Lekkere geuren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij heb ik benedenburen die blowen ofzo
Nou. Ik had toen honger om half 11. Dus ik bestel een broodje döner met wat extra sambal.quote:
Als ik dat moet gaan uitleggen dan ben je eigenlijk nog dommer dan ik dachtquote:
Pakt die oudere chicks? Respectquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vist in de vijver van mijn zoon
Goed bezig hequote:
Hier is de kapsalon wel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Ik had toen honger om half 11. Dus ik bestel een broodje döner met wat extra sambal.
Komt die knurft aanzetten om 5 over 12 (ja, je leest het goed). Vet karige pita met twee sliertjes doner, geen sla, bakje knoflooksaus en uiensaus. Geen sambal.
Ik snap best dat die jongen ramadan wil vieren, maar dan moet hij wel begrijpen dat a) ik daar niets mee te maken heb; b) het om half 11 ook al wel donker was.
Duurste 9 euro van mijn leven.
Schandalig!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Ik had toen honger om half 11. Dus ik bestel een broodje döner met wat extra sambal.
Komt die knurft aanzetten om 5 over 12 (ja, je leest het goed). Vet karige pita met twee sliertjes doner, geen sla, bakje knoflooksaus en uiensaus. Geen sambal.
Ik snap best dat die jongen ramadan wil vieren, maar dan moet hij wel begrijpen dat a) ik daar niets mee te maken heb; b) het om half 11 ook al wel donker was.
Ik krijg er koppijn vanquote:
Dat was een andere en op facebook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMGWaarom ga je daar nog mee door
Dat is gewoon triest Kree
Ze was toch nep?
Nou, daar ben ik eigenlijk ook wel naar benieuwd! Heb je een paar adressen voor me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
neeej en niet gevraagd ook.
Zitten ook meiden bij die het gewoon lastig hebben, nou mss help ik nog een beetje met mijn ideeeen erover.
Dat is het meer gewoon oudere jongen waar ze mee willen praten.
Ik heb helemaal niet het idee om ze te versieren ofzo.
En het is trouwens gewoon wel gezellig ook en om eens wat van meiden van die leeftijd te horen en waar ze mee zitten enzo.
Geen idee. Bi mij is het altijd snel op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
Hm, die vodka lijkt nu een stuk minder lekker dan bij het begin (wateriger en meer alcohol/aceton damp)
Kan zoiets?
Wat een kutstreek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En alles al met iDeal betaald, ik was net de bel aan het disconnecten zodat 'ie zijn broodje mocht houden, maar echt precies op dat moment belde hij aan (het kon ook niet filmischer).quote:
Wel een klacht ingediend?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En alles al met iDeal betaald, ik was net de bel aan het disconnecten zodat 'ie zijn broodje mocht houden, maar echt precies op dat moment belde hij aan (het kon ook niet filmischer).
Subklacht inderdaad, dat het broodje zonder verzendkosten 5 euro kostte, maar zelfs dat was hij gewoon niet waard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Bi mij is het altijd snel op.
[..]
Wat een kutstreek.
Je ziet het gewoon helemaal verkeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vist in de vijver van mijn zoon
4 euro bezorgkosten? Moet die gast uit Purmerend komen ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Subklacht inderdaad, dat het broodje zonder verzendkosten 5 euro kostte, maar zelfs dat was hij gewoon niet waard.
Ik kreeg een mailtje van justeat (of een dergelijke club) of ik tevreden was en ik kon mijn reactie invullen. Nou, dat heb ik naar alle eerlijkheid gedaan. Zeg maar.quote:
En nu chat je met nieuwe 16 jarige sletjes?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was een andere en op facebook.
Inmiddels geblokkeerd en weg getyft ook, kan ik niks mee en was stoken ook.
En vooral lullig voor die meid waar ze het over had want die was heel verdrietig erover.
Triest gewoon en ben er nog niet achter wie het was en ga het niet meer uitzoeken ook.
Nee, 15 minuten fietsen als je doorfietst. De shoarma van die gast is wel goed trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
4 euro bezorgkosten? Moet die gast uit Purmerend komen ofzo?
welkom in mijn levenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij heb ik benedenburen die blowen ofzo
1) jij bent ouder dat geeft je een machtspositiequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon helemaal verkeerd.
Het is praten (en zelfs nog via msn of internet)
Niks meer en niks minder, nou als hun dat leuk vinden en ik wat is dan het fucking probleem?
Ik snap echt niet dat dat hier zo raar wordt gevonden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van justeat (of een dergelijke club) of ik tevreden was en ik kon mijn reactie invullen. Nou, dat heb ik naar alle eerlijkheid gedaan. Zeg maar.
Oh kijk eens hoe matig ik ben geweest:quote:
quote:Karig broodje. Kreeg wel een broodje extra maar snap niet echt waarom. Zat één half schijfje komkommer en een slablaadje in. Saus zat er los bij. Overigens geen sambal die ik wel gevraagd had. Maargoed. Duurde ook nog eens meer dan anderhalf uur.
Ik ben veel onaardigderquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh kijk eens hoe matig ik ben geweest:
[ [url=Karig broodje. Kreeg wel een broodje extra maar snap niet echt waarom. Zat één half schijfje komkommer en een slablaadje in. Saus zat er los bij. Overigens geen sambal die ik wel gevraagd had. Maargoed. Duurde ook nog eens meer dan anderhalf uur. ]afbeelding[/url] ]
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |