Jep, mannen met een mooie bril, geen neurderige bril, kijk ik sowieso snel naar en warrig haarquote:
Tja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Jawel maar ga niet die hele lijst doorkijken
Zag wat rock staan dus zit wel prima, ook metal?
Relaxte deuntjes hier: http://www.youtube.com/pl(...)2F4B&feature=mh_lolz
Rock/metal hier: http://www.youtube.com/pl(...)72D5&feature=mh_lolz
Achteraan is het meest recent toegevoegd en heb je de meeste kans dat het nieuw voor je is
Ik aan P diddyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik Bad Boys zing moet ik altijd aan Kaneel denken
Wat is dat nu, en ik ben juist van m'n bril afgestapt! Warrig haar wel..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Jep, mannen met een mooie bril, geen neurderige bril, kijk ik sowieso snel naar en warrig haarMannen die op Guus lijken zitten gebakken, jammer genoeg zijn er zo weinig van.
Zal ik zaterdag voor je zingen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Jep, mannen met een mooie bril, geen neurderige bril, kijk ik sowieso snel naar en warrig haarMannen die op Guus lijken zitten gebakken, jammer genoeg zijn er zo weinig van.
check achteraan in de lijst met relaxte deuntjes. Ze stonden niet in je lijstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja...
De meeste van die bands heb ik wel / ken ik wel / heb ik wel.
Helaas lijk je verder totaal niet op Guus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dat nu, en ik ben juist van m'n bril afgestapt! Warrig haar wel..
Die zijn tof, maar ik heb haat voor Puffy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet Will Smith en Martin Lawrence?
Tja, maar er staat ook dat het maar een (kleine) selectie is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
check achteraan in de lijst met relaxte deuntjes. Ze stonden niet in je lijst(papercut, she wants revenge, iamx) Meer heb ik niet gezocht
Aaaaahhhhh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was al in groep 3 van de basisschool. Hele tijd was het G voor, G na (kijk mij paranoide zijn met namen). Toen was het Sinterklaas en kreeg ik een hele grote kartonnen doos. Met daarin een kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En in de allerkleinste doos zat een foto van G, die mijn ouders gevraagd hadden aan haar ouders.
Het allermooiste cadeau voor Sinterklaas dat ik kreeg. Dat jaar dan
Bij mijn vorige hossel.quote:
Ik zag ze regelmatig in Barrera. Al die balletjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik Bad Boys zing moet ik altijd aan Kaneel denken
Ja shhht dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas lijk je verder totaal niet op Guus.
Misschien kan je eens bij radio49 gaan draaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, maar er staat ook dat het maar een (kleine) selectie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |