abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115232816
Op vakantie :9 15 dagen hirlak niets doen.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_115239226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Juminelle het volgende:
Op vakantie :9 15 dagen hirlak niets doen.
Veel plezier! Waar ga je heen?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:52:06 #28
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_115248231
Nee nee nee, skrillex is niet thu inventar af dubstep. Dat zijn meerdere artiesten, skrillex heeft het alleen bekender gemaakt bij groter publiek.

Roots van Dubstep liggen bij drum 'n bass. Artiesten als skrillex, deadmau5, nero, benny benassi, noisia hebben house, trance, dance en nog meer andere genres gecombineerd wat dubstep naar een heel ander niveau heeft getild en zo een eigen genre op zich zelf is geworden.
pi_115249138
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef Ishimaru het volgende:
Nee nee nee, skrillex is niet thu inventar af dubstep. Dat zijn meerdere artiesten, skrillex heeft het alleen bekender gemaakt bij groter publiek.

Roots van Dubstep liggen bij drum 'n bass. Artiesten als skrillex, deadmau5, nero, benny benassi, noisia hebben house, trance, dance en nog meer andere genres gecombineerd wat dubstep naar een heel ander niveau heeft getild en zo een eigen genre op zich zelf is geworden.
Die commerciële shit zoals Skrillex, Obey, Gomes en whatever kan ik geeneens serieus nemen als Dubstep. Daar komen yolo hipsterkids op af.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:20:37 #30
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_115249397
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef Ishimaru het volgende:

Jezus christus kerel leer sarcasme herkennen ok dankjewel doei.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_115253127
Wat betekent dat Yolo nou eigenlijk? Ik weet ook nog steeds niet wat YMCB inhoudt. :') ;(
pi_115255909
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Phantomesse het volgende:
Wat betekent dat Yolo nou eigenlijk? Ik weet ook nog steeds niet wat YMCB inhoudt. :') ;(
You Only Live Once

en dat andere is Young Money Cash Money Billionaires :')

fucking gay
pi_115255943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

You Only Live Once

en dat andere is Young Money Cash Money Billionaires :')

fucking gay
Ohwow. :')

Deze generatie.
pi_115256051
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef krioro het volgende:
2 CHAINZZZZZZZZZZ
TRUEEE.
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Phantomesse het volgende:
You Only Live Once, term die bekend is bij minderjarigen die beseffen dat er meer is dan hun zolderkamer ofzo, gare shit :').

YMCMB = Young Money (Lil Wayne platenlabel) Cash Money Billionaires (Birdman's platenlabel, waar YM dus onderdeel van is). Honderden miljoenen net worth _O_.

En over dubstep, dat is toch ook al een 'oude' stijl? Weet dat iemand ermee kwam in de 4e klas ofzo, dat is inmiddels een jaar of 8 geleden want ik was toen 15 :').
pi_115256198
Laat dWc het woord YMCMB horen en hij gaat los hoor :')
pi_115256233
Dubstep is al redelijk oud ja, alleen pas laat bekend geworden voor het grote publiek. Acht jaar geleden was het nog wel toe te schrijven aan Drum 'n Base hoor, de enige dubstep die je toen had was te vinden op de draaiknop links op je keyboard. Die knop! _O_
pi_115256500
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Laat dWc het woord YMCMB horen en hij gaat los hoor :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Dubstep is al redelijk oud ja, alleen pas laat bekend geworden voor het grote publiek. Acht jaar geleden was het nog wel toe te schrijven aan Drum 'n Base hoor, de enige dubstep die je toen had was te vinden op de draaiknop links op je keyboard. Die knop! _O_
Say whut :P.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:04:09 #38
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_115258164
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

.

En over dubstep, dat is toch ook al een 'oude' stijl? Weet dat iemand ermee kwam in de 4e klas ofzo, dat is inmiddels een jaar of 8 geleden want ik was toen 15 :').
Dubstep van vroeger en wat tegenwoordig dubstep wordt genoemd is nauwelijks te vergelijken. de "brostep" van tegenwoordig focust zich veel minder op de bass maar op mid en high range frequenties. Veel van die dubsteppuristen die ook altijd zitten te kankeren op producers van tegenwoordig dat het geen "ekte" dubstep meer is. :')

Ik dig die brostep en electro house stiekem wel. :@

Vergelijk het maar.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_115258265
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Say whut :P.
Die knop waarmee je de tonen vervormt wanneer je eraan draait. O+
pi_115274380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Capslockie het volgende:
Hij wil gewoon duidelijk zijn. Ik doe hetzelfde, ik wil best samen een leuke tijd hebben met een meisje. Romantisch etentje, lekker stappen, of lazy sunday op de bank hangen. Maar ik hoef geen relatie, ik hoef haar ouders niet te zien, en ik wil gewoon gaan en staan waar ik wil zonder uitleg te geven.

pi_115279663
Wat ik me dan wel afvraag he, hoe krijg je dat voor elkaar als je (beiden) nog thuis woont?
Een lazy sunday bankhangen lukt dan toch niet zonder ouders te ontmoeten?
Net zoals een beetje vrijblijvend seksen. Of gaat dat dan zo heel snel als de ouders weg zijn en weer wegwezen voor ze terugkomen?
pi_115284949
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag he, hoe krijg je dat voor elkaar als je (beiden) nog thuis woont?
Net zoals een beetje vrijblijvend seksen. Of gaat dat dan zo heel snel als de ouders weg zijn en weer wegwezen voor ze terugkomen?
Neuhoor, ik kwam ook rustig bij drummerboi over de vloer en dan 's ochtends z'n ouders aantreffen, geen probleem :+
pi_115285204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Neuhoor, ik kwam ook rustig bij drummerboi over de vloer en dan 's ochtends z'n ouders aantreffen, geen probleem :+
Serieus, lijkt me best awkward :'). En hij kwam ook bij jou thuis?
Maar dat is ook anders toch want jullie hadden wel wat?
pi_115286275
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Serieus, lijkt me best awkward :'). En hij kwam ook bij jou thuis?
Maar dat is ook anders toch want jullie hadden wel wat?
2 maanden geleden wel, 2 weken geleden niet :') Daar wist z'n moeder ook van maar dat is zo'n schat. En nee hij kwam nooit hier heb ook geen 2persoonsbed dus dat is gay :')
pi_115290974
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef JackieBrown het volgende:
A-class chicks* met papa's die vaak overwerken of op zakenreis/vakantie zijn :7. Blijft Oud-Zuid hè 8-).

*zijn ook de chicks die ik bedoelde met "zoiets zouden zij nooit doen" @ vorige discussie :')
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:

En nee hij kwam nooit hier heb ook geen 2persoonsbed dus dat is gay :')
Amateur, dat is juist knus :9.
pi_115292405
Ahh.. op die manier :D classy ja
pi_115292452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:53 schreef JackieBrown het volgende:
Ahh.. op die manier :D classy ja
Comfortabeler dan 50m² anders.

Hoezo trouwens dat sarcastische 'classy ja'? Jij neukt liever waar de ouders in huis bij zijn? :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:57:26 #48
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_115292559
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Jij neukt liever waar de ouders in huis bij zijn? :')
deden hun toch ook toen je nog thuis woonde
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_115292638
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Comfortabeler dan 50m² anders.

Hoezo trouwens dat sarcastische 'classy ja'? Jij neukt liever waar de ouders in huis bij zijn? :')
Zou een moord doen voor 50m2, wie het kleine niet eert :') (inb4 pun).

En nee :') dat heeft niet mijn voorkeur
pi_115292689
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef JackieBrown het volgende:

En nee :') dat heeft niet mijn voorkeur
Waarom dan zo sarcastisch 'classy ja' :')?

Omdat die sma's liever wachten tot hun pa van huis is, in plaats van bil te gaan wanneer die er nog is? :') "Vroeger" wel eens gedaan trouwens, maar dat was toch niet ideaal :'). Zo kan je toch niet rustig de baarmoeder aantikken :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')