Ja verdomme, wat is dit nu, wat een teleurstellingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Er is hier wel beeld dat doet vermoeden dat Oop aan het eten is.. maar ja...
[ afbeelding ]
Uitsmijtertje Ham-Kaas.. maar Oop heeft het té druk om te laten weten of het hem ook gesmaakt heeft...quote:
Kom nu tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja verdomme, wat is dit nu, wat een teleurstelling
Flauw gevallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom nu tochAls hij tot nu toe op zijn prak had moeten wachten was hij flauw gevallen hoor.
Uitsmijtertje Ham-Kaas is altijd lekker en Oma kan er ook niet veel aan verpesten, dus ik denk dat het weer smullen was. Had ie er een klein beetje ketchup op of is dat te gewaagd voor Oop ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitsmijtertje Ham-Kaas.. maar Oop heeft het té druk om te laten weten of het hem ook gesmaakt heeft...
Hij kan toch best een beetje rekening houden met het publiek, ik kan moeilijk onder mijn eigen eten naar Oop gaan zitten kijken, toch? Ik vind dat het allemaal wel op prime time kan en dan bedoel een uur of half negen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom nu tochAls hij tot nu toe op zijn prak had moeten wachten was hij flauw gevallen hoor.
Kletskoek, Turken eten daar intussen allemaal zuurkool met worst..!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef jacqhassel het volgende:
heb liever stampot andavie ofzo na het turkse eten
Haha echt niet .;)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, Turken eten daar intussen allemaal zuurkool met worst..!
"Gaan we niet doen.." = 3uur te laat...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Jian het volgende:
Kan iemand met een vaste lijn naar Oop even voorstellen om het diner voortaan om 20.30 uur te doen.
ik denk er niet aan, oop past zich maar aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:36 schreef jacqhassel het volgende:
Met je bord op schoot wordt het dus Jian .;)
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Gaan we niet doen.." = 3uur te laat...
Aldus Oop...
verdommequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoek
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook een kansloos en eigenwijs verzoek
En opa gaat vervolgens gewoon door met zijn eigen dagindeling.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprechte Fans kunnen ten aller tijden verzoeken indienen...
Aggût ik merk dat je er al een tijdje uit bent weer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef Meteropnemer het volgende:
Waar duivelse individuen je banden toch Gher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |