Huurling uit Windhelm, zit meestal op de tweede verdieping van die herberg bij de ingang.quote:
Oh die grote dude met heavy armor? Ik heb meestal Mjoll, Uthgerd the Unbroken of Marcurioquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huurling uit Windhelm, zit meestal op de tweede verdieping van die herberg bij de ingang.
Ik had net die paar tientjes even nodig om m'n pc te kunnen kopen.quote:
Handig als tank als je een longranged character hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik gebruik nooit companions, ze zijn naast de extra backspace nutteloos.
Marcurio huur ik alleen als ik zelf niet aan magie of pijl en boog doe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh die grote dude met heavy armor? Ik heb meestal Mjoll, Uthgerd the Unbroken of Marcurio
Vergeet de hond niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig een companion die tegen je praat
Tering.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Quotidien het volgende:
Ik had nooit een companion, m'n char was ook onverslaanbaar dusja.Dragon priests dood in een minuutje.
Ik vind dat zo'n kutwijf.quote:
Laat me raden, enchanting en smithing?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dat is zelfs een assassin, kun je nagaan.
Wat verwacht je van een gemuteerd ras?quote:
Ja duh, ze zijn blind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de falmer geen match voor mijn stealth skills.
quote:
Juist welquote:
Sweet summer child, you know so littlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een gemuteerd ras?
[..]
Ja duh, ze zijn blind.Eigenlijk zijn ze nergens een match voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |