quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de loterij die gaat vallen. Ik heb al wel wat gewonnen in juni en juli. Een kledingcheque van 15 euro en een bosjes rozen. Zo komen we er wel :p
Oehhh wat leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de loterij die gaat vallen. Ik heb al wel wat gewonnen in juni en juli. Een kledingcheque van 15 euro en een bosjes rozen. Zo komen we er wel :p
Kontje brood met pindakaas en boter. En zoete zooi. Gewoon erbij, alles door elkaar vreten jwtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pindakaas met.. ?
[..]
Net maar even een nectarine genomen. Die bewaar ik als ze rijp zijn in de koelkast, dan zijn ze heerlijk fris..
[..]
Hahaha, die uitdrukking ken ik ook onderdaad..
Ik vind 'kontjes' ook altijd wel lekker. Maar niet alleen bij brood, net zo goed met vlees (worstjes) etc.
Nou is niet grappig hoor. Die krengen kunnen wel duizenden euro's kosten. :p nou als k dat met mijn loon bij elkaar moet werken. Ik ben zo bij je terug hoeveel uur dat is. Ik moet eerst naar de wc :pquote:
Ik heb nog een trouwjurk hangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou is niet grappig hoor. Die krengen kunnen wel duizenden euro's kosten. :p nou als k dat met mijn loon bij elkaar moet werken. Ik ben zo bij je terug hoeveel uur dat is. Ik moet eerst naar de wc :p
Doe een toga bruiloft dan hoef je alleen maar je beddenlaken over je schouder te flikkeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou is niet grappig hoor. Die krengen kunnen wel duizenden euro's kosten. :p nou als k dat met mijn loon bij elkaar moet werken. Ik ben zo bij je terug hoeveel uur dat is. Ik moet eerst naar de wc :p
Of aan een winnend lot zegt Mike.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik zie een nieuwe FHF-actie: Help Yska aan de trouwerij!
Dat kan ik heel goed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Of aan een winnend lot zegt Mike.
Maar jullie mogen wel slngers maken :p
Ja dat stelde mn schoonmoeder ook al voor. En die heb ik zelfs aangehad :p er zit maar 1 eis aan de trouwjurk. Ik wil een korset! Die zijn mooi :pquote:
Ik heb eigenlijk altijd pindakaas met suiker erop. Lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kontje brood met pindakaas en boter. En zoete zooi. Gewoon erbij, alles door elkaar vreten jwt
Nectarines zijn ook lekker! Daar had ik laatst lekker vruchtensapje van gemaakt met sinaasappelsap
Die had ik er wel onder! Met flinke vulling, leek het nog watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat stelde mn schoonmoeder ook al voor. En die heb ik zelfs aangehad :p er zit maar 1 eis aan de trouwjurk. Ik wil een korset! Die zijn mooi :p
Ik durf dat nooit te proberen, haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd pindakaas met suiker erop. Lekker!
M'n zwager neemt meestal pindakaas met hagelslag erop
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had ik er wel onder! Met flinke vulling, leek het nog wat
Pindakaas met suiker of hagelslag. Ben bang dat ik dat heel vies vind ofzoquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
De handel was daarvoor al gekeurd hoor
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef Ehhe het volgende:
Nouja ennieweej, ik ga slapen. Morgen VROEG uit bed! En een hele dag werken yay
had je moeten gokken op de spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |