Nouja, ik heb hele fijne ouders, nu zijn ze weg, en het enige echte verschil is dat ik zelf moet koken en opruimen enzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, met het ongemak. en de winst aan privacy en zelf alles bepalen etc is enorm.
Ik mis het soms wel dat er niemand is die voor me kooktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, met het ongemak. en de winst aan privacy en zelf alles bepalen etc is enorm.
Dat zeg je heel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hele fijne ouders, nu zijn ze weg, en het enige echte verschil is dat ik zelf moet koken en opruimen enzo.
zondag ga ik kijken hoe jij opruimtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
NU is dat het enige verschil, zondag ben jij er toch gewoon?
ik ook, maar dan nog is op jezelf wonen veel fijner.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hele fijne ouders, nu zijn ze weg, en het enige echte verschil is dat ik zelf moet koken en opruimen enzo.
Ik kreeg vandaag een bak spaghetti mee van mijn mama.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mis het soms wel dat er niemand is die voor me kookt
ik niet zo. al heb ik wel een hekel aan koken voor mezelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mis het soms wel dat er niemand is die voor me kookt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een bak spaghetti mee van mijn mama.
Na bijna 33 jaar weet ze blijkbaar nog steeds niet dat ik champignons echt smerig vind
Ik zeg het maar even in het wilde weg, hoe eerder de zooi opgeruimd is, hoe eerder er geneukt kan worden.quote:
zoek het f lekker uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg het maar even in het wilde weg, hoe eerder de zooi opgeruimd is, hoe eerder er geneukt kan worden.
En ik ga niet opruimen.
Ik vermoed dat er een discussie aankomt....quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet zo. al heb ik wel een hekel aan koken voor mezelf.
en de inkopper: ik kook wel een keer voor je.
Gewoon goed opvoedenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Ok, laat maar in sommige gevallen dan
Daar gaat dus niet geneukt wordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
zoek het f lekker uitik ga ook niet opruimen
mijn specialiteit is eigengemaakte sate, met een soort chinese boontjes en rijst. oki, rijst stelt niks voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een discussie aankomt....
Wat zijn jouw specialiteiten en wat vind je echt verschrikkelijk?
Ik begin wel: ik ben geen fan van pasta.
DM ontvangen, je hoeft me niet te bedanken schat, een keertje gratis als je opruimt, dat kan ik best een keertje aan je geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
zoek het f lekker uitik ga ook niet opruimen
Wij zijn ook niet echt jouw number 1 fans hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef kree het volgende:
tis dat ik mn mammie moet helpen in de tuin nu maar ik zag te vaak kree
Lees het straks wel weer terug als ik thuis ben
ff geen tijd om het allemaal door te lezen dus alleen scrollen.
Ik haat jullie!
Kree betekent huilen in het Surinaamsquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef kree het volgende:
tis dat ik mn mammie moet helpen in de tuin nu maar ik zag te vaak kree
Lees het straks wel weer terug als ik thuis ben
ff geen tijd om het allemaal door te lezen dus alleen scrollen.
Ik haat jullie!
2x dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
DM ontvangen, je hoeft me niet te bedanken schat, een keertje gratis als je opruimt, dat kan ik best een keertje aan je geven.Nee niet mijn gebruikelijke 20% korting, zondag mag je gratis.
Zeevoedsel, kaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn specialiteit is eigengemaakte sate, met een soort chinese boontjes en rijst. oki, rijst stelt niks voor.
echt verschrikkelijk vind ik zeevoedsel, en kaas, tenzij gesmolten.
discussie over smaak lijkt me vrij zinloos trouwens, miauwtje.
Ach ik denk dat jullie me best aardig zouden vinden in het echt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt jouw number 1 fans hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |