Ach ik eet ze allemaal wel op couscous na.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebakken is beter, maar ben geen aardappel eter. of pasta of rijst of polenta of couscous of bulgur of quinoa
Hey ik ben maar een paar kilometer verhuist van mn ouderlijk huis. Jij kon toen je terug kwam in Nederland gaan wonen waar je wilde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo ver weg gaan wonen?
ik eet alleen maar witte brood, of roggebroodquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
@ TT : Doe mij maar een waldkorn snee met smeerkaas en een gekookt eitje...
Wat een saai leven...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik eet alleen maar witte brood, of roggebrood
klopt. ook in wit variantenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een saai leven...Er zijn zoveel andere soorten heerlijk brood.
Moet je eens bij mij couscous eten, gaat er net zo goed in als de hamburgersquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik eet ze allemaal wel op couscous na.
quote:[..]
Hey ik ben maar een paar kilometer verhuist van mn ouderlijk huis. Jij kon toen je terug kwam in Nederland gaan wonen waar je wilde.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vers warm witte brood bij de bakker vandaan!
Fixed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
maar gewoon sneetjes donker bruin brood blijft het lekkerst
Ik kan mij wel vinden in de TTquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
@ TT : Doe mij maar een waldkorn snee met smeerkaas en een gekookt eitje...
Nog lekkerder, zelf gebakken witte broodquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vers warm wit brood bij de bakker vandaan!
Ja en dan krijg ik ook meteen bloedworst voor geschoteld zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je eens bij mij couscous eten, gaat er net zo goed in als de hamburgers
[..]Had dit appartement al gekocht voor ik naar het buitenland ging
paardenbiefstuk gebakken in de roomboter met een snee witte brood soppen in de jusquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in de TT
De paardenbiefstuk hebben we tenslotte al gehad
Ik niet t is nl wit brood.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in de TT
De paardenbiefstuk hebben we tenslotte al gehad
Als ik zelf bak is t meergranen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog lekkerder, zelf gebakken witte brood
heerlijk dat witte brood moet dan wel een beetje warm gegeten worden met dik roomboter en een beetje suikerquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog lekkerder, zelf gebakken witte brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |