Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Hourglass het volgende:
Ik ben van plan om weer te beginnen met Adsense, en wel op een nog op te richten nieuwssite over een bepaald onderwerp. Ik zit natuurlijk na te denken over hoe ik het ga doen met de content (een paar keer in de week een lang artikel of meerdere keren per dag een kort artikel), maar wat is het verstandigst als je puur en alleen naar Adsense kijkt? Ik zou zeggen hoe meer content, hoe beter en dus kortere en meer artikelen, of maakt het niet zoveel uit zolang de content kwalitatief goed is?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hangt van de domeinnaam af, dus. Bij de ene betaal ik voor een hostingpakket inclusief domeinnaam, voor de ander alleen voor een domeinnaam (die wordt geparkeerd).
Wel opmerkelijk trouwens, dat websites die nooit een klik kregen, ineens meerdere kliks krijgen met maar een paar bezoekers... hoe afwijkend moet het zijn voordat Google lastig wordt?.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb op een paar banners in je sites geklikt.
quote:Gebruik DFP Small Business om meer inkomsten te genereren op .............nl
Registreren voor DFP
Beste Google AdSense-uitgever,
We hebben vastgesteld dat u meerdere advertentienetwerken weergeeft op .............nl maar dat u niet profiteert van de gratis Google-oplossing voor advertentieweergave, DoubleClick for Publishers (DFP) Small Business. Uitgevers die rechtstreekse verzoeken van adverteerders ontvangen of meerdere advertentienetwerken beheren, profiteren van veelzijdige mogelijkheden, zoals:
Het maximaliseren van inkomsten door middel van realtime concurrentie tussen AdSense en andere advertentienetwerken via dynamische toewijzing
Eenvoudige interface, werkprocessen en voorraadbeheersystemen waarmee u snel aan de slag kunt
Krachtige functies voor prognoses, rapportage en targeting
Bekijk onze casestudy om te zien hoe Glassdoor.com 100 procent van zijn advertentievertoningen weergeeft via DFP Small Business.
Registreren voor DFP
Met vriendelijke groet,
Het Google DFP Small Business-team
Is die website koopzondagen.net van jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Drawer het volgende:
Nee, waar heb je die gezien?
Heb je je account als bedrijf ingesteld staan of iets dergelijks?
Nein, het linken ernaar is ook meer vanuit aardigheid ten opzichte van mn users.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Is die website koopzondagen.net van jou?
Dat is een mail die ik kreeg van Google.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Drawer het volgende:
Nee, waar heb je die gezien?
Heb je je account als bedrijf ingesteld staan of iets dergelijks?
Ja je hebt hem wss als klein bedrijf staan dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is een mail die ik kreeg van Google.
ik denk dat je de prof yoshi in dit geval niet moet tegen spreken.. dan heb je meer kans een discussie van mart smeets te winnen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef WebBeestje het volgende:
Niet in je dromen of je hebt een aantal jaar het verkeerd aangepaktNu snap ik dat er een aantal zijn met een paar uur in de week qua tijdsbesteding voor hun project maar als het aantoonbaar is dat je zeker de helft van het internetgebruik en telefoongebruik (niet de vaste lijn) voor je project gebruikt is het ook een aftrekpost.
Tja... natuurlijk kan je het altijd zo doen en als het allemaal logisch klinkt prima, dan zal het bij de belastinginspecteur ook wel goed overkomen. Maar als je eentje ertussen hebt die echt alles volgens de regeltjes doet dan zit je gewoon fout.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:46 schreef WebBeestje het volgende:
Ik kreeg het advies van een vriend die accountant is en Google maar eens rond, dan kom je bijvoorbeeld dit tegen: http://www.sitedeals.nl/b(...)als-particulier.html Je moet zelf weten of je jezelf te kort doet of niet
Nee, kan niet. Ik vind het ook vervelend, net als dat adsense de dag begint om 9.00, terwijl analytics de dag begint om 0.00, waardoor de dagtotalen niet overeen komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:20 schreef DaMart het volgende:
Vraagje: Analytics geeft de adsense-inkomsten per pagina weer in dollars. Ik heb in het profiel van mijn websites in Analytics al aangegeven dat valuta in euro's moeten worden weergegeven, maar dat werkt blijkbaar niet voor de rapporten over adsensepagina's.
Weet iemand of je in Analytics überhaupt de adsense-inkomsten in euro's kunt weergeven en hoe ik dat dan wel voor elkaar kan krijgen? De helpfunctie van Analytics was op dit punt niet bijzonder behulpzaam.
Dat is geen probleem voor adsense, dus gewoon doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:15 schreef mvc het volgende:
Even een vraagje aan de kenners, als ik het goed heb is het toegestaan om max. 3 Adsense banners op een pagina te plaatsen.Mag ik nog wel een 4e banner van een affiliate programma plaatsen ?
Ja, volgens mij wel. Naast de 3 'standaard' Adsense banners mag je ook nog 3 Adsense linkbanners plaatsen, dus totaal kun je 6 Adsense banners per pagina kwijt. Mijn ervaringen met affiliate programma's zijn niet een succes, regelmatig clicks maar nooit wat inkomsten. Het duurde even tot ik overtuigd was maar Adsense is volgens mij de beste manier om inkomsten binnen te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:15 schreef mvc het volgende:
Even een vraagje aan de kenners, als ik het goed heb is het toegestaan om max. 3 Adsense banners op een pagina te plaatsen.Mag ik nog wel een 4e banner van een affiliate programma plaatsen ?
Affiliates kunnen veel meer opbrengen dan adsense met een lagere hoeveelheid bezoekers. Maar dan moet het wel in je niche passen. Dankzij een wordpress plugin die ik gemaakt heb heb ik veel contact met mensen die alleen met affiliates werken en sommige verdienen echt enorm veel geld door affiliates. Maar je moet dan veel meer moeite doen om een goede niche te vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Naast de 3 'standaard' Adsense banners mag je ook nog 3 Adsense linkbanners plaatsen, dus totaal kun je 6 Adsense banners per pagina kwijt. Mijn ervaringen met affiliate programma's zijn niet een succes, regelmatig clicks maar nooit wat inkomsten. Het duurde even tot ik overtuigd was maar Adsense is volgens mij de beste manier om inkomsten binnen te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |