Ik wil graag een perzische kat overnemen van mijn iraanse buurman, maar een kattenluik heb ik niet echt heel nodig, vroeg me het wel af, maar bedankt voor je info!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef mvdejong het volgende:
Gewoonlijk moet je daar toestemming voor vragen, en je moet in ieder geval de schade herstellen als je eruit trekt. Bedenk dus even wat een deur kost (want 't is best een groot gat).
nee, met een Perzische kat zou ik ook geen kattenluik maken....quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil graag een perzische kat overnemen van mijn iraanse buurman, maar een kattenluik heb ik niet echt heel nodig, vroeg me het wel af, maar bedankt voor je info!
Ik zit hier in een heel katvriendelijk buurt, en tot de buitenlopers horen/hoorden :quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
nee, met een Perzische kat zou ik ook geen kattenluik maken....
dat is fijn dat dat kan! heerlijk voor je katten ook!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik zit hier in een heel katvriendelijk buurt, en tot de buitenlopers horen/hoorden :
- een hele grote blauwe pers;
- ene blauwe rus;
- mijn 2 burmezen.
Een van de redenen dat ik hier nog steeds woon. Mijn overblijvende burmees is in zijn tijd hier bij de meeste mensen (en een hoop auto's) wel binnen geweest, een open raam of deur was voor hem een vriendelijke uitnodiging. Niet om eten te snaaien, niet om ander huisdieren te belagen, maar gewoon om eens rond te kijken, per slot van rekening zij voor burmezen alle mensen gewoon leuk gezelschap. Ik was wel zo slim geweest om, toen ik ze had overgenomen, de eerste weken aangelijnd met ze te gaan lopen, zodat zij de buurt leerden kennen en de buren wisten dat de twee heren bij mij hoorden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
dat is fijn dat dat kan! heerlijk voor je katten ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |