SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 07-08-2012 21:07:02 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Altijd haten op mijn muziek en dan met zulke oorkanker in de OP aankomen.
Clip is gister uitgekomen.
![]()
Lekker voor je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
JB pls.Wij zullen het over muziek nooit eens zijn, mijn waerde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb toch maar pijnboompitjes gehaald, iets subtieler. Walnoten overheersen zo en dat is zonde voor de shrimps.![]()
Eet laat helaas want Mex is laat thuis.
Extra tijd voor de smaak om in te trekken wel.![]()
Kipppppppppppppppppppppppp!![]()
![]()
![]()
Oh jummiequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Phantomesse het volgende:
Heb toch maar pijnboompitjes gehaald, iets subtieler. Walnoten overheersen zo en dat is zonde voor de shrimps.![]()
[ afbeelding ]
Eet laat helaas want Mex is laat thuis.
Extra tijd voor de smaak om in te trekken wel.![]()
Kipppppppppppppppppppppppp!![]()
[ afbeelding ]Waar marineer je de kip in?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Homemade pesto en appelsap. Appelsap wordt het super mals van, moet alleen wel minimaal een uur intrekken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh jummieWaar marineer je de kip in?
![]()
![]()
Whut, appelsap? Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Wellicht binnenkort eens proberen dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Homemade pesto en appelsap. Appelsap wordt het super mals van, moet alleen wel minimaal een uur intrekken.
Woon je inmiddels al samen?
Altijd fijn, een chick die gewoon naar je luistertquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Phantomesse het volgende:
.
Die kip ziet er wel uit als een moeras, maar ik ben wel benieuwd hoe naar in appelsap gemarineerde kip smaakt.
![]()
Nee nog niet samen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, appelsap? Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Wellicht binnenkort eens proberen dan.
Woon je inmiddels al samen?
Had het een keer op tv gezien, nagemaakt en het was super lekker. Tweede keer dat ik het doe nu.De marinade ziet eruit als een moeras met kip erin en het is hiirrluk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd fijn, een chick die gewoon naar je luistert.
Die kip ziet er wel uit als een moeras, maar ik ben wel benieuwd hoe naar in appelsap gemarineerde kip smaakt.
![]()
Eén van de voordelen van huisgenoten. Telkens voor elkaar kunnen koken
Mensen die zeggen dat ze 'druk' zijn met spullen pakken voor vakantie. Zoiets neemt een uur in beslag max
. Of moet je je vaccin voor dat verre oord nog zelf in een laboratorium in elkaar flansen ofzo?
![]()
Niet als je het over Jumi hebt ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die zeggen dat ze 'druk' zijn met spullen pakken voor vakantie. Zoiets neemt een uur in beslag max
.
![]()
Valt reuze meequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je het over Jumi hebt ofzo.Moet nog beginnen ook
Wat ondergoed en andere kleding, toiletartikelen en overige rommel (oplader bijv.) en tenslotte m'n peniskoker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als je het over Jumi hebt ofzo.
Zo gepiept.![]()
Die Wu Tang tatquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanaf 1:13.
Deze gast is sowieso fucking grappig.
Haha, Jajong check dit dan.quote:
http://www.telegraaf.nl/f(...)yle_wereldhit__.html
Dat liedje is ook zo verslavend.
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: