nee denk voor hem geen fhf meer als t zo gaat. niet fhf zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lees ik nou tussen de regels door:
"geen geld erin stoppen, dus geen fhf meer?"
oja, want met geld koop je alles!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
De mensen die echt hulpbehoevend zijn zullen echt blij zijn met jouw aanwezigheid hier, Dolfi. Chapeau!
Die keuze wordt gemaakt nav het gedrag van derden. En nee je hoeft elkaar niet te mogen, maar als ik iedereen die ik (online en irl) niet mag afbek hou ik geen leven meer over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze keuze ligt bij de modder eters en je weet precies wie daar een beetje achter zitten.
Niemand in de SlowChat laat zich de bek snoeren.
En laten we wel wezen, we hoeven elkaar niet allemaal te mogen.
Wat een akelige opmerking weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
De mensen die echt hulpbehoevend zijn zullen echt blij zijn met jouw aanwezigheid hier, Dolfi. Chapeau!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oja, want met geld koop je alles!!
Sommige mensen hebben andere dingen nodig, zoals gezelligheid die ze hier in de SC vindt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pulver, ouwe Hagenees, Ik, als geboren Rotterdammer, mag jou wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze keuze ligt bij de modder eters en je weet precies wie daar een beetje achter zitten.
Niemand in de SlowChat laat zich de bek snoeren.
En laten we wel wezen, we hoeven elkaar niet allemaal te mogen.
Als iedereen nou gewoon eerlijk is en zegt : jou mag ik wel en jou mag ik niet zijn we al een heel eind.
Dan gaat miepje A miepje B helpen en daar miepje C afzeiken en die krijgt dan weer hulp van miepje D.
Wat is het toch allemaal simpel.
Dat inderdaad. Buiten dat, FHF bestaat niet bij de gratie van de grote bedragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere dingen nodig, zoals gezelligheid die ze hier in de SC vindt.
Neuh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
moet ik eerste een "ik heb hulp topic" openen voor ik op sc mocht?
dan maak ik die toch even!
geen probleem
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere dingen nodig, zoals gezelligheid die ze hier in de SC vindt.
Als jij het aandurft voor het FOK!-tribunaal, be my guest...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
moet ik eerste een "ik heb hulp topic" openen voor ik op sc mocht?
dan maak ik die toch even!
geen probleem
Sorry lieve liesje1979.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik wel..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Als jij het aandurft voor het FOK!-tribunaal, be my guest...
Ook niet bij gratie van de SC, maar bij gratie van individuele leden die geven en vragen en elkaar zo kunnen helpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Buiten dat, FHF bestaat niet bij de gratie van de grote bedragen.
Lucky you. Helaas kunnen niet iedere users van FHF dat zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wel..
ik hoef nergens bang voor te zijn!!
Daarnaast heeft ze ook bij Ingrid helpen klussen he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
kom pb. je weet zelf ook dat dat bijna nooit t geval is, maar als je zag dat er mensen uit allle delen van fok kwamen aangestroomd, moet er ergens ook wel een aanleiding zijn geweest toen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Als je alleen komt zuigen en trollen, rot dan lekker op. Wij waren er hier wel klaar mee en nou ga jij het even dunnetjes overdoen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja nee het lag niet aan jullie manier van posten. Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sorry lieve liesje1979.
Mag ik Lieve zeggen?
Jij was degene die volledig out of the blue de SC op slot gooide.
Vind je het dan raar dat ik voorzichtig met je omga?
Want voordat je het weet heb jij de kop verkeerd en plemp je de boel weer op slot.
als het je ontgaan is..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef komrad het volgende:
Welcome back Papabear!
en Dolfina &PB: een deel vd mensen die woorden hebben, krijgen later een relatiewe zien de uitnodiging voor het feest dus wel verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |