Ach ik eet ze allemaal wel op couscous na.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebakken is beter, maar ben geen aardappel eter. of pasta of rijst of polenta of couscous of bulgur of quinoa
Hey ik ben maar een paar kilometer verhuist van mn ouderlijk huis. Jij kon toen je terug kwam in Nederland gaan wonen waar je wilde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo ver weg gaan wonen?
ik eet alleen maar witte brood, of roggebroodquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
@ TT : Doe mij maar een waldkorn snee met smeerkaas en een gekookt eitje...
Wat een saai leven...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik eet alleen maar witte brood, of roggebrood
klopt. ook in wit variantenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een saai leven...Er zijn zoveel andere soorten heerlijk brood.
Moet je eens bij mij couscous eten, gaat er net zo goed in als de hamburgersquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik eet ze allemaal wel op couscous na.
quote:[..]
Hey ik ben maar een paar kilometer verhuist van mn ouderlijk huis. Jij kon toen je terug kwam in Nederland gaan wonen waar je wilde.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vers warm witte brood bij de bakker vandaan!
Fixed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
maar gewoon sneetjes donker bruin brood blijft het lekkerst
Ik kan mij wel vinden in de TTquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
@ TT : Doe mij maar een waldkorn snee met smeerkaas en een gekookt eitje...
Nog lekkerder, zelf gebakken witte broodquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vers warm wit brood bij de bakker vandaan!
Ja en dan krijg ik ook meteen bloedworst voor geschoteld zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je eens bij mij couscous eten, gaat er net zo goed in als de hamburgers
[..]Had dit appartement al gekocht voor ik naar het buitenland ging
paardenbiefstuk gebakken in de roomboter met een snee witte brood soppen in de jusquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in de TT
De paardenbiefstuk hebben we tenslotte al gehad
Ik niet t is nl wit brood.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in de TT
De paardenbiefstuk hebben we tenslotte al gehad
Als ik zelf bak is t meergranen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog lekkerder, zelf gebakken witte brood
heerlijk dat witte brood moet dan wel een beetje warm gegeten worden met dik roomboter en een beetje suikerquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog lekkerder, zelf gebakken witte brood
Faal haas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet t is nl witte brood.
Bloedworst moet je nog steeds een keer proberenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik ook meteen bloedworst voor geschoteld zeker?
Verkopen toen je in t buitenland zat.
Ik krijg er trek vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
paardenbiefstuk gebakken in de roomboter met een snee witte brood soppen in de jus
lekker hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik krijg er trek van(heb vanavond paardenbiefstuk gegeten
)
Niks geen boter of suiker! Gewoon zo uit t vuistje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk dat witte brood moet dan wel een beetje warm gegeten worden met dik roomboter en een beetje suiker
Ik geloof dat wittebrood officieel correct nederlands isquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet t is nl witte brood.
wel als het op deze manier moetquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
Tering, negeren jullie altijd 'nieuwe' mensen?
Dat snap ik maar als ik bij je kom krijg ik t vast om te proberen en eehm daar pas ik echt liever voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bloedworst moet je nog steeds een keer proberen
Maar nee, als ik een couscous schotel maak stop ik er géén bloedworst in
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel als het op deze manier moet
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat wittebrood officieel correct nederlands is
Jij nieuw?!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
Tering, negeren jullie altijd 'nieuwe' mensen?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat wittebrood officieel correct nederlands is
DvD 14e editie:quote:
Goedenavond Tjetquote:
Blijkbaar mag het allebei. Al vind ik wittebrood een tikje kinderlijk klinken, bruinebrood lijkt me ook vreemd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DvD 14e editie:
wittebrood
wit·te·brood
het
eerste editie 1864
1
zie witbrood
Nee hoor, zo gemeen ben ik niet. Maar ik vind nog steeds dat je het eens een keertje moet proberen, met appel en rode koolquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als ik bij je kom krijg ik t vast om te proberen en eehm daar pas ik echt liever voor.
dat is een ander verhaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het allebei. Al vind ik wittebrood een tikje kinderlijk klinken, bruinebrood lijkt me ook vreemd.
Volgens mijn moeder is het Zweeds Wittebrood het lekkerste wat ze ooit gegeten heeftquote:
Jij en niet gemeen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, zo gemeen ben ik niet. Maar ik vind nog steeds dat je het eens een keertje moet proberen, met appel en rode kool
Nog steedsquote:
ze weet gewoon niet wat lekker isquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie we zijn t weer niet eens mbt smaak.
Echt welquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze weet gewoon niet wat lekker is
Dat blijkt. Bloedworst lekker vinden en andijvie vies...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze weet gewoon niet wat lekker is
Ik doe mee, en dan ook vanuit bed lekker naar de 2e helft Cardinals @ Saints kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog een, dan op bed naar mart kijken
Dan doe ik mee maar ik ga niet naar Mart kijken wat een lul is dat soms zeg... Gister die vollybalster maar inwrijven hoe graag ze hier ook had willen zijn met dat oranje shirt maar ja je bent hier voor je vriend toch? Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog een, dan op bed naar mart kijken
Rauwe andijvie is goed te eten. Gekooktquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Bloedworst lekker vinden en andijvie vies...![]()
Alle 2 is t lekkah!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rauwe andijvie is goed te eten. Gekookt, Rauwe andijvie in stampot
![]()
En kokkie heeft nog steeds niet 'zijn' stampot rauwe andijvie voor mij gemaakt
Heb ik nog steeds niet geproeft, maar volgens zijn zeggen smult zelfs het personeel ervan. Ik wacht nog steeds op een doggiebagquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle 2 is t lekkah!![]()
![]()
En wat houd 'zijn' stampot in dan?
dan is het niet meer te eten. Moet je "vers " etenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds niet geproeft, maar volgens zijn zeggen smult zelfs het personeel ervan. Ik wacht nog steeds op een doggiebag
Andere stream kiezen dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kijk je toch niet![]()
ik ben er weg van.
truste
Dan vraag je toch om een recept.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds niet geproeft, maar volgens zijn zeggen smult zelfs het personeel ervan. Ik wacht nog steeds op een doggiebag
Nodig mij dan komende winter uit om samen met het personeel te etenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan is het niet meer te eten. Moet je "vers " eten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kijk je toch niet![]()
ik ben er weg van.
truste
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
Dan maar gezellie naar dames hockey kijken..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ok en soms kijk ik er naar om even naar wat leuke rokjes te kijken..
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Tis heul leuk dat dames hockey.
Vooral dat ze t keer op keer weer zo goed doen.
En zo leuk staan in de FHM met enkel lingerie aan.
![]()
Ik kijk ook naar t mannen hockey.quote:
Ik ga zo NFL kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar t mannen hockey.Tis echt leuk en spannend met regelmaat.
Hoop dat t nu dubbel goud word voor Nederland.
quote:
Geen tijd. Ik zit in een gezellie gesprek in mn dm.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ga jij nu maar naar Dames hockey kijken
![]()
Ow, daar wil ik niet tussen komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen tijd. Ik zit in een gezellie gesprek in mn dm.
1quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar wil ik niet tussen komendus voor zo
slaap lekker en
voor Wodan.
quote:
quote:
Hoe de piep doe je dat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weesper_mop en daar probeer ik ijs van te maken
'Pulp' maken van de weespermoppen met wat water en melk. Dan verder oplossen/vermengen met warme melk. Dat mengsel (compositie) af laten koelen. Straks met opgeklopte slagroom mengen, en dan de ijsmachine inquote:
En dan hopen dat de smaak t zelfde is neem ik aan. Lijkt me nl niet vanzelfsprekend of heb ik dat mis?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'Pulp' maken van de weespermoppen met wat water en melk. Dan verder oplossen/vermengen met warme melk. Dat mengsel (compositie) af laten koelen. Straks met opgeklopte slagroom mengen, en dan de ijsmachine in
Proeven, proeven, proeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan hopen dat de smaak t zelfde is neem ik aan. Lijkt me nl niet vanzelfsprekend of heb ik dat mis?
Yep, compositie smaakt nu naar Weespermoppen dus kan afkoelen. Alleen omdat de de moppen zelf al erg zoet zijn zal ik de slagroom straks maar met een minimuum aan suiker opkloppen, anders knalt het glazuur spontaan van je tanden af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar blijf je t dan proberen tot je de goede mix te pakken hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |