Oh ik dacht dat je de ideologie bedoelde, in dat geval Nord. Imperials met hun jood racialquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Hoezo is een Imperial sterker dan een Nord?
Een nord heeft resistance tegen kou, waar een Imperial meer geld kan vinden.
Of gewoon allebei, dat de Thalmor Valenwood willen overnemen (of is dat al zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gebied lijkt mij wel tof maar ik hoop niet dat het nog meer dumbed down wordt
Valenwood lijkt me echt vet, met die steden in bomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil best een keer een TES: Valenwood of Summerset Isles.
Geld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Hoezo is een Imperial sterker dan een Nord?
Een nord heeft resistance tegen kou, waar een Imperial meer geld kan vinden.
Dat is het eerste wat ze deden toen de Dominion weer vormde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Of gewoon allebei, dat de Thalmor Valenwood willen overnemen (of is dat al zo) en de Bosmer in opstand komen.
Maar Ulfrich is gewoon een beweging tegen de rest, volgens mij zijn niet alle Nords het er mee eens. Ik ben pro-Imperial Legion. Hail to the Empirequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valenwood lijkt me echt vet, met die steden in bomen.
[..]
Geld.![]()
Nee, mijn voorkeur gaat gewoon uit naar Imperial, maar dat is omdat ik Ulfrich een zak vind.
Ik zie Ulfrich als de Wilders van Skyrim.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar Ulfrich is gewoon een beweging tegen de rest, volgens mij zijn niet alle Nords het er mee eens. Ik ben pro-Imperial Legion. Hail to the Empire
Skyrim is for da Nords!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar Ulfrich is gewoon een beweging tegen de rest, volgens mij zijn niet alle Nords het er mee eens. Ik ben pro-Imperial Legion. Hail to the Empire
Je stond op de verkeerde plek op het verkeerde moment. En daarom al je kop er af vind ik ook weer zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
Wat is de reden van jullie char dat je gevangen bent genomen in het begin?
rassist ;ss;quote:
Half dorp platgebrand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
dochter van de emperor bezwangertquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
Moet toch wel om de main quest te voltooien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hatersvergeet niet wie je kop er af wou hakken aan het begin.
Maar sowieso doe ik niks met die ''war''.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dochter van de emperor bezwangertongeacht het geslacht dat ik speel
Ik vind altijd dat mijn Breton uit High Rock is weggelopen en met een groep Stormcloaks meeliep zonder een idee te hebben wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je stond op de verkeerde plek op het verkeerde moment. En daarom al je kop er af vind ik ook weer zo
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dochter van de emperor bezwangertongeacht het geslacht dat ik speel
Je bent gevangen ( Goh! ) en komt op een schip aan, dan wordt je vrijgelaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]wat is het begin van Morrowind eigenlijk?
Hm, wat is de verhaallijn van Morrowind eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gevangen ( Goh! ) en komt op een schip aan, dan wordt je vrijgelaten.
De Dunmur komen uit Morrowind, dus ja, veel Dunmer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hm, wat is de verhaallijn van Morrowind eigenlijk?en zijn er in dat spel ook heel veel Dunmer?
Dat ligt iets ingewikkelder dan skyrim of oblivionquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hm, wat is de verhaallijn van Morrowind eigenlijk?en zijn er in dat spel ook heel veel Dunmer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |