Mja, een meid van 17 heeft waarschijnlijk minder dubieuze intenties met een jongtje van 13 dan een jongen van 17 met een meisje van 13.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat dat op die leeftijd eigenlijk wel een heel groot verschil is
Die neger was zeker op 1 januari geboren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet nog dat ik een meisje op karate had van 17 of 18 en die ging met een negertje van 12, echt wtf
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Die neger was zeker op 1 januari geboren?
Die heb ik nog!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe waren je christoffeltjes nog?
Jij benet zo lief!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik nog!!
Ik wacht een speciaal moment af!
Mn imago wat doe jequote:
Ik drink nu toch HJ!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier is bier toch, snel kantelen!
Ik snap het nog steeds niet. Bovendien word ik woensdag door een neger gekniptquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Komt omdat jullie in Groningen weinig negers hebben, daar geloven jullie nog alles.
Sorry ik moest lachen!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
Gratis tip van het huis: val niet in slaap in de bus in schotland, dan zit je opeens in niemandsland
Dank je voor de tipquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
Gratis tip van het huis: val niet in slaap in de bus in schotland, dan zit je opeens in niemandsland
Je moet ook een auto huren. Ben je veel mobieler. Kun je nog eens lekker door de Glenns en over de Benns sjokken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind je nog gewoon een bitch hoor
Waar ligt dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
Ik waag mij nog niet aan het linksrijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ook een auto huren. Ben je veel mobieler. Kun je nog eens lekker door de Glenns en over de Benns sjokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |