Trustenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bedankt voor deze fijne netvliesimprint voor het slapengaan schagelnaarling
trusten all y'all
Volgens mij niet, want het is geheim en prive!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:
Thanks allik waardeer de adviezen, vind het fijn dat jullie het met me eens zijn, moet ook echt zoeken naar een andere invulling van mn hulp.. maar is gewoon te prive (emotioneel) om er verder op een openbare plek over door te gaan.
Kunnen mensen die niet in onze feestboek zitten posts daar zien?
Neinz!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:
Thanks allik waardeer de adviezen, vind het fijn dat jullie het met me eens zijn, moet ook echt zoeken naar een andere invulling van mn hulp.. maar is gewoon te prive (emotioneel) om er verder op een openbare plek over door te gaan.
Neen, die is prive.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:
Ik krijg allemaal foto's uit ons topic als ik erop googlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar gooi dr nog eens wat tetten plaatjes tegenaan ben nog niet helemaal opgevrolijkt
hehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal foto's uit ons topic als ik erop google
Ah top! Open ik daar morgen even een postquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, die is prive.
En ik snap hem. Open daar even een post meissie![]()
Hoop dat de tetten je een beetje opgevrolijkt hebben
Ghehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Puckzzz het volgende:
Even de opvrolijk TET erin gooien
[ afbeelding ]
PA:je wilde het er in dit topic niet meer over hebben dus dat doen we dan ook niet, maar wel een dikke knuf voor je
Epischen tettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Puckzzz het volgende:
Even de opvrolijk TET erin gooien
[ afbeelding ]
PA:je wilde het er in dit topic niet meer over hebben dus dat doen we dan ook niet, maar wel een dikke knuf voor je
De mensen die je stom vind aan de ene kant van jou laten staan en de mensen die je leuk vind aan de andere kantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
Als na 1 oksel je deo op is
Zal zo teruglezen. Mogge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |