Brood ontdooit vanzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nu zin in zoete zooi. Of een kapje van het brood met pindakaas. Of tegelijk!
Maarja, niks in huis en brood ligt in de vriezer. Geen zin om die moeite te doen
Maar dan moet ik het he-le-maal uit de vriezer halen, op een bordje leggen, wachten, smeren.... Nee, laat maarquote:
Jij bent gewoon lui moet even uitrusten. En als je je brood uit de vriezer halen en tijdens het ontdooien kan je even uitrusten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het he-le-maal uit de vriezer halen, op een bordje leggen, wachten, smeren.... Nee, laat maar
Hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
*Yska smeert een lekker kontje pindakaas voor Ehhe*
Ik ben AARTSLUI. Echt, er bestaat volgens mij niemand luier dan ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lui moet even uitrusten. En als je je brood uit de vriezer halen en tijdens het ontdooien kan je even uitrusten.
Dubbel fris ananas & mangoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je zin in hebt dan zet ik het wel op tafel.
Coolbest strawberry hill is ook erg lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dubbel fris ananas & mangoof coolbest mango dream
Als je echt lui zou zijn dan zou je niet balen dat er dagen voorbij gaan dat je niet mag komen werken. Dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben AARTSLUI. Echt, er bestaat volgens mij niemand luier dan ik
En daarbij hoef ik ook niet meer te eten nu, heb gewoon avondeten gehad.
wie loopt er nu met pindakaas op zijn/haar kont?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
*Yska smeert een lekker kontje pindakaas voor Ehhe*
Jaa die mag ook:Dquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Coolbest strawberry hill is ook erg lekker!
Hmja, dat is mss ook wel weer zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als je echt lui zou zijn dan zou je niet balen dat er dagen voorbij gaan dat je niet mag komen werken. Dus.
Wij noemen het een kontje, dat laatste stukje brood. Ook wel het kapje genoemd. Maar wij zeiden altijd kontje :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
wie loopt er nu met pindakaas op zijn/haar kont?
nah ik noem t gewoon effectief indelen van je inspanningenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben AARTSLUI. Echt, er bestaat volgens mij niemand luier dan ik
En daarbij hoef ik ook niet meer te eten nu, heb gewoon avondeten gehad.
i know. ken t als woordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij noemen het een kontje, dat laatste stukje brood. Ook wel het kapje genoemd. Maar wij zeiden altijd kontje :p
Ik noem het ook altijd kontje, maar ik dacht dat men dat hier niet zou snappen dus ik noemde het maar kapje. Maar jij begrijpt mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij noemen het een kontje, dat laatste stukje brood. Ook wel het kapje genoemd. Maar wij zeiden altijd kontje :p
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik noem t gewoon effectief indelen van je inspanningen
Ik weet ook wel wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik noem het ook altijd kontje, maar ik dacht dat men dat hier niet zou snappen dus ik noemde het maar kapje. Maar jij begrijpt me
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik noem het ook altijd kontje, maar ik dacht dat men dat hier niet zou snappen dus ik noemde het maar kapje. Maar jij begrijpt me
Heul nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh. Dus niet alleen lui, maar ook dom ben ik
Yeahhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]Alleen dan 2 van de rechter... Pompompiepom....
Pindakaas met.. ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nu zin in zoete zooi. Of een kapje van het brood met pindakaas. Of tegelijk!
Maarja, niks in huis en brood ligt in de vriezer. Geen zin om die moeite te doen
Net maar even een nectarine genomen. Die bewaar ik als ze rijp zijn in de koelkast, dan zijn ze heerlijk fris..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dubbel fris ananas & mangoof coolbest mango dream
Hahaha, die uitdrukking ken ik ook onderdaad..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de loterij die gaat vallen. Ik heb al wel wat gewonnen in juni en juli. Een kledingcheque van 15 euro en een bosjes rozen. Zo komen we er wel :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yeahh. Ben jij al druk bezig met voorbereidingen voor je trouwerij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |