Maak eens screens van morroblivionquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat ligt iets ingewikkelder dan skyrim of oblivion
Ik kan jullie morroblivion van harte aanraden.
Vanmiddagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maak eens screens van morroblivion
Net wat voor zo'n lore gek als jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:43 schreef Rezania het volgende:
Ik vind Morrowind vooral verwarrend, het is heel uitgebreid en zo.
Vooral ingewikkeld imo. Maar velen zeggen dat het de beste Elder Scrolls is, ik ga me er zeker nog een keer aan wagen binnenkort. Natuurlijk wel met een zooi grafische mods.quote:
De Skyrim lore vind ik nog wel te behappen, maar die van Morrowind gaat me toch wat te ver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Net wat voor zo'n lore gek als jij.
Met morrowind begon die lore pas goed op gang te komen. In tijden waarin de fanbase nog ideeën kon inbrengen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk is deze beef tussen Sexy en Rez? Is Rez vreemdgegaan met een andere man?
GEEN. MODS. GEBRUIKEN. VOOR. MORROWIND!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral ingewikkeld imo. Maar velen zeggen dat het de beste Elder Scrolls is, ik ga me er zeker nog een keer aan wagen binnenkort. Natuurlijk wel met een zooi grafische mods.
Grafisch ook niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GEEN. MODS. GEBRUIKEN. VOOR. MORROWIND!
GODVERDOMME!
Ik gebruik een mod op je kontquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GEEN. MODS. GEBRUIKEN. VOOR. MORROWIND!
GODVERDOMME!
Alleen better bodies en better heads. De rest moet blijven zoals het is.quote:
Hogere resolutie moet ook nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen better bodies en better heads. De rest moet blijven zoals het is.
Elke lore is in elk spel hetzelfde he. Het is op hetzelfde continent inclusief dezelfde goden enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Skyrim lore vind ik nog wel te behappen, maar die van Morrowind gaat me toch wat te ver.
Ja, weet ik. Maar ik bedoel eigenlijk voornamelijk dat Morrowind een veel grote raakvlak met de algehele lore heeft dan Skyrim, veel meer details.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke lore is in elk spel hetzelfde he. Het is op hetzelfde continent inclusief dezelfde goden enzo.
Het is gewoon een mod.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef Snowbells het volgende:
Sexy is Morroblivion inclusief Tribunal en Bloodmoon? Of is het gewoon een mod
Maar anders ziet het er zo verrot uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is gewoon een mod.
Maar het is übertriest om Morrowind met Oblivion-looks te spelen
Dat is de charme van een retrogame.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar anders ziet het er zo verrot uit.
WEL GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar anders ziet het er zo verrot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |