Dat was ook vast wel te regelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wees maar blij dat ik niet kom met mijn gistarme dieet.
waar is dat dieet voor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wees maar blij dat ik niet kom met mijn gistarme dieet.
Het leek me niet zo'n goed plan om het op te biechten als meeste gehate klasgenoot van mijn jaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne ook. Alleen wist iedereen het.
Een blik zegt meer dan 1000 woorden, denk ik.
Ik ben er wel eens geweest, maar dat zal op 1 hand te tellen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zit je dus niet in de vriendengroep van mijn nichtjes, en verder ken ik geen 20 jarige uit druten.
Of je moet klant zijn geweest bij Belvisie
Jij met de ontbijtblondine?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wie moet er nu seks gaan hebben op de wc?
ja zeker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
Hmm, zijn er ook muziekliefhebbers in dit topic?
Geen worstenbroodjes met mayo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef twi het volgende:
Oh, voor mij: brood, pindakaas/nutella/hagelslag/vlokken/jam en melk. Schuine streep betekent of, niet en.
hmmm klinkt idd minderquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je niet weten, het is een genant probleem.
Ik zal ze wel meeëten en je hoeft niet speciaal wat te halen als je wat ik noemde niet in huis hebt. Maar ik dacht, laat ik even serieus en lastig zijnquote:
Houd dat nou in dat het extra ranzige poepseks wordt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Houden van... Ik kan het waarderenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je houdt van Green Day? Me too.
Je hebt wel ergere dingen op het forum gezet hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vriendinnen zeggen altijd dat ik val op een kruising tussen Guus meeuwis en mijn eerste/enige verliefdheid, dus zal wel kloppen in mijn geval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, wat melk en wat brood en worst of kaas is prima.
[..]
Hehe. Ze zeggen wel eens dat je alles vergelijkt met je eerste. Laat newb het maar niet horen.
Maar ik weet mijn eerste crush nog als de dag van gisteren.
Ik weet zelfs na 14 jaar haar verjaardag nog.
Wat vind je leuk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
Hmm, zijn er ook muziekliefhebbers in dit topic?
Nee, misschien slim.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leek me niet zo'n goed plan om het op te biechten als meeste gehate klasgenoot van mijn jaar
Whehehehe. Ik weet genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is al vervangen door broodje pistolet met kaas.quote:
Nee hoor, dat andere heb ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal ze wel meeëten en je hoeft niet speciaal wat te halen als je wat ik noemde niet in huis hebt. Maar ik dacht, laat ik even serieus en lastig zijn
Wel zonder mayo dan, want dat lijkt me echt ranzig 's ochtends vroeg.
GvsE is ook singlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, misschien slim.
Ik weet nog dat ik een foto van haar Cu2 pagina had gedownload, van haar en haar vriendinnen op een campin in bikini. Wat gaat de tijd snel zeg.
[..]
Whehehehe. Ik weet genoeg.
[..]
Die is al vervangen door broodje pistolet met kaas.
Evie is de enige single vrouw en die wil niet aangeraakt worden.
Dat sluit alle single mannen zonder vriendin daar dus uit.
Dan is het Myr en Twi of Silk en Patjen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |