Dat idd nooit doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan bijt die persoon zijn wang kapot.![]()
![]()
![]()
Ik ben er geen voorstander van.
Dat is ook juist de bedoeling. Gewoon zo min mogelijk doen en zorgen dat diegene zich niet aan iets scherps kan stoten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat hun s geleerd ik ventileer mn mening niet
Wij hadden een schoolgenoot die regelmatig een epilepische aanval had. Die zat vaak bij ons in de gang. As t gebeurde zorgden we ervoor dat hij zn hoofd niet kon stoten aan de verwarming en aan de vloer en voor de rest laten gaan. Maarja dat is ook alweer 12/13 jaar geleden
Als t weer voorkomt zou ik t ook zo doen. Kan ik ook niks fout doen:pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook juist de bedoeling. Gewoon zo min mogelijk doen en zorgen dat diegene zich niet aan iets scherps kan stoten.
En zorg dat je erachter komt of deze persoon bekend is met epilepsie. Zo nee: 112 bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als t weer voorkomt zou ik t ook zo doen. Kan ik ook niks fout doen:p
Dat is ook het beste wat je kan doen maar de omstandigheden tellen ook mee. Als het op de rand van het perron is en er komt een trein aan is weer wat anders dan dat het op een dorpsplein gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook juist de bedoeling. Gewoon zo min mogelijk doen en zorgen dat diegene zich niet aan iets scherps kan stoten.
Dat is ook wat ik eerder heb gezegd. Dat in het geval van Jaleesa het juist goed was om hem tegen te houden. Lezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook het beste wat je kan doen maar de omstandigheden tellen ook mee. Als het op de rand van het perron is en er komt een trein aan is weer wat anders dan dat het op een dorpsplein gebeurd.
Ik een broodje bal gehakt met mayonaise...quote:
Beetje laat nu.. balenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nog ijs in de vriezer geloof ik. Maar ik heb er geen zin in xD. Kom maar haluh!
Ook lekker.. alleen ik heb nu zin in wat fris eigenlijk, wat kouds..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik een broodje bal gehakt met mayonaise...
Bal gehakt lig in de pan, mayonaise ligt in de koelkast, alleen dat bolletje mist...
Bal gehakt kan je ook koud etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Beetje laat nu.. balen
[..]
Ook lekker.. alleen ik heb nu zin in wat fris eigenlijk, wat kouds..
Maargoed
* Rucky zet een glaasje neer voor JK.quote:
Slobber, slobber, slobber.. Op!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky zet een glaasje neer voor JK.
[ afbeelding ]
Iemand nog wat te drinken?
Zeg maar waar je zin in hebt dan zet ik het wel op tafel.quote:
Guilty pleasurequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij maakt me misselijk met je kouwe gehaktballen
Naja, ieder z'n meug.. ik hou er iig niet vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Guilty pleasureNet als koude braadworsten
. Niet rauw he, gewoon gebakken en af laten koelen
Ja idd, vlees moet warm zijn als je het tot je neemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij maakt me misselijk met je kouwe gehaktballen
* JK1982 zoekt naar de rode kaarten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja idd, vlees moet warm zijn als je het tot je neemt.
Volgens mij zeg ik nu iets verkeerds.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |