Ik wil er iets over zeggen, maar Mylene maakt me bangquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @
[..]
Toen zei ik "Geef dan het goede voorbeeld en post even je outfit?" oid, nu staat er:
[..]
Iemand heeft voor het laatst dick gehad toen men de eerste stap op de maan zette ofzo?
Oke, die 'ik lijk op een koelie taxichauffeur @ m'n fobo' was wel een grappige opmerkingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is je tarief van zuid naar west en weer terug?
Bij "Mylene" op Google Image krijg ik alleen maar roodharigen, zou dat er iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil er iets over zeggen, maar Mylene maakt me bang
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je pa moest eens weten wat jij allemaal uitspookt(e) JB. Hij prit je mars voor je.
Fucking bizar inderdaad, kan me ook niet voorstellen dat men elke 5 minuten spytoolt. Ook views/posts-ratio is krom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:04 schreef JackieBrown het volgende:
Anyway, hoe weten mensen altijd zo snel dat er hier over ze gepost wordt,what is this sorcery??
Tjongejonge, ik lurk meestal gewoon mee. Verder mod ik gewoon wat nodig is. En ja, je hebt gelijk, ik had ook het goede voorbeeld moeten geven. Jij had dat echter ook kunnen doen door een outfit van jezelf te plaatsen i.p.v. offtopic te gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking bizar inderdaad, kan me ook niet voorstellen dat men elke 5 minuten spytoolt. Ook views/posts-ratio is krom.
Ik had altijd een foto in mijn fotoboek, maar heb ik verwijderd. Mijn leraar noemde mij vroeger altijd pindarotsje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij "Mylene" op Google Image krijg ik alleen maar roodharigen, zou dat er iets mee te maken hebben?
Oké, oké, ik hou ook van jouquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Tjongejonge, ik lurk meestal gewoon mee. Verder mod ik gewoon wat nodig is. En ja, je hebt gelijk, ik had ook het goede voorbeeld moeten geven. Jij had dat echter ook kunnen doen door een outfit van jezelf te plaatsen i.p.v. offtopic te gaan.
Nu ben ik benieuwd naar hoe je eruit zietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik had altijd een foto in mijn fotoboek, maar heb ik verwijderd. Mijn leraar noemde mij vroeger altijd pindarotsje.
Is je moeder niet thuisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Even fish & chips bestellen op Thuisbezorgd, iemand moet het doen.
Lol, lees deze post nu pasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Ben blij dat ik dit altijd aan jullie kwijt kan
Toch niet uit zo'n Knorr-pakje? Ik blijf er in trappen, maar die tortilla alleen al smaakt zo raar, laat staan de kruidenmixquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dikke tortillas maken met kaas eroverheen uit de oven en dan wat guacamole erbij
Dit is zo nice.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dikke tortillas maken met kaas eroverheen uit de oven en dan wat guacamole erbij
Nee zelf gedingestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, lees deze post nu pas. Jawel trouwens, maar beiden geen zin om te koken
.
[..]
Toch niet uit zo'n Knorr-pakje? Ik blijf er in trappen, maar die tortilla alleen al smaakt zo raar, laat staan de kruidenmix. Had trouwens ook een keer de guacamole dipsaus (van Casa Fiesta geloof ik?) gekocht, niet te eten dat
!
Vis en Friet, die zit daaro bij tropenmuseumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Even fish & chips bestellen op Thuisbezorgd, iemand moet het doen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]Whut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft 3 armen alles.
Die inderdaad, fucking lekker en relatief cheapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vis en Friet, die zit daaro bij tropenmuseum
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zojuist gespot op A'dam Sloterdijk, niet door mezelf:
[ afbeelding ]
Personen welke zich niet fatsoenlijk kleden in het openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |