Ik weet wel wat je wil horen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me enkel af welke mening je bedoelt?
Ik snap je. Jammer dat je er zo over denkt, wordt moeilijk om dan oprechte belangstelling te tonen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb alles zo'n beetje onderzocht, geloof me.
bedankt voor je belangstelling trouwens, maar ik ga er verder niet meer in op. stel je voor dat je iemand voer geeft.
quote:
Zie je dat WT????quote:
Gaan ze al voor de cam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je wil horen.
En /care ook jullie denken maar wat jullie willen.
Maar ipv 1 meisje van 16 op msn heb ik er nu 4
Vriendinnetjes van haar en rara ik vindt het nog gezellig ook.
je was er vanmiddag toch bij? ik heb geen zin in een 3e keer, dus ik laat het vanaf nu.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je. Jammer dat je er zo over denkt, wordt moeilijk om dan oprechte belangstelling te tonen!
Prima!quote:
Over welke mening heb je het. Zo moeilijk is die vraag toch niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is er gebeurdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer döner en aanverwanten te bestellen denk ik.
Ik probeer je duidelijk te maken dat niet iedereen zo isquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
je was er vanmiddag toch bij? ik heb geen zin in een 3e keer, dus ik laat het vanaf nu.
no hard feelings hoor.
OMGquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
neeej en niet gevraagd ook.quote:
dat geloof ik ook wel, maar ik weet duidelijk niet wie wel en wie niet, plus dat het openbaar is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer je duidelijk te maken dat niet iedereen zo is
Waarom niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer döner en aanverwanten te bestellen denk ik.
Is ook moeilijk in te schattenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel, maar ik weet duidelijk niet wie wel en wie niet, plus dat het openbaar is.
Jij vist in de vijver van mijn zoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
neeej en niet gevraagd ook.
Zitten ook meiden bij die het gewoon lastig hebben, nou mss help ik nog een beetje met mijn ideeeen erover.
Dat is het meer gewoon oudere jongen waar ze mee willen praten.
Ik heb helemaal niet het idee om ze te versieren ofzo.
En het is trouwens gewoon wel gezellig ook en om eens wat van meiden van die leeftijd te horen en waar ze mee zitten enzo.
Ohhh dat klinkt echt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima!
Heb twee weken in Griekenland op een zeilboot gezeten. Dus nu voor 't eerst in twee weken weer schoenen aan en voor 't eerst weer binnen slapen met een dekbed over me heen en in een bed dat stilstaat![]()
Maar wat was het tof
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vist in de vijver van mijn zoon
Waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind!!
En sorry hoor maar dat vind ik nog steeds pedogedrag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |