Vroeger, toen je mij ook nog leuk vond.quote:
Nee, niets mee te maken. Als het goed is gaat mijn eeuwige jeuk over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd dat nou in dat het extra ranzige poepseks wordt?
Guus Meeuwis?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Vriendinnen zeggen altijd dat ik val op een kruising tussen Guus meeuwis en mijn eerste/enige verliefdheid, dus zal wel kloppen in mijn geval.
Ik zal haar er even bijzetten.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evie is de enige single vrouw en die wil niet aangeraakt worden.
Breng je weer je ooglapje mee? Zorg ik voor een zwaardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
WHUT? Wil ik best wel, maar alleen als het een leuke kerel is en ik dat wil
Whehe, vertel ons alles.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef twi het volgende:
Pindakaas > worstenbroodjes.
Mijn eerste crush was echt een facepalm
Omdat je nog niet squatte zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was gefriendzoned bij mn 1e crush
Goed: Ze wil niet door MIJ aangeraakt worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik kan toch niet zangen mang.quote:
Mag kaneel je aanraken? Ik sta in voor zijn netheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En als ie lastig is dan zijn er genoeg wapens voor handen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag kaneel je aanraken? Ik sta in voor zijn netheid
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Breng je weer je ooglapje mee? Zorg ik voor een zwaard
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed: Ze wil niet door MIJ aangeraakt worden.
Ik val vast niet op m dus hoogstwaarschijnlijk niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar ga niet die hele lijst doorkijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Oke, geen muziekliefhebber dus.
Dat was al in groep 3 van de basisschool. Hele tijd was het G voor, G na (kijk mij paranoide zijn met namen). Toen was het Sinterklaas en kreeg ik een hele grote kartonnen doos. Met daarin een kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En in de allerkleinste doos zat een foto van G, die mijn ouders gevraagd hadden aan haar ouders.quote:
Daar gaat mijn badboy imago.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw oudersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was al in groep 3 van de basisschool. Hele tijd was het G voor, G na (kijk mij paranoide zijn met namen). Toen was het Sinterklaas en kreeg ik een hele grote kartonnen doos. Met daarin een kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En een nog kleinere kartonnen doos. En in de allerkleinste doos zat een foto van G, die mijn ouders gevraagd hadden aan haar ouders.
Het allermooiste cadeau voor Sinterklaas dat ik kreeg. Dat jaar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |