Ik heb geen idee wat er voor logo stond. De site is er niet meer, kennelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef Komakie het volgende:
Het logo bovenaan is niet goed meer....
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er voor logo stond. De site is er niet meer, kennelijk.
Enig idee nog wat er stond?
Handig lijstje van IGN:quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Sloggi het volgende:
Welke Batman-comic is goed om mee te beginnen? Ik heb alle films gezien maar nooit de strips gelezen.
Het was mijn eerste Batman-strip ... het kan best. Maar Year One en The Long Halloween zijn betere introducties.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef Tokus het volgende:
The Dark Knight Returns is zeker geen goede kennismaking. Bovendien vergt het behoorlijk wat van de lezer, met z'n vrij drukke pagina-layout en vele dialogen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Sloggi het volgende:
Welke Batman-comic is goed om mee te beginnen? Ik heb alle films gezien maar nooit de strips gelezen.
Ze komen wel eens voor in de andere titels, dus dan vang je wel eens iets op natuurlijk. En iedereen kent Barbara Gordon, maar toch volg ik haar niet echt. Misschien straks die #0 issues eens checken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:06 schreef Komakie het volgende:
Wel cool ja
Ik lees ze allebei ook niet.
Batgirl wel eens wat van gelezen, maar spreekt me niet aan. Batwoman alleen van gehoord.
Ja, het is niet echt origineel. Marvel doet dat ook met Spider-Woman enzo. Blech. Maar: het idee mag dan niet zo origineel zijn; de uitwerking kan dat natuurlijk wel zijn. Ik lees zelf Supergirl en vind het een originele benadering om iets te vertellen over iemand met de krachten van Superman, maar een totaal andere ervaring, insteek, personage, et cetera. En dat geeft het wel bestaansrecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:11 schreef Sloggi het volgende:
Batwoman, Batgirl, Superwoman, Supergirl en ga zo maar door. De creativiteit spat er vanaf.
Is dat alle keuze die je hebt? Waarom geen Swamp Thing, of Animal man. The Shade is ook tof, maar is een maxiserie. Suicide Squad begon ook sterk, maar al een tijdje niet meer gelezen. Zelfde als met Ressurection Man. Demon Knights en Frankenstein schijnen ook goed te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef Young_David het volgende:
Heb van the New 52 nu Detective Comics vol1. en Batman vol1 Hardcover. Met de intentie om die series als HC te gaan sparen (Al viel Detective comics wat tegen) Overweeg er nog een serie bij te doen, maar twijfel
Justice League, Batman & Robin of Action Comics. Iemand tips?
Ik was een beetje verward door het verloop. Er is namelijk een verhaallijn waarin hij zijn uiteindelijke Superman-outfit krijgt en aantrekt, en issues later is-ie weer gewoon in shirt en jeans. Ik weet niet of dat een tijdsprong is of iets anders. Maar het meest recente issue is met outfit, het issue daarvoor, #11, is met zowel de jeans als de outfit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Young_David het volgende:
Superman origins zijn er ook al genoeg denk ik. Gaat Action Comics verder met de Bruce-Springsteen-Superman of maakt ie weer een sprong naar de huidige superman?
Er klopt geen drol van de volgorde van Action Comics voor mijn gevoel. Ik heb de eerste 4 issues gelezen. Toen gingen ze ineens over op wat anders. Verder ben ik nog niet gekomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik was een beetje verward door het verloop. Er is namelijk een verhaallijn waarin hij zijn uiteindelijke Superman-outfit krijgt en aantrekt, en issues later is-ie weer gewoon in shirt en jeans. Ik weet niet of dat een tijdsprong is of iets anders. Maar het meest recente issue is met outfit, het issue daarvoor, #11, is met zowel de jeans als de outfit.
Ik heb wel meer opties natuurlijk. Heb van de meeste series de eerste of eerste 2 issues digitaal gelezen. Swamp Man en Animal Thing trekken me niet echt. Ben toch meer fan van de echte superhelden verhalen. Aquaman en The Flash zouden ook nog wel aardig kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat alle keuze die je hebt? Waarom geen Swamp Thing, of Animal man. The Shade is ook tof, maar is een maxiserie. Suicide Squad begon ook sterk, maar al een tijdje niet meer gelezen. Zelfde als met Ressurection Man. Demon Knights en Frankenstein schijnen ook goed te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |