T-Mobile (dwz nu nog wel)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:35 schreef djayzz het volgende:
Heb nog geen last van gehad..
Welke provider heb je?
Heb er ook last van zo'n 3x per week incl foutrapport..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van spontane reboots? Sinds een dag of 3, 4 reboot mn telefoon een paar keer per dag uit zichzelf. Soms met een errorrapport, soms zonder.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb het ook steeds vaker de laatste weken, zo'n 2 x per week... altijd met foutrapport.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van spontane reboots? Sinds een dag of 3, 4 reboot mn telefoon een paar keer per dag uit zichzelf. Soms met een errorrapport, soms zonder.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik kan bij systeemtaal gewoon allerlei talen instellen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Gkhn het volgende:
Ik wil deze toestel tweedehands kopen. Nu heb ik er één gevonden. De verkoper zegt dat de telefoon in Engeland is gekocht en dat er daarom geen Nederlands op kan. Klopt dit? Want bij mijn One X kon ik gewoon kiezen welke taal ik wou bij eerste installatie.
Volgens GSMArena dan he. Ze nemen het wel serieus daar met een hele reeks metingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef djayzz het volgende:
Vind het geluid erg mooi, maar om nou te zeggen beste van alle toestellen...
Hier ook, vooral als ik iemand opbel en hij schakelt door naar voicemail lijkt het net of hij opstijgtquote:Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef djayzz het volgende:
steeds vaker last van reboots en systeemfouten
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:18 schreef djayzz het volgende:
Nee, ik heb het juist niet als ik de telefoon gebruik.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef D.Licious het volgende:
Heeft er nog iemand van de home button bug? Ik zit tijdelijk in een gebied met vnl GPRS-bereik en iedere keer als ik een gesprek voer slaat mijn toestel op tilt![]()
![]()
![]()
Het gebeurde eerst maar eens een enkele keer maar nu is het schering en inslag, en dat begint nu wel een beetje vervelend te worden.
De functie van de onderste standaardbuttons kun je herstellen door je scherm even uit en terug aan te zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Soms gaat mijn telefoon uit zichzelf die onderste middelste knop 10x achter elkaar activeren. Irritant vooral als je bezig bent met een app. Volgens een vriend ligt dat aan android. Soms zijn ook de onderste standaardknoppen geblokkeerd
[..]
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen
Ja daar was ik achter gekomen, maar het gebeurt best vaak, elke dag wel 3 keer oid.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef D.Licious het volgende:
[..]
De functie van de onderste standaardbuttons kun je herstellen door je scherm even uit en terug aan te zetten.
Ik herken het, bloedirritant is het!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daar was ik achter gekomen, maar het gebeurt best vaak, elke dag wel 3 keer oid.
Heb hem ook binnen, maar merk geen verschil.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:03 schreef D.Licious het volgende:
De update is binnen! Hij draait als een trein, lekker soepel en snel
Ik heb er heel erg veel last van nu, hoe kan ik die update downloaden??quote:Op woensdag 26 december 2012 10:58 schreef D.Licious het volgende:
Ik heb de indruk dat de home button bug eindelijk is opgelost.
Wel vind ik het snelmenu in de browser minder makkelijk te benaderen.
LOL ja dan is het wel handigquote:Op woensdag 26 december 2012 15:05 schreef D.Licious het volgende:
Via instellingen, info, software updates. Wel via WiFi binnenhalen, de update is dik 600mb.
Oh dat zou ook kunnen, weet het niet meer preciesquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LOL ja dan is het wel handig
Even doen, hopen dat ik van die irritante bug afkom
163 MB heb ik hier staan trouwens
Ik ook vanwege de slechte verhalen zoals de homebutton bug en de afgebladderde randjes.. kan iemand bevestigen dat de homebutton bug is opgelost en dat de gebladderde randjes meevallen? misschien is het ook wel opgelost met een simpele case...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:59 schreef Goddelijker het volgende:
Zit ook te twijfelen om deze te halen!
Kan alleen geen leuke aanbieding vinden die mij aanspreekt.
waarom een one s kopen als je een one x hebt?? :$quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Gkhn het volgende:
Ik wil deze toestel tweedehands kopen. Nu heb ik er één gevonden. De verkoper zegt dat de telefoon in Engeland is gekocht en dat er daarom geen Nederlands op kan. Klopt dit? Want bij mijn One X kon ik gewoon kiezen welke taal ik wou bij eerste installatie.
Loop ff een willekeurige telcoshop binnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef baljeetx het volgende:
ik heb nog 1 dingetje :-$ , bij de review van besteproduct.nl zeggen ze dat het ding wat stroef aanvoelt.. is dit het geval?? het liefst zou ik hem zelf willen vasthouden zijn er ook winkels waar ik een dummy of het toestel zelf eens in mijn handen kan houden?
De homebutton bug was heel erg irritant, maar sinds de update, ik zie hierboven 26 januari heb ik hem nog niet gehad. Dus blijkbaar istie opgelost.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef baljeetx het volgende:
[..]
Ik ook vanwege de slechte verhalen zoals de homebutton bug en de afgebladderde randjes.. kan iemand bevestigen dat de homebutton bug is opgelost en dat de gebladderde randjes meevallen? misschien is het ook wel opgelost met een simpele case...
bedankt voor jullie reacties.. maar het is dus nog niet 100% zeker of de bug is opgelost?? mocht dit niet zo zijn dan kijk ik verder naar toestellen als de htc one x, wat ik een beetje jammer zou vinden vanwege de ietshogere prijs en het grotere scherm..quote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De homebutton bug was heel erg irritant, maar sinds de update, ik zie hierboven 26 januari heb ik hem nog niet gehad. Dus blijkbaar istie opgelost.
De randjes bladderen inderdaad af aan de bovenkant een beetje af, maar met een goed hoesje heb je dit probleem niet.
De bug is de grootste ergernis van het toestel. Maar het lijkt nu wel opgelost. Ik had er eerst 10x per dag last van en nu helemaal niet meer.quote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef baljeetx het volgende:
[..]
bedankt voor jullie reacties.. maar het is dus nog niet 100% zeker of de bug is opgelost?? mocht dit niet zo zijn dan kijk ik verder naar toestellen als de htc one x, wat ik een beetje jammer zou vinden vanwege de ietshogere prijs en het grotere scherm..
maar dan was het toch ook een software probleem?? als hij na de update opgelost is.. maar kan ik het overwegen een one s te kopen? de resolutie van het scherm valt niet tegen? het scherm is niet te klein? goeie processor? en voelt de achterkant niet stroef? voelt het stevig als je hem vasthoud?quote:Op zondag 30 december 2012 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De bug is de grootste ergernis van het toestel. Maar het lijkt nu wel opgelost. Ik had er eerst 10x per dag last van en nu helemaal niet meer.
Ik weet niet hoe dit zit met andere toestellen, ik dacht eerder dat het een probleem van de software was.
Resolutie is prima, scherm is groot genoeg, hij is van bepaald materiaal wat wel een beetje stroef is. Hij voelt niet héél stevig in de hand. Hij schijnt supersnel te zijn maar ik heb hiervoor nooit een andere smartphone gehad.quote:Op zondag 30 december 2012 17:11 schreef baljeetx het volgende:
[..]
maar dan was het toch ook een software probleem?? als hij na de update opgelost is.. maar kan ik het overwegen een one s te kopen? de resolutie van het scherm valt niet tegen? het scherm is niet te klein? goeie processor? en voelt de achterkant niet stroef? voelt het stevig als je hem vasthoud?
ik ga denk ik toch maar voor de one x ik vind de kans op de homebutton bug te groot.quote:Op zondag 30 december 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Resolutie is prima, scherm is groot genoeg, hij is van bepaald materiaal wat wel een beetje stroef is. Hij voelt niet héél stevig in de hand. Hij schijnt supersnel te zijn maar ik heb hiervoor nooit een andere smartphone gehad.
nou ja, voor het geld. het scheelt ongeveer 50 euro op belsimpel.nl dat vind ik persoonlijk de moeite wel waard voor een groter scherm en een betere processor, kortom een ietsbetere smartphone.quote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Mubassie het volgende:
Heb ook getwijfeld tussen een X, maar voor het geld kun je net zo goed een S nemen..
Scheelt het nog maar zo weinig ja?quote:Op maandag 31 december 2012 17:51 schreef baljeetx het volgende:
[..]
nou ja, voor het geld. het scheelt ongeveer 50 euro op belsimpel.nl dat vind ik persoonlijk de moeite wel waar voor een groter scherm en een betere processor, kortom een ietsbetere smartphone.
Ik mag in het voorjaar verlengen maar vind juist al die hele grote toestellen wat te te veel. Ik heb nu een Desire S en die vind ik qua afmeting eigenlijk mooi. De One S komt dan het dichtst bij denk ik. Ik blijf dus hier even meelezenquote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Scheelt het nog maar zo weinig ja?
Dan kun je idd net zo goed de X nemen..
Is wel weer ietsjes groter.. dat dan weer wel
goeie keuze, maar als je het haat om hoesjes of covers om je smartphone te doen is de one s misschien niet de beste keus, de praktijk leert dat je snel afgebladderde randjes hebt en dat het alleminium op de achterkant ook niet geweldig is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik mag in het voorjaar verlengen maar vind juist al die hele grote toestellen wat te te veel. Ik heb nu een Desire S en die vind ik qua afmeting eigenlijk mooi. De One S komt dan het dichtst bij denk ik. Ik blijf dus hier even meelezen
wat vind je trouwens van het scherm, valt het niet tegen. goed genoeg voor jou?, ik denk dat het bij mij gaat tegenvallen omdat de resolutie iets slechter is dan die van een ipod touch 4g, waar ik aan gewend ben, ik heb besloten om nog even te kijken bij de phonehouse, en als de telefoon mij bevalt bestel ik hem op belsimpel.nlquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb de One S ook al een tijdje, maar nog nooit last gehad van die homebutton bug.
Wel spontane reboots, maar ik denk dat dit aan mezelf heeft gelegen. Elke keer als ik op mn hurken ging zitten gebeurde het, dus denk dat de aan knop dan ingedrukt werd.
Nu na de update loopt ie nog altijd lekker.
Beste smartphone die ik ooit heb gehad, en heb er al veel versleten..![]()
Nadeeltje is idd het afbladderen van de randjes..
Heb ook getwijfeld tussen een X, maar voor het geld kun je net zo goed een S nemen..
Eens!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef Mubassie het volgende:
Het beeld vind ik super..
Mensen die daar over zeuren zijn denk ik te verwend![]()
Ik heb er trouwens een hard plastic/rubber stoothoesje omheen zitten.. Ligt ook beter in de hand.
De S heeft ook een mooi formaat, de X vind ik net te..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |