Normaal zou je ook niet reageren omdat die sirene standaard is.. dus als ze dan binnen vallen zijn we alsnog de lulquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik sliep er gewoon doorheen als een baas
wat een faal sireneswat nou als de chinezen binnenvallen lig ik lekker te pitten
quote:
Maar als dit biertje op is stop ik een paar dagen wel alcohol. 3 dagen achter elkaar dronken geweest en dat lijkt me niet zo gezond.quote:
Vanavond ga ik ook niet drinken (nu echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar als dit biertje op is stop ik een paar dagen wel alcohol. 3 dagen achter elkaar dronken geweest en dat lijkt me niet zo gezond.![]()
Weet ikquote:
Awwquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
De panda werd verliefd op de tijgerin een beetje haha
Ja, hij ging op het laatst knuffelen, en de tijgerin wist niet wat haar overkwam, maar ze hield zich koel en deed alsof ze niets voeldequote:
Maar ondertussen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, hij ging op het laatst knuffelen, en de tijgerin wist niet wat haar overkwam, maar ze hield zich koel en deed alsof ze niets voelde
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, zelfs de tijgerin heeft gevoelens
nohomo!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
En dat stukje dat hij een baby was en zn moeder hem achterliet was wel ontroerend
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen lekker spaghetti bolognese eten.
wat is dat :/quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb churros gekocht, och die dingen zijn verukkelijk
quote:
Mag ik er 1tje dan, of ben jij gierigquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze smaken naar oliebollen maar krokanter en lekkerder.
Tuurlijk mag je er 1quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mag ik er 1tje dan, of ben jij gierig
Ik heb maar 1 over nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
eentje maar?
gierigheid deze dagen
Speciale zaken enzo, jij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg omg omg omg omg cobanwaar was je
![]()
![]()
bro kiss
omg kind op de wereld geholpen in turkije, grootouders die het daar gaan opvoeden, coban die terug naar nld gaat en dan wordt uitgehuwelijkt als maagd. omg omg omgquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk nietik zeg toch 'speciale' zaken
Are you sure dat je niet wilt?quote:
Goede samenvatting als dit op het achterkant van een boek zou staan zou iedereen het kopen zeker weter gegarandeerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg kind op de wereld geholpen in turkije, grootouders die het daar gaan opvoeden, coban die terug naar nld gaat en dan wordt uitgehuwelijkt als maagd. omg omg omgboefje.
jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef coban het volgende:
[..]
Goede samenvatting als dit op het achterkant van een boek zou staan zou iedereen het kopen zeker weter gegarandeerd
Yes, zit jij nog steeds in nederland?
quote:
Offerfeest is nog lang niet gekquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jalijkt me zo vet offerfeest ramadan in turkije
Ik ben niet sure dat ik niet wilquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Are you sure dat je niet wilt?
ja suikerfeest. moest ff laten merken dat ik geen moslim ben hequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Offerfeest is nog lang niet geksuikerfeest bedoel je, maar ik denk dan in nl te zijn
Ik geef het toch aan jequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben niet sure dat ik niet wil
Oh zou het anders geen probleem vinden als je er eentje zou wordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja suikerfeest. moest ff laten merken dat ik geen moslim ben he
İk ben altijd jelly maar waarop dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
coban, beloof je dat je niet jelly word?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zou het anders geen probleem vinden als je er eentje zou worden
OMG KİJK COBAN DİE ROTMOSLİM ANDERE MENSEN TOT İSLAM DWİNGEN![]()
BOM EROP
let op wacht he wachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:39 schreef coban het volgende:
[..]
İk ben altijd jelly maar waarop dan?
Rijst met kipquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:42 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik moet eten
en de meeste zijn te moeilijk om te maken
De Teriyakiquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:42 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik moet eten
en de meeste zijn te moeilijk om te maken
Merkwaardig, ik dacht dat je voor de Durum gingquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef coban het volgende:
MyCat lijkt mij wel lekker, lekkere krokante brokjes met rund en gevogelte
Teriyakiquote:
die kleine sheba blikjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef coban het volgende:
MyCat lijkt mij wel lekker, lekkere krokante brokjes met rund en gevogelte
Jij bent toch God?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die is van me zusje, en ik weet niet of ik de skills heb om klaar te maken
Succesquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
Ok ik ga een poging doen tot eten maken
2 bammetjes, kaas ertussen, koekenpan, bakken, curry erbij, smullenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
Ok ik ga een poging doen tot eten maken
Amenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef coban het volgende:
ik verklaar dino en littlebrownie nu tot man en vrouw zeg allemaal amen
Ga hatenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-stoer-eten-post.
Ging over het gesprek tussen dino en pzquote:
Okquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ging over het gesprek tussen dino en pz
iets met dierenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie een rare foto op twitter die ik hier niet mag posten. Maar het is fucking raar en zielig..
hh is de gelukkigequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Bendoe het volgende:
seks gehad feestjongennegentienhonderdeenennegentig
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Bendoe het volgende:
seks gehad feestjongennegentienhonderdeenennegentig
Iets met gehandicaptenquote:
Nee liever nietquote:
Ja inderdaad ohquote:
I told youquote:
Alleen in weekend denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarom was nb eigenlijk dicht gegaan? Hij was toch open de vorige dagen..
Jullie kunnen net zo goed een account samen gaan gebruiken want jullie posten onder elkaars accountquote:
Goed planquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie kunnen net zo goed een account samen gaan gebruiken want jullie posten onder elkaars account![]()
Herkenbaar1991
of partyheid1991
Wanneer gaan we rollen met die click dan drive-by's doen, hoer roepen naar hoeren op straat, gangbangs zetten graffiti spuiten en nog meer van die baasheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
dientje, pz, beach, ik
wij zijn de ekte g's hier op fok
kus
elke nacht g elke nachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we rollen met die click dan drive-by's doen, hoer roepen naar hoeren op straat, gangbangs zetten graffiti spuiten en nog meer van die baasheid
kusquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, kom dan we gaan spontaan doen en nu, we gaan beroemd worden in NL
trustequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
En toen was mijn vakantie voorbij. Morgenochtend vanaf 08:00 werken......
Kusjes![]()
sterktequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kusjes![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
moet je oplettengaat ze straks heel blij doen in nb
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kusjes![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Bendoe het volgende:
[..]
HH en Partyboy posten onder elkaars account
Alles goed?quote:
Ook hoor.quote:
Mooi zo nee niet echt maar vanavond een feest bij mij thuisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook hoor.
Nog wat doen vandaag?
Gezelligquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi zo nee niet echt maar vanavond een feest bij mij thuis
Nee ben net wakkerquote:
Ja kwartje viel aan het eind van de vidquote:
Ik snap er nog steeds niet veel vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja kwartje viel aan het eind van de vid
Zeker geen star wars gezien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niet veel van
jawel, maar ik snap hem nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker geen star wars gezien?
Oh, het is her verhaal tussen Luke Skywalker en zn zusquote:
Die hebben het met elkaar gedaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, het is her verhaal tussen Luke Skywalker en zn zus
Nee, die vonden elkaar leuk ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die hebben het met elkaar gedaan?
oo, dan heb ik niet genoeg star wars gekekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, die vonden elkaar leuk ofzo
hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oo, dan heb ik niet genoeg star wars gekeken
hihihiquote:
Jaquote:
okeeeequote:
Feli!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn stage voor komend half jaar is geregeld
hoiquote:
Ik hou je in de gateuh jongetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja nu weten we wel dat je oud bent.
heyquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja nu weten we wel dat je oud bent.
Jij houd FL in je gat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik hou je in de gateuh jongetje
quote:
jij doet aan rare praktijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
odddutchguy begint eng te worden. Hij is eerst helemaal zo'n new age type, en nu sluit hij je op in zijn gat.
Ben helemaal geen new age typjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
odddutchguy begint eng te worden. Hij is eerst helemaal zo'n new age type, en nu sluit hij je op in zijn gat.
Ik heb geen atoomkelder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ben helemaal geen new age typjedat ben jijjjj
Nah er is maar een plekje beschikbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik jou atoomkelder 21 december
Voor mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nah er is maar een plekje beschikbaaren die is al bezet
Voor je vriendin natuurlijk. Dan worden jullie de nieuwe adam en evaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nah er is maar een plekje beschikbaaren die is al bezet
quote:
I sure hope so.. hele dag in je nakie rondlopen.. fuck yeh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor je vriendin natuurlijk. Dan worden jullie de nieuwe adam en eva
Je moet het wel spannend houden hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
I sure hope so.. hele dag in je nakie rondlopen.. fuck yeh.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Bendoe het volgende:
M'n goeie ouwe opa heeft me fyftig euro gegeven als 'vakantiegeld'
En dat 1 van jullie dan onvruchtbaar isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
I sure hope so.. hele dag in je nakie rondlopen.. fuck yeh.
Als t zo doorgaat idd jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
En dat 1 van jullie dan onvruchtbaar is
Wat?quote:
He if you don't like holland you can giit out!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Dientje12 het volgende:
i'm from holland, where the fuck you from
en dat zeg je dan in t engelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Dientje12 het volgende:
i'm from holland, where the fuck you from
Is van een liedje johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
en dat zeg je dan in t engels
south parkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He if you don't like holland you can giit out!
RUNNNNNquote:
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou jij daar op de grond gaan liggen?
Baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou er wel liggen hoor
kan op zich geen kwaad.
ja, dan gaan ze lekker kriebelen over je heen hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou er wel liggen hoor
kan op zich geen kwaad.
Ehmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
Littlebrownie wie vind je hier de knapste?
Daar val ik juist van in slaapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, dan gaan ze lekker kriebelen over je heen hihi
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie ooit dit gehad?
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
en dan knippen ze je kleine vriend eraf stiekemquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar val ik juist van in slaap
Welnee die is veels te groot en dik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en dan knippen ze je kleine vriend eraf stiekem
Nopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdatjij baas bent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom maken jullie die dingen nooit mee en ik wel?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat is het denk ik kan niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |