BMXquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
blijft er alleen piktrekken over :S
Onderwater Hockey.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:13 schreef Onnoman het volgende:
Mocht NL de OS organiseren. Dan zou betekenen dat wij ook een sport mogen uitkiezen. Welke zou dat dan worden???
Korfbal?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:13 schreef Onnoman het volgende:
Mocht NL de OS organiseren. Dan zou betekenen dat wij ook een sport mogen uitkiezen. Welke zou dat dan worden???
Korfbal?![]()
![]()
hahaha..quote:
Was het in 1928 ook alquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:13 schreef Onnoman het volgende:
Korfbal?![]()
![]()
fiereljeppen hahahaquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
BMX
Kanoslalom
MTB
Zeilen
Surfen
De echte sporten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topics openen, dan wint El Stinho.
Snelwandelaars lui noemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:50 schreef SteveBudin het volgende:
Snelwandelen. Waarom mensen belonen omdat ze te lui zijn om hard te lopen.
Mwah als we het over saai gaan hebben ken ik er nog wel veel meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind niets overbodig, maar ik vind paardensport toch wel tergend saai.
Dressuur weg willen doen en een sport als bijv. discuswerpen niet weg willen doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef AthCom het volgende:
Snelwandelen mag van mij weg. Dressuur ook wel.
Vast wel. Ik vind zeilen eigenlijk ook erg saai, en de meeste balsporten eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mwah als we het over saai gaan hebben ken ik er nog wel veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |