zo oud is het nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef Snowbells het volgende:
Maar het heeft een goed verhaal, alleen is het zwaaaar verouderd.
Hoeveel is je smithing gestegen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand daggers hebben?
[ afbeelding ]
O, dat vind je veel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand daggers hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens Skyrim meer dus sssh.
Van smithing? Nice. Alles gekocht of er zo'n beetje iedere vien in het hele spel afgegaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ben vanochtend van lvl 26 naar 47 gegaan
Ores kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van smithing? Nice. Alles gekocht of er zo'n beetje iedere vien in het hele spel afgegaan?
Je weet dat smelting je smithing niet beïnvloed?quote:
Nee, maar goedkoper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet dat smelting je smithing niet beïnvloed?
Dat wel ja, maar geld is meestal geen probleem voor mij.quote:
Hoe verdien jij het dan? Die 100.000 achievement al gehaald?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar geld is meestal geen probleem voor mij.
Gewoon nooit wat kopen, ik maak mijn eigen potions, kleding ruk ik gewoon van de dooie af, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe verdien jij het dan? Die 100.000 achievement al gehaald?
Ik wel, maar dat duurde wel ff.
Arme sloeber.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon nooit wat kopen, ik maak mijn eigen potions, kleding ruk ik gewoon van de dooie af, etc.Gaat hard dan.
Glitches uitbuiten doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Arme sloeber.
Jullie kennen die glitch dat je armors krijgt zoveel je wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |