abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115229532
Vandaag stond in de krant dat er veel studenten waren die recht hadden op bijvoorbeeld huurtoeslag, maar dit zelf niet wisten. Ik kan nergens vinden of ik nou wel of niet recht op huurtoeslag, dus ik hoop dat iemand van jullie het weet. Ik studeer in België, maar ik krijg gewoon Nederlandse studiefinanciering en ov- vergoeding. In totaal is dit ongeveer 360 euro per maand. Verder heb ik geen enkel inkomen. Ik woon in België niet in een studentenhome, maar ik heb een kamer bij iemand in huis. Ik betaal 275 euro per maand all inclusive en heb 2 huisgenoten. 1 van de huisgenoten is de zoon van huiseigenaar en de huiseigenaar is 1 keer in de paar weken ook thuis, dan heb ik 3 huisgenoten. Als u nog meer info nodig hebt, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Cindy Knapen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:48:33 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115229564
Nee, geen recht op 'Nederlandse' huurtoeslag.
pi_115230020
Heeft belgie ook huurtoeslag?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:07:31 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115230190
Sowieso moet je voor huurtoeslag in Nederland een eigen voordeur hebben. Als je op kamers woont, dan is dat meestal niet het geval.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_115230809
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Flurry het volgende:
Sowieso moet je voor huurtoeslag in Nederland een eigen voordeur hebben. Als je op kamers woont, dan is dat meestal niet het geval.
eigen voordeur, eigen keuken en eigen wc.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_115231261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Nee, geen recht op 'Nederlandse' huurtoeslag.
Los van alle eisen die er aan Nederlandse huurtoeslag worden gesteld is dit natuurlijk het enige correcte antwoord.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')