vergelijken met PVVleden moeten we nog stille tochten hebben over wat PVV leden allemaal hebben gedaan natuurlijk.

Bron: "Criminaliteit grootste probleem integratie"

[..]

quote:
Dat imago hebben Marokkanen toch echt aan zichzelf te danken. Ik hoor nooit iets over Vietnamezen. En de criminaliteit en het wangedrag begint vaak al op jonge leeftijd. Kennelijk is er ook niemand in de omgeving, uit eigen kring, die zulke jongeren corrigeert.
Nou de imago van de Marokkanen in mijn omgeving is prima en niets op aan te merken, imago van Marokkanen wordt grotendeels gevormd door de media, met name als we het hebben over al die mensen die niet eens in een grote stad wonen of zelfs geen last van hebben gehad, met een vergrootglas naar kijken, etniciteit benadrukken zijn daar handige instrumenten in.
quote:
En wat het imago betreft: als maar liefst 65 procent van de jongeren tussen 12 en 23 jaar wel eens door de politie is aangehouden, is dat dus bij slechts 35 procent niet het geval. Tegenover elke fatsoenlijke, zich normaal gedragende Marokkaanse jongere staan bijna twee criminelen.
Ik ben wel benieuwd naar wat die gevallen van in aanraking komen met justitie is, ik ben ook vaak genoeg in aanraking gekomen met politie / justitie, vanwege een rijbewijs / ID te vergeten, te hard rijden etc, niet echt noemenswaardige dingen als we het over overlast hebben, nou weet ik wel dat dat misschien maar een gros is van de statistieken, maar ook dat is in aanraking komen met justitie, zijn daar duidelijke voorbeelden van in de onderzoeken?
quote:
Sorry, als het hier om percentages van 5 of 10 procent ging, had je een punt. Maar criminaliteit onder Marokkaanse jongeren is zo wijdverspreid dat een slachtofferrol misplaatst is.
Ho ho, niemand pleit voor een slachtofferrol voor Marokkaanse criminelen, ik heb het over mensen die niets met criminaliteit te maken hebben, dat zij er onnodig in worden geplaatst. Iemand die niets fout doet, maar er wel op wordt afgerekend simpelweg omdat hij Marokkaans is, is per definitie een slachtoffer van de imago van de criminelen / beeldvorming van de media.
pi_115272057
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef Re het volgende:
Trigger een Slachtofferrol toebedichten :o, zo fout
*;

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 00:29:40 ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:30:17 #184
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_115272115
Goede topic by the way.
pi_115284876
De sfeer zit er nog lekker in hier. Heel prettig.
pi_115285075
Wat verstaat men eingelijk onder "keihard aanpakken" ? Want om even on topic te blijven, het politie bureau bevindt zich namelijk nota bene op de Groest, dus aan het aantal blauw kan het niet gelegen hebben ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_115285260
Aanhouden en voor langere tijd vastzetten misschien?
Als je het artikel leest gaat het steeds om dezelfde groep. Hoe kan je na poging moord 2 maanden later alweer, of nog steeds vrij zijn om twee jonge meisjes in elkaar te slaan?

En als politiebureau daar echt zit moeten ze zich al helemaal kapot schamen die platte petten.
pi_115285465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat verstaat men eingelijk onder "keihard aanpakken" ? Want om even on topic te blijven, het politie bureau bevindt zich namelijk nota bene op de Groest, dus aan het aantal blauw kan het niet gelegen hebben ?
de meeste fietsen worden hier al jaren VOOR het politiebureau gejat :')

het politiebureau is nou net de plek waar je GEEN politieagenten tegenkomt :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:09:57 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115285487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Nozem. het volgende:
En waarom wordt deze groep niet keihard aangepakt na het eerste incident? Moeten er eerst weer doden vallen?

daar zit hem een beetje de crux, niet... die groep wordt niet goed aangepakt en dus kan het door blijven etteren, dan kun je wel hard roepen dat het allemaal tuig is en ze geen respect hebben voor de maatschappij, maar diezelfde maatschappij laat het blijkbaar wel toe dat ze mogen etteren

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 08-08-2012 13:15:00 ]
pi_115285514
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef HyperViper het volgende:
De sfeer zit er nog lekker in hier. Heel prettig.
g amaar eens op een stapavond over de groest lopen: dan zul je pas een lekker sfeertje meemaken :')

ieder weekend is het wel bal daar. regelmatig ook weer iemand met een mes in de rug :{
pi_115285846
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

daar zit hem een beetje de crux, niet... die groep wordt niet goed aangepakt en dus kan het door blijven etteren, dan kun je wel hard roepen dat het allemaal tuig is en ze geen respect hebben voor de maatschappij, maar diezelfde maatschappij laat het blijkbaar wel toe dat ze mogen etteren
Onder de noemer de maatschappij dat ben jij?
Nou dit lijkt me niet een groep waar je als brave burger die de hond uit laat even op af moet stappen om ze aan te spreken.
Zaak voor de politie. Als je de reacties in de Gooi en Eemlander leest is het al jaren een no go area vol met geweld daar.

Deze meisjes zijn in elkaar geslagen pal voor een grote discotheek G-Spot. Hetgeen toch wel suggereert dat er geen of onvoldoende politie aanwezig was om ze te beschermen tegen dit soort staatsmongolen.

Als je uitgaat in Rotterdam of Amsterdam sterft het rond de bekende horecagelegenheden ook van de politie al dan niet te paard.
pi_115285924
quote:
Het is de zoveelste zware mishandeling al dit jaar aan de Groest, waar allochtone jongeren een no-goarea hebben gecreëerd met bedreigingen, verwensingen en agressie tijdens de uitgaansuren.
Wie gaat dit trouwen à la GeenStijl "kapot-checken"?
pi_115286057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Deze meisjes zijn in elkaar geslagen pal voor een grote discotheek G-Spot. Hetgeen toch wel suggereert dat er geen of onvoldoende politie aanwezig was om ze te beschermen tegen dit soort staatsmongolen.
en de G-spot zit letterlijk 2 deuren naast het politiebureau :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:30:14 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115286263
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Onder de noemer de maatschappij dat ben jij?
Nou dit lijkt me niet een groep waar je als brave burger die de hond uit laat even op af moet stappen om ze aan te spreken.
Zaak voor de politie. Als je de reacties in de Gooi en Eemlander leest is het al jaren een no go area vol met geweld daar.

Als je uitgaat in Rotterdam of Amsterdam sterft het rond de bekende horecagelegenheden ook van de politie al dan niet te paard.
nou ja, een maatschappij die het toelaat dat er een no go-zone is gevormd waartegen niet is opgetreden. Dan kun je dus wel blijven schreeuwen dat die mongolen geen respect hebben maar je kunt ze niet beschuldigen van opportunisme... oid
pi_115286335
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, een maatschappij die het toelaat dat er een no go-zone is gevormd waartegen niet is opgetreden. Dan kun je dus wel blijven schreeuwen dat die mongolen geen respect hebben maar je kunt ze niet beschuldigen van opportunisme... oid
Ik vraag me af in hoeverre er echt een no-go area is, lijkt mij een typische Telegraaf hyperbool.
pi_115286385
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre er echt een no-go area is, lijkt mij een typische Telegraaf hyperbool.
Dat ja, sowieso zijn het uit buitenland geïntroduceerde termen.
pi_115286407
quote:

[..]

niet officieel uitgeroepen natuurlijk ;)

maar de meeste Hilversummers zul je daar echt niet vinden op stapavonden :N
de politie trouwens ook niet :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:37:17 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115286541
quote:

[..]

mja, hoe je het ook noemt, maar dat er gestructureerd groepen marokkanen in staat zijn wetteloos bezig te zijn vind ik persoonlijk erger dan de gepleegde feiten. We kunnen niet verwachten dat een grote groep ontspoorden ineens zich bewust worden dat ze verkeerd bezig zijn, ze worden niet gecorrigeerd dus blijven ze doen waar ze goed in zijn...
pi_115286735
Zet hier arme agenten uit Marokko aan het werk, speciaal team voor Marokkanen, als ze goed werk leveren, neem de nationaliteit van de etter af en geef het aan de agent, win-win situatie.
pi_115286790
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Re het volgende:

[..]

mja, hoe je het ook noemt, maar dat er gestructureerd groepen marokkanen in staat zijn wetteloos bezig te zijn vind ik persoonlijk erger dan de gepleegde feiten. We kunnen niet verwachten dat een grote groep ontspoorden ineens zich bewust worden dat ze verkeerd bezig zijn, ze worden niet gecorrigeerd dus blijven ze doen waar ze goed in zijn... wat ze leuk vinden om te doen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')