heb geen lcd over maar weet er wel te staan;quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef Khadgar het volgende:
Hey T42, misschien kunnnen wij elkaar helpen: ik zoek in Den Haag ook altijd leuke computers waar ik m'n school (basisschool) mee kan helpen. Wij zitten met name te springen om TFT schermen, 15/17 inch zodat we eindelijk een computerlokaaltje in kunnen richten. Aan de andere kant krijg ik regelmatig spullen aangeboden die ik niet kan op halen (geen auto en te ver weg).
Groeten van een mede-knutselaar!
laren is beetje verweg wat voor crt is het?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:07 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Hey T42,
Ik heb nog wat meuk voor je,
2 niet helemaal complete iMac G3's, een Aopen Socket 775 moederbord met een 865 chipset, heel cool met veel fan controllers.
En oude IBM crt monitor.
Op te halen in Laren.
IBM 15 of 17'' Crt monitor. vga.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef T42 het volgende:
[..]
heb geen lcd over maar weet er wel te staan;
in gemert de kringloop heeft 17" LCD's staan voor 15 euro perstuk (soms ook 15" voor 10 euro)
kan ze eventueel daar halen en opsturen naar jou
[..]
laren is beetje verweg wat voor crt is het?
te jonge monitorquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Speakerfreak95 het volgende:
[..]
IBM 15 of 17'' Crt monitor. vga.
Werkt prima en is maar 2 jaar gebruikt, toen is mijn eerste Samsung SynxMaster 151S gekocht en sindsdien gebruikt.
De monitor is zelfs nog de originele kleur, beetje beige.
Werkt perfect en is gratis op te halen.
Verzenden mag ook maar de kosten voor jou.
Zoek je nog wat anders? Heb nog het een en ander staan namelijk.
altijd intressen in laptopjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Jellereppe het volgende:
Heb hier nog een oude laptop (beestje) liggen. Bij interesse kan ik wel even kijken welke merk.
kan ik vast gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef FokCrash het volgende:
Hier heb ik wat oude printplaatjes enzo liggen: (alles deed het nog in elk geval)![]()
1 Gforce FX5700, 256 MB, AGP 8x videokaart
4 geheugens; volgensmij SDram? in elk geval allemaal evenlang enzo, 3x PC133, 1x 128 MB, 3x 64 MB waarvan 1tje PC100 is.
2 floppydrives, 3,5 inch
1 S3 videokaart, PCI, uit 1997
1 Creative geluidskaart met driver cd erbij, PCI
1 standaard inbel faxmodem PCI
en nog een paar kabeltjes
Ben benieuwd of het nog gebruikt kan worden...
jah hoor waar staan ze?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:24 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog 2 halve pc's staan. Beide zonder HD en zonder processor.
Maar met geheugen, moederbord, dvd speler/schrijver, geheugenkaartlezer, ventilator.
Een liefhebber hier aanwezig?
Ah, de oude laptop heb ik niet meer. Heb mij daar in vergist, maar wel een andere laptop die helaas niet meer werkt, maar niet zo oud is. Het is een HP DV6-3185ed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef T42 het volgende:
[..]
altijd intressen in laptopjes
[..]
kan ik vast gebruikensorteer het nu en sla het op (huis vol)
haha kloptquote:Op zondag 3 maart 2013 09:29 schreef raptorix het volgende:
Ik heb nog een oude compaq pressario laptop uit 1996 liggen, werkt nog, was destijds iets van 8000 gulden.
als je die anders weggooit wil ik die ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, de oude laptop heb ik niet meer. Heb mij daar in vergist, maar wel een andere laptop die helaas niet meer werkt, maar niet zo oud is. Het is een HP DV6-3185ed.
Niet zeker, maar ik denk een pentium 1.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:04 schreef T42 het volgende:
[..]
haha kloptheb nog ergens een 10mb schijf liggen die ook zo duur was
maar die wil ik wel is 486 of een pentium?
[..]
als je die anders weggooit wil ik die ook.
alle 2 was goedquote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet zeker, maar ik denk een pentium 1.
heb hem nog niet bekeken was ziek maar de geheugekaart lezer is al bruikbaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kon je nog wat met de PC die ik gebracht heb?
jah hoor is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef R-Tech het volgende:
Nog interesse in een Power Macintosh 7200/75 ?
jah die wel! die heb ik 1 dacht model 2 maar die is ermee gestoptquote:Op zondag 10 maart 2013 10:38 schreef tuurke77 het volgende:
Interesse in een TRS-80 model 3 of 4 ?
Volgens mij heb ik die nog op zolder staan, als je interesse hebt, ga ik even zoeken/graven
Mooi, dan hou ik hem voor je apart met m'n verhuizing.quote:
doe ik ken daar wel iemand waar ik heel soms komquote:Op maandag 11 maart 2013 14:10 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Mooi, dan hou ik hem voor je apart met m'n verhuizing.
Als je een keer in de buurt van Dordrecht bent deze maand laat het maar even weten dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |