Trustenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bedankt voor deze fijne netvliesimprint voor het slapengaan schagelnaarling
trusten all y'all
Volgens mij niet, want het is geheim en prive!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:
Thanks allik waardeer de adviezen, vind het fijn dat jullie het met me eens zijn, moet ook echt zoeken naar een andere invulling van mn hulp.. maar is gewoon te prive (emotioneel) om er verder op een openbare plek over door te gaan.
Kunnen mensen die niet in onze feestboek zitten posts daar zien?
Neinz!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:
Thanks allik waardeer de adviezen, vind het fijn dat jullie het met me eens zijn, moet ook echt zoeken naar een andere invulling van mn hulp.. maar is gewoon te prive (emotioneel) om er verder op een openbare plek over door te gaan.
Neen, die is prive.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:
Ik krijg allemaal foto's uit ons topic als ik erop googlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar gooi dr nog eens wat tetten plaatjes tegenaan ben nog niet helemaal opgevrolijkt
hehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal foto's uit ons topic als ik erop google
Ah top! Open ik daar morgen even een postquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, die is prive.
En ik snap hem. Open daar even een post meissie![]()
Hoop dat de tetten je een beetje opgevrolijkt hebben
Ghehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Puckzzz het volgende:
Even de opvrolijk TET erin gooien
[ afbeelding ]
PA:je wilde het er in dit topic niet meer over hebben dus dat doen we dan ook niet, maar wel een dikke knuf voor je
Epischen tettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Puckzzz het volgende:
Even de opvrolijk TET erin gooien
[ afbeelding ]
PA:je wilde het er in dit topic niet meer over hebben dus dat doen we dan ook niet, maar wel een dikke knuf voor je
De mensen die je stom vind aan de ene kant van jou laten staan en de mensen die je leuk vind aan de andere kantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
Als na 1 oksel je deo op is
Zal zo teruglezen. Mogge!
ga je er van douchen beter uitzien dan? Of zit je onder de modderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:03 schreef RenRen- het volgende:
i look like shit, maar ik heb echt geen tijd om nog een keer te gaan douchen
ik wel altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je er van douchen beter uitzien dan? Of zit je onder de modder
Het is echt een beetje belachelijkquote:
Mijn TV vinden mensen ook altijd belachelijk, maar goed, ik zit er ook best wel ver vanaf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is echt een beetje belachelijk
Hij is nog even zenders aan het zoeken, als hij in volle glorie staat maak ik een pic
Nicequote:
Mijn oude tv in de slaapkamer was pakweg 7 jaar oud, die in de woonkamer heb ik 4 jaar geleden van mijn broer gekregen omdat die aan de flatscreen gingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice
Ik mag van mijzelf pas een nieuwe tv als hij 2 jaar oud is en heb hem afgelopen december ofzo pas gekocht!!!!!!!!!!!!
Dan zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn oude tv in de slaapkamer was pakweg 7 jaar oud, die in de woonkamer heb ik 4 jaar geleden van mijn broer gekregen omdat die aan de flatscreen ging.
Het was gerechtvaardigd naar mijn mening
Zouden die 37% allemaal geen werk hebben?quote:Krijgt u betaald op uw eigen opleidingsniveau?
Ja 27 %
Nee, erboven 9 %
Nee, eronder 27 %
Niet van toepassing 37 %
De tering!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan zeker
Mijne is nu 50 inch maar wil naar de 60, ik denk trouwens niet dat ik nog anderhalf jaar wachten red
Het went idd snel en ik heb een hele grote huiskamer dus het valt niet op dat mijn tv nu 50" inch is, zodra hij geleverd werd en neergezet was had ik al zo iets van "kut hij is te klein"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De tering!
En ik vind dit ding al zo huge!
Maar ik zit er natuurlijk relatief dichtbij. En ik heb gehoord dat het erg snel went
Dat had ik dus met die 32 inch, terwijl ik eerst echt dacht dat die al fucking groot was. Die heb ik nu dus verplaatst naar de slaapkamerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het went idd snel en ik heb een hele grote huiskamer dus het valt niet op dat mijn tv nu 50" inch is, zodra hij geleverd werd en neergezet was had ik al zo iets van "kut hij is te klein"
Klinkt inderdaad ideaal!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik wel echt ideaal vind is de usb-mogelijkheid (hebben allebei de tv's).
Film downloaden kopen, op usb zetten en op de tv kijken, ideaal!
En wat kan jij ook voor hem doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Seriously, mijn buurman belt net stomdronken aan omdat zijn vrouw de deur niet open deed.
Het is fucking 11 uur 's ochtends![]()
Ik kan hem het portiek binnenlatenquote:
Of ze is gewoon niet thuis, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan hem het portiek binnenlaten.
Weet niet of z'n vrouw er een diepere bedoeling mee heeft, maar als er bij mij gebeld wordt en er wordt gemeld "dit is je buurman", dan buzz ik iemand naar binnen.
Hoewel ik het had kunnen weten, hij had daarvoor zeker 5 minuten de bel ingedrukt gehouden bij de buren naast me.
Ik heb wel ontzettend dejavu. Had in mijn vorige woning ook een buurman die bij mij aanbelde als hij met z'n dronken kop z'n sleutels weer kwijt was. Alleen die deed dat meestal rond 1 uur 's nachts.
Ik hoorde eerst een hoop geknal tegen een deur en daarna niks meer, dus denk dat hij binnen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of ze is gewoon niet thuis, inderdaad.
Voor goedkope prijs?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef megamandy het volgende:
Zo ik had gister op het werk gemaild dat ik toch echt die clutch wil hebben en nu gaan ze er een paar opsturen als het goed isMeteen nog een collega er mee blij gemaakt want die belde mij dus meteen op om het te laten weten haha.
Hmm okay. Met Paypal betaald?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
De aanbieding was verwijderd en dat is riskant volgens ebay.
Ze verkopen 'm bij de groothandel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:06 schreef Mss het volgende:
En nu heb ik nog altijd geen SV. Bij bubs is hij ook niet op voorraad en een TD bestelling is ook wel veel van het goeie.
Als ik hem bij ons kan kopen krijg ik 35% eraf ja. Dat van Swarte was geluk hebben met een domme doos achter de kassaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor goedkope prijs?![]()
Ik zag hem in Den Haag ook nog liggen
(ik vind hem alleen heul niet mooi)
Beetje uit de routequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze verkopen 'm bij de groothandel.
Aah nou dan moet je gewoon heel veel eten op de dagen dat het beter gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Incantrix het volgende:
Hiya
Jah, wisselend, de ene dag nergens last van en de andere dag toch weer kotsenMaar och, met de betere dagen erbij is het best te doen over het algemeen. Hoe is het met jou?
Zo is dat jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah nou dan moet je gewoon heel veel eten op de dagen dat het beter gaat
Met mij gaat het wel goed, ben begonnen met een poging tot hardlopen de eerste les ging verrassend goed af, alleen nu nog een route vinden hier in de buurt waar ik niet omhoog moet rennen dan kan ik denk ik de hele les wel volhouden![]()
Alleen wel een beetje spierpijn in mijn benen nu door de eerste les en gister weer voor het eerst werken sinds twee weken en het was heel druk dus moest vaak de trap op terwijl mijn collega de hele dag bezig was met de etalages te vernieuwen
Vandaag ergensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo is dat ja
En oww, au, dat is wel minder! Maar wel goed bezig chick! Wanneer wil je weer gaan lopen?
Mss, werkse
same herequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, ik heb ook wel eens bericht gekregen van ebay dat ik mogelijk opgelicht was, aanbieder zijn account bestond ook niet meer. Maar dat is toch gewoon binnengekomen
Mindset kan een hoop doen iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag ergensmaar dan moet ik wel ook eerst een goede bodem leggen met het eten en dat vind ik wel heel lastig nu ik alleen ben. Dalijk even naar de winkel en dan ook bananen en brinta enzo kopen. Iets waar ik snel energie van krijg
Was ook best wel trots op mijzelf toen ik les 1 af hadop de middelbare moesten we altijd 600m rennen op tijd en dan kwam ik altijd achteraan hijgend bij alle astma mensen
En nu ben ik er van overtuigd dat het o.a. een mentaal iets is en dat ik het echt wel moet kunnen volhouden
Dat wilde ik ook heul nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin![]()
Doe eens niet mijn hont doodvermoorden in je dromen!
Zijn jouw ouders niet gescheiden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Naar de supermarkt gaan met m'n vader.
M'n moeder is weer eens met een ongelofelijk wazig dieet bezig dat feitelijk betekent "eet heul niks en je valt af". En m'n vader heeft dus de hele wagen volgeladen met magnum, dropijs, snoep en al het andere wat slecht is voor zichzelf
Ja van niet eten val je wel af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Naar de supermarkt gaan met m'n vader.
M'n moeder is weer eens met een ongelofelijk wazig dieet bezig dat feitelijk betekent "eet heul niks en je valt af". En m'n vader heeft dus de hele wagen volgeladen met magnum, dropijs, snoep en al het andere wat slecht is voor zichzelf
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook heul niet
Was volgens mij het eerste dat ik gistermorgen tegenzei: ik heb over wim gedroomd!
Neenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders niet gescheiden?
Dat dacht ik dus serieus van welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
I haz a droomhont
[..]
Neen
Yes you hazquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
I haz a droomhont
[..]
Neen
Skjoe, you are Looking hot babe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus serieus van welDat je bij je vader Engelse kerst vierde enzo
Nee, dat deden we vroeger altijd bij m'n opa en oma, en nu maakt m'n vader altijd het kerstdiner. Maar m'n moeder is dan ook in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus serieus van welDat je bij je vader Engelse kerst vierde enzo
Welcome hequote:
Hoi priembabe!quote:
Wast leuk in Berlijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welcome he
In duitsland! Eerst 5 dagen in berlijn geweest, daar ons helemaal de tyfus gelopen enzo, en nu vlak bij düsseldorf nog 3 dagen aan het relaxen.
Zo eens even de stad in
It's worth the waitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoi priembabe!
Heb jenna marbles nog niet gezien.. Poeptrage wifi hier....
hij zoekt sokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, maaginhoud van de hont van de vloer geschraapt. Nu is hij nog steeds de vloer aan het likken en net was hij bezig met en touwtje opeten
. Best een lang touwtje ook, hij was al best een eind
Mijn hont is niet goed
Denk dat hij eigenlijk gras wilt eten maar dat heb je natuurlijk weer niet in je huiskamerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, maaginhoud van de hont van de vloer geschraapt. Nu is hij nog steeds de vloer aan het likken en net was hij bezig met en touwtje opeten
. Best een lang touwtje ook, hij was al best een eind
Mijn hont is niet goed
Ja, was super! Toffe stad wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wast leuk in Berlijn?
Velen gaybars bezocht?
Nice!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, was super! Toffe stad wel!
Geen een gaybar....![]()
Niks gesjopt ook, alleen een lush zeep, douchegel vergeten
Wel velen dingen gezien
Hij is net buiten geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat hij eigenlijk gras wilt eten maar dat heb je natuurlijk weer niet in je huiskamer
omnomnomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is net buiten geweest.
Maar hij had een paar van die stekel-ballen aan z'n voeten (waar zaadjes in zitten) en die heeft hij er zelf afgetrokken. Was 1tje binnen en die zie ik nu nergens meer, dus zou zomaar kunnen dat hij die nar binnen heeft gewerkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had er ook één van zijn been afgetrokken, dat ding plakte aan mijn vingers. Kan me voorstellen dat als dat ergens in z'n slokdarm vast zit, hij het er never nooit meer uit gekotst krijgt
Zo'n klitteband ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kat wil volgens mij in mij kruipen
吴 曼 迪
via welke opening?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo'n klitteband ding?
Mijn kat wil volgens mij in mij kruipen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja heuj zeg, willen we dat wel weten?
Ja die probeert hij dus zelf te maken geloof ikquote:
Denk dat hij gewoon misselijk isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, maak me nu wel zorgen.. Er zit duidelijk nog iets dwars en ik heb de indruk dat hij niet lekker kan ademen. Af en toe even hijgen en dan weer slikken en met z'n mond klooien.
kun je 'm niet ff flink laten schrikken ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, maak me nu wel zorgen.. Er zit duidelijk nog iets dwars en ik heb de indruk dat hij niet lekker kan ademen. Af en toe even hijgen en dan weer slikken en met z'n mond klooien.
Maar heel kort hijgen. Hooguit een seconde en daarna gaat hij weer zitten klooien...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon misselijk isHeeft die van ons ook wel vaker. En dan gaan ze inderdaad hijgen.
Helpt dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je 'm niet ff flink laten schrikken ofzo?
Ja, heel herkenbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar heel kort hijgen. Hooguit een seconde en daarna gaat hij weer zitten klooien...
En daarna hoest hij alsof hij wat op moet hoesten, maar er komt niks...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar![]()
maja wij hebben dan ook een echte faalhond
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Dus hij valt niet straks ineens om ofzo?
Jonge, hij voelt zich al niet goed, dat is zieligquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het niet helpt, heb je iig even goed gelachen!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Watjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, hij voelt zich al niet goed, dat is zielig
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of de kokosmatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, nog een keer overgegeven en nu de vloer weer aan het poetsten.
Overgeven doe je natuurlijk wel het hendigste op een drempel, zodat ik lekker kots tussen de randjes vandaan kan vissen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
7.1 voor rotverslag en dus een 7.5 eindcijfer voor het poepste vak ooit![]()
Beesten en op handige plekken kotsen, ze snappen het nooit hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Overgeven doe je natuurlijk wel het hendigste op een drempel, zodat ik lekker kots tussen de randjes vandaan kan vissen.
Omnomnomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ooh nee dat doen ze bij ons alleen op gepaste plaatsen. Hier is het altijd alleen kots ruimenquote:
ik lollerdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oude hont was altijd van
"hm, laat ik dat stuk plastic eten"
"hm, wat dat een goed idee?"
*BLERK*
"zo, wat zal ik nu eens gaan eten".
Deze maakt er wel veel meer drama van
Het is dan ook niet voor niets een poetelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oude hont was altijd van
"hm, laat ik dat stuk plastic eten"
"hm, wat dat een goed idee?"
*BLERK*
"zo, wat zal ik nu eens gaan eten".
Deze maakt er wel veel meer drama van
Ghehe, herkenbaar.. Al zal de mijne dan heel beledigd mij strak aan gaan kijken want hoe durf ik die ander naast mij te tollereren en te aaien en niet hemquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
Mhehe ik heb een jaloerse kater die niet bij mij durft te komen omdat de andere kater al naast mij ligt te slapen
De beste plekken in dit huis tot nu toe: ín een bureaulamp (lag op een bureau om de lamp te vervangen), tussen een dubbele radiator door, én natuurlijk de aloude klassieker: in de schoenen van je personeelquote:
Die rooie is dan echt een watjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, herkenbaar.. Al zal de mijne dan heel beledigd mij strak aan gaan kijken want hoe durf ik die ander naast mij te tollereren en te aaien en niet hem
Mijn kater mept gewoon de poes van me afquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, herkenbaar.. Al zal de mijne dan heel beledigd mij strak aan gaan kijken want hoe durf ik die ander naast mij te tollereren en te aaien en niet hem
Bij mij gaan ze gewoon op elkaar liggen, tot de onderste het niet leuk meer vind en zich erondervandaan wringt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn kater mept gewoon de poes van me af
De niet-dominante is mijn katje normaal gesproken. Maar heel af en toe verblijdt de dominante mij met zijn aanwezigheid. Mooi dat die ander hem dan niet van mijn schoot gaat meppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn kater mept gewoon de poes van me af
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De niet-dominante is mijn katje normaal gesproken. Maar heel af en toe verblijdt de dominante mij met zijn aanwezigheid. Mooi dat die ander hem dan niet van mijn schoot gaat meppen![]()
Behalve toen we na 13 dagen vakantie terug thuiskwamen. Ik had mijn katje al uitgebreid geaaid en wilde die andere ook even begroeten. Toen besprong mijn katje hem en beet hem vol in z'n rug
Hmm, herkenbaar.. Ik miste toen ook mijn P op 2 vakken. Maar volgend jaar kun je hem alsnog binnenhalen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu baal ik dat ik niet 1 vak heb gehaald het 1e semester want dan had ik mn P
Ja en een dag later toen die dominante in de vensterbank lag en ik hem heel even aaide, kwam die ander er ook 'spontaan' gezellig bijzitten en ondertussen naar die staart loeren of dat ie daar ook niet ff vol in kon happenquote:
gooi dr cacao doorheenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand suggestie voor een lekkere cake? Ik wil niet een simpele alleen cake, maar iets extra's maar ik weet niet wat
Oh bah nee, hier kotsen ze meestal op de vloer of op de vensterbank.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De beste plekken in dit huis tot nu toe: ín een bureaulamp (lag op een bureau om de lamp te vervangen), tussen een dubbele radiator door, én natuurlijk de aloude klassieker: in de schoenen van je personeel
Huh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh bah nee, hier kotsen ze meestal op de vloer of op de vensterbank.
Ze pissen soms wel op het oud papier
GIEVquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh
maak wel appelnotencake. Gaan die appels ook op
Die van mij doen dan weer geen bak-gerelateerde bezigheden op een andere plek dan op de bak zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh bah nee, hier kotsen ze meestal op de vloer of op de vensterbank.
Ze pissen soms wel op het oud papier
ik heb smerige dierenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Huh?![]()
De jongste vindt het wel lekker om in de papierbak te slapen als ie niet te vol zit (hij heeft iets met papier, propjes vindt ie helemaal de bom) maar ze hebben er gelukkig nog nooit in gepiest of zo..
denk hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voorbeeld doet volgen of...?
Oja hier liggen ze ook graag in de wasmandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ze houden daarentegen wel weer van schoon wasgoed
Speescake? Hihaho woordlulz!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand suggestie voor een lekkere cake? Ik wil niet een simpele alleen cake, maar iets extra's maar ik weet niet wat
Sorry, maar nu heb ik een plaatje in mijn hoofd van Skjoe, gehurkt op een stapel oude krantenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voorbeeld doet volgen of...?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorry, maar nu heb ik een plaatje in mijn hoofd van Skjoe, gehurkt op een stapel oude kranten
Bwehehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorry, maar nu heb ik een plaatje in mijn hoofd van Skjoe, gehurkt op een stapel oude kranten
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
If it makes you feel any better, you have a fine ass, woman!
+1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ze houden daarentegen wel weer van schoon wasgoed
En als er een lusje aan de handdoek zit moet die DOOD!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
+1![]()
Al zijn gebruikte handdoeken ook goedAls die op de grond liggen voor de douche om op uit te stappen, moeten ze op een frutje gepropt worden. Moet gewoon. Liefst met propje papier ertussen
Dan niet gievquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Het is appelkrentencake want brum wil geen noten
Daar moet ik ook altijd aan denken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef Mss het volgende:
Mijn trein gaat naar station schothorst, een dat doet me aan schutrups denken.
Fucking aso, 12.50 maxquote:Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. De gesprekskosten zijn ¤ 0,25 p.m. tot max. ¤ 12,50 p.
Hell no.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n neef zoekt typische namen uit voor z'n kroost. Braeden.
Yup, 28 juli.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb je bij Hits zelf besteld? Die zijn altijd erg traag met verzenden.
Jezus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij ons was 9-1 besteld en 3-2 verzonden
ZOMGquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij ons was 9-1 besteld en 3-2 verzonden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOMG
Verwacht jij Seche trouwens op korte termijn weer in je webshop?
Hm, okay, thanks!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]Misschien volgende week anders de week erop.
Netjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net 4 pita broodjes naar binnen geschoven
Ik nog steeds, maar ik eet weinig frietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Netjes![]()
Mijn record staat uit mijn pubertijd, 5 van die dingenSnap niet hoe ik al dat eten naar binnen kon krijgen toen
at in die tijd ook altijd 3 snacks bij frieten.
Ik had echt berehonger gewoon ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Netjes![]()
Mijn record staat uit mijn pubertijd, 5 van die dingenSnap niet hoe ik al dat eten naar binnen kon krijgen toen
at in die tijd ook altijd 3 snacks bij frieten.
Ohnee tegenwoordig eet ik er 2 maar ik hou dan ook wel heel erg van frietjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik nog steeds, maar ik eet weinig friet
Ooh ik eet pita's altijd alleen volgepropt met shoarma, tomaat, komkommer, ijsbergsla en knoflooksausquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had echt berehonger gewoon ookKaas en ham ertussen, en dan in het broodrooster, omnom
En de laatste had ik alleen in broodrooster gedaan en daarna pindakaas er tussen gesmeerd
nu lekker bakkie thee
Ja had geen vlees dr uitgehaald want zou soberso brood eten vanwege werk. Maar ik bleef dus thuis dusja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik eet pita's altijd alleen volgepropt met shoarma, tomaat, komkommer, ijsbergsla en knoflooksaus
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh de ballen van SQquote:
quote:You Now Have Timeline — a new kind of Profile
Preview your timeline now and make any changes you want before other people see it starting 14 August.
Voelt het rul aan of wat voelt er zo viesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh de falafel is wel lekker maar de structuur vind ik echt om te kotsen, veel te fijn. Dus na 1 pita maar boterhammen met pindakaas
Ja echt tofquote:
Zo fijn, zo plakkerig. Ik had het in de blender gepureerd maar ik had het beter anders kunnen doen dat er nog stukjes in zaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voelt het rul aan of wat voelt er zo vies
The living daylights moet ik hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
3 lakjes van de James Bond collectie http://polishinfatuated.b(...)fall-collection.html
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef Mss het volgende:
Mijn trein gaat naar station schothorst, een dat doet me aan schutrups denken.
Ik weet niet wat er allemaal in zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo fijn, zo plakkerig. Ik had het in de blender gepureerd maar ik had het beter anders kunnen doen dat er nog stukjes in zaten.
nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt tofhij is heel down to earth maar excentriek typetje! Hij heeft een boel verteld over het modewereldje endeso. Was leuk
Tof Priemquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt tofhij is heel down to earth maar excentriek typetje! Hij heeft een boel verteld over het modewereldje endeso. Was leuk
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmm, net zelfgemaakte tomatenpastasaus op
Duurt even, maar dan heb je ook wat![]()
En ik heb echt een faalauto, vanmiddag brak ineens mijn uitlaat door midden![]()
Dus die staat nu maar bij de garage, want ik klonk ineens als een soort straalmotor-achtig voertuigdaar kon ik echt niet meer een paar dagen mee doorrijden ofzo
hehehehe, ja, was wel weer even spectaculairquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt goed.(Saus ook trouwens.
)
wat moet er gebeuren morgen?quote:
Zo te voelen zit er een gat in m'n kies dat bij de zenuw aangekomen is. Of iets van een ontsteking ofzo. Dus ik gok wortelkanaal en noodvulling.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren morgen?
Kies/tandpijn is zo kuthoop dat het snel over gaat
Mwehehehehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, ja, was wel weer even spectaculair![]()
En het mooie is, toen ik door centrum Den Haag reed keek echt serieus niemand op van mij en mijn pleuresherrie scheurbak. En toen ik een nabijgelegen stadje in reed (naar de garage), keek ineens iedereen me vuil aan omdat ik dus zo'n herrie produceerde![]()
Saus is met biologische groenters van de boerderie waar ik dit weekend was. Erg lekker![]()
En morgen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik ken het.... zo kut is dat....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo te voelen zit er een gat in m'n kies dat bij de zenuw aangekomen is. Of iets van een ontsteking ofzo. Dus ik gok wortelkanaal en noodvulling.
Ik had ook gewoon veel eerder naar de tandarts gemoeten voor een vulling, maar meh.
Herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken het.... zo kut is dat....
Van mij mogen ze op zich op een gegeven moment gewoon onder narcose alles eruit rammen en dan een zooi implantaten erin mikken, ben ik van al dat gezeur af
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
En hij is dus ook aan het kijken om een deel van zijn collectie online te zetten. Ik heb gevraagd dat maar even niet te doen; dat ik geheid wat tassen en schoenen wil. Hij bloosde...En toen moest ik blozen![]()
Mijn baas vond het schattig vooral...
Maar goed; ik ga er weer vandoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
En hij is dus ook aan het kijken om een deel van zijn collectie online te zetten. Ik heb gevraagd dat maar even niet te doen; dat ik geheid wat tassen en schoenen wil. Hij bloosde...En toen moest ik blozen![]()
Mijn baas vond het schattig vooral...
Maar goed; ik ga er weer vandoor.wat cool! Blozen is zo leuk en lief, zeker bij mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, ik zal maar niet doorvragen aangezien je Fok wilt vermijden. Maar ik hoop dat je snel beter in je vel zit
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zie je, we zijn zekers te weten tweelingzusjes. Mijn gebit is zo kut man, echt om te huilenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.Helemaal omdat het kudtgebit in de familie zit. Vaders heeft nepperds en m'n tante d'r gebit ziet er echt niet uit. Do not want.
[..]
Ik mis twee kiezen en er zijn iets van drie dingen in m'n gebit die nog nooit gevuld zijn geweest. Zelfs m'n voortanden hebben vullingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie je, we zijn zekers te weten tweelingzusjes. Mijn gebit is zo kut man, echt om te huilen![]()
behalve de voortanden: checkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis twee kiezen en er zijn iets van drie dingen in m'n gebit die nog nooit gevuld zijn geweest. Zelfs m'n voortanden hebben vullingen.![]()
Al heb ik dan wel al m'n verstandskiezen nog.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
behalve de voortanden: check
Misschien is het The Matrix/Inception/Whatever wel, en ben ik stiekem jou!![]()
![]()
quote:
Ik deed niks!quote:
Nooit gegeten eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hou jij ook van griesmeelpudding?
Oh, man.... DUDE! Dat klinkt echt verschikkelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wortelkanaal in voortanden is heel wazig, overigens. Verdoofde neus.
natte okselquote:
Dat was dan ook wel een heule grote verbouwing. Vijf wortelkanalen in één zit is een bietje veel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, man.... DUDE! Dat klinkt echt verschikkelijk![]()
![]()
Dafuq, kan dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wortelkanaal in voortanden is heel wazig, overigens. Verdoofde neus.
quote:
Jup. Kwam ik toen achter.quote:
Goeie filmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als good als it Gets kijken op m'n bazentv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |