Een commissaris van wh40k.quote:
Als het je hier niet bevalt, rot dan gewoon op.quote:
Gewoon 50% of iets minder. Ze hebben alleen het uiterlijk wat meer van een mens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar niet voor de helft. 50% of 1% zit nogal een verschil tussen.
Gast, doe eens even rustig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt, rot dan gewoon op.
Het is maar goed dat je je met je rechterhand niet kunt voortplanten.
Nou dan. Zie ik je straks nog in NB?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Snowbells het volgende:
Nee hoor ik vind discussie's altijd leuk. Geen haatgevoelens hoor.
Hmhm. En wegblijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Rezania het volgende:
Mag je hier niet meer discussiėren of zo? Moet dit een altijd vrolijke en gezellige SC zijn? Kom nou.
Als jullie denken dat ik ook maar enigszins emotie in die discussie heb gestoken denken jullie het fout.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan. Zie ik je straks nog in NB?
Flikker lekker zelf op als het je niet aanstaat. Als je niet eens mag discussiėren over de lore van het spel, wat mag je hier dan wel. Ga maar zeiken bij een mod als je discussies niet leuk vind, kijken wat hij er van zegt.quote:
One handed of two handed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Waar zullen we nu over discussiėren.
Dit was puur, nee ik heb gelijk/nee ik heb gelijk. Als je een discussie wil houden doe je dat maar lekker via PM i.p.v. een topic pagina na pagina vol te baggeren met de stront die maar uit je mond blijft stromen. Als je iets niet aanstaat of denkt dat iemand ergens niet gelijk in heeft, dan kan dat ook op een andere manier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flikker lekker zelf op als het je niet aanstaat. Als je niet eens mag discussiėren over de lore van het spel, wat mag je hier dan wel. Ga maar zeiken bij een mod als je discussies niet leuk vind, kijken wat hij er van zegt.
Bij light denk ik eerder aan archery eerlijk gezegd. Two handed zou ik zeker niet met light combineren maar one handed kan wel, zeker in combinatie met een schild. Voor een battlemage zal ik daarentegen wel gewoon one handed met light combineren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik vind dat bij 2H heavy armor hoort en bij 1H light.
Nee, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Zijn de Dunmer slecht omdat ze daedra aanbidden? Hebben ze allemaal een kwade bedoeling?
Zijn Bosmer underrated?
Nord vs Imperial?
Wil je dit dan ook via PM voorzetten? Kunnen we ja en nee naar elkaar roepen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit was puur, nee ik heb gelijk/nee ik heb gelijk. Als je een discussie wil houden doe je dat maar lekker via PM i.p.v. een topic pagina na pagina vol te baggeren met de stront die maar uit je mond blijft stromen. Als je iets niet aanstaat of denkt dat iemand ergens niet gelijk in heeft, dan kan dat ook op een andere manier.
Blijf maar lekker in KLB voortaan.
Nee, nee, nee, Imperial.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Zijn de Dunmer slecht omdat ze daedra aanbidden? Hebben ze allemaal een kwade bedoeling?
Zijn Bosmer underrated?
Nord vs Imperial?
Nee, nee, ja, Imperial.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Zijn Bosmer underrated?
Nord vs Imperial?
Gebied lijkt mij wel tof maar ik hoop niet dat het nog meer dumbed down wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil best een keer een TES: Valenwood of Summerset Isles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |