Achteraf pratenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik wist dat het zo dichtbij was had ik die twee minuten wel even heen en weer gereden in mijn micromobiel
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Lekker, ik hoor dat je de vriendin van c_a aan het hosselen bent geweest gisteren?
Twi weet alles hequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe weet jij dat dan
Trouwens, zij belde mij diep in de nacht op haha.
Voor zover ik weet blijven CM en ik slapen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Royco1 het volgende:
wie blijven er trouwens allemaal slapen?
ja dat blijkt, ik schrik daar vanquote:
Oh, dan ken ik je waarschijnlijk toch niet.quote:
inderdaad jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet blijven CM en ik slapen.
Nee, toevallig nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik je waarschijnlijk toch niet.
Je bent niet toevallig een paar maanden terug op een verjaardag geweest in mijn cafe?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:48 schreef ook_gek het volgende:
pff ik zit te knutselen met mac osx maar dat is nog wel heel erg wennen![]()
Snap er nog niet veel van, maar wat is dat magic pad extreem lekker om mee te werken!
Heerlijk schrollen met internetten, inzoomen, kantelen heeerlijk.
* ook_gek is verliefd.
quote:
Dan zit je dus niet in de vriendengroep van mijn nichtjes, en verder ken ik geen 20 jarige uit druten.quote:
Was het wel leuk of dat niet??quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag zaterdag nog de eerste jongen waar ik ooit verliefd op ben geweest op een feestje
Wel raar.
Niks. Maar ik val altijd op blondines.quote:
En zag je nog wat in hem?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag zaterdag nog de eerste jongen waar ik ooit verliefd op ben geweest op een feestje
Wel raar.
* ook_gek snapt alleen nog niet zoveel van mac osquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |