quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
Hahahaha ik zie het voor mij , alles wat overvliegt ook op de bbqquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten wat er rondvliegt de pot schaft
en dan als dessert crème brulée, door opa gebrand met een vlammenwerperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef pullup het volgende:
Klinkt eigenlijk wel geinig zo'n interactieve barbecue.
Na het klapstuk mikken we dan wat popcorn op de kooltjes.
Dat vliegt waarschijnlijk wat sneller in de rondte dus ik vrees dat opa niet veel van die gang zal kunnen vangen.
Je bedoelt met een aangestoken scheet? Jij bent zo ranzig.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en dan als dessert crème brulée, door opa gebrand met een vlammenwerper
Een gesmolten dropje, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat een knalfeestje wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een screencap van gister?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Oop heb weer zorgen, niet dat het iemand hier een reet interesseert maar toch maar even gemeldt...
De Ustreamchat is weer eens gecleard, dus alle Trollen Opgelet!!![]()
[ afbeelding ]
Beledig me niet hé? Alles is Vers hier...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een screencap van gister?
????? we ? ik bak poffertjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Oma kan heerlijke salade`s maken, en anders bestellen we gewoon alles kant en klaar bij Leo........wordt super gesjellig
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Oop heeft een vernuftig scriptje draaien dat ongewenste bezoekers sowieso buiten de deur houdtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Oop heb weer zorgen, niet dat het iemand hier een reet interesseert maar toch maar even gemeldt...
De Ustreamchat is weer eens gecleard, dus alle Trollen Opgelet!!![]()
[ afbeelding ]
Heej Turk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef jacqhassel het volgende:
Avond allemaal en opa ook goedenavond
Is daar ook een topic over op FOKquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef jacqhassel het volgende:
ik ben weer thuis ik ben kabouter pigelmee .;)
Ik probeer het juiste antwoord te achterhalen, je weet er wordt hier scherp gelet op Oops juiste uitspraken, maar gezien Opa's beperkte vermogen om te single-tasken op meerdere monitoren gaat het nog even duren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
Opa lekker gegeten vanavond? helemaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |