Normaal zou je ook niet reageren omdat die sirene standaard is.. dus als ze dan binnen vallen zijn we alsnog de lulquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik sliep er gewoon doorheen als een baas
wat een faal sireneswat nou als de chinezen binnenvallen lig ik lekker te pitten
quote:
Maar als dit biertje op is stop ik een paar dagen wel alcohol. 3 dagen achter elkaar dronken geweest en dat lijkt me niet zo gezond.quote:
Vanavond ga ik ook niet drinken (nu echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar als dit biertje op is stop ik een paar dagen wel alcohol. 3 dagen achter elkaar dronken geweest en dat lijkt me niet zo gezond.![]()
Weet ikquote:
Awwquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
De panda werd verliefd op de tijgerin een beetje haha
Ja, hij ging op het laatst knuffelen, en de tijgerin wist niet wat haar overkwam, maar ze hield zich koel en deed alsof ze niets voeldequote:
Maar ondertussen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, hij ging op het laatst knuffelen, en de tijgerin wist niet wat haar overkwam, maar ze hield zich koel en deed alsof ze niets voelde
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, zelfs de tijgerin heeft gevoelens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |