Lachen om je eigen ellende. Ik zou het niet kunnen en willen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wow.. grappig... ik moet lachen..
De tijd vliegt wel, en veel te hardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoera!
Alweer 3 jaar geleden he?
Hij laat het je weten via dm/pm. Of niet. Niet hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben zeer benieuwd wie je daarmee bedoeld
Ja, dat vroeg ik me ook af...quote:
Einde voor wie? Voor mij iig niet hoor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Het is mooi geweest zo. Einde FHF, zonde.
Die duizenden euro's waar je het over had.. is dat niet een klein beetje overdreven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met "zielig doen" te maken. Ik ben niet zielig, wordt het niet en zal het nooit zijn. In mijn geval betekent deze hele onzin alleen maar dat ik er niet meer geld in zal stoppen, waar jij niet wakker van zal liggen (ik ook niet), maar het is gewoon jammer voor FHF.
mijn ellende?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lachen om je eigen ellende. Ik zou het niet kunnen en willen....
Ooh ja! Met zo een bandje erbij? Misschien een vlechtje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
Liesel, wil je ook een paar veren?
Gewoon, voor in je haar?
te laat gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij laat het je weten via dm/pm. Of niet. Niet hier.
Wij hebben drie sterren dus dus gewoon bek houwe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De tijd vliegt wel, en veel te hard
Nee, dat is niet overdreven. FHF was voor mij iets unieks. Ik heb gekregen ik gaf terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
Die duizenden euro's waar je het over had.. is dat niet een klein beetje overdreven?
Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt dan..
* JK1982 mompelt ook iets over veren eigenhandig in je kont steken..
Wat ik een beetje mis bij sommigen op FHF is tweerichtingsverkeer.. Soms lijkt het alleen maar eenrichtingsverkeer, en dat vind ik best jammer..
een vlechtje en dan een veer onderin!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh ja! Met zo een bandje erbij? Misschien een vlechtje?
Geeeeeeef!
Rooooooze veren en dan een bandje met glitterzzzz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh ja! Met zo een bandje erbij? Misschien een vlechtje?
Geeeeeeef!
ik zag laatst iemand met zwart witte veer... en zwart bandje met glitters, maar heeft wel watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooooooze veren en dan een bandje met glitterzzzz.
En dat is nu net het beeld dat ik van Papabear had.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven. FHF was voor mij iets unieks. Ik heb gekregen ik gaf terug.
Je moet er wel het type voor zijn, ik zou echt kets voor lul lopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zag laatst iemand met zwart witte veer... en zwart bandje met glitters, maar heeft wel wat
Hm, in welke SM kelder ben jij geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zag laatst iemand met zwart witte veer... en zwart bandje met glitters, maar heeft wel wat
met een bepaalde kleding keuze.. ja hoor... zal een hoop mensen staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet er wel het type voor zijn, ik zou echt kets voor lul lopen.
sssssssssssssssstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hm, in welke SM kelder ben jij geweest?
ben niet gauw onder de indruk, maar krijg het gevoel dat ik moet klikken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.
Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
Dat is ook iets wat je siert, papabear.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven. FHF was voor mij iets unieks. Ik heb gekregen ik gaf terug.
Ik bedoel meer: ik heb wel eens voorbij zien komen dat je een pakketje met spul opgestuurd hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat was nog in de periode van vóór FHF. En ik heb altijd gezegd dat ik het ooit dubbel en dwars terug zou geven. En dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dat is nu net het beeld dat ik van Papabear had.
Misschien verbaast het je, maar ik heb dus helemaal niets tegen jou. Ik heb jouw topic gevolgd toen, en heb gezien wat je terug hebt gedaan. Daar kan ik niets anders op zeggen dan: respect!
Whoops, ik was al bezig met mijn reactie..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.
Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |