SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oranje geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Krijgt 4-2-2-2 in 4-2-3-1 als CAM een oranje formatie? Of moet ik dan 4-5-1?
Als het goed is wel, want in 4-2-2-2 en in 4-2-3-1 zijn 4 middenvelders aanwezig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Krijgt 4-2-2-2 in 4-2-3-1 als CAM een oranje formatie? Of moet ik dan 4-5-1?
Bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had hem vorige week ook in een 2.5k pack
Ranomi Kromowidjojoquote:
Onze tweevoudig olympisch kampioene van dit jaarquote:
Owja die zwemster hequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onze tweevoudig olympisch kampioene van dit jaar
Ik ben nu ook begonnen met silver packs openen, ik dacht op de console ook wel even wat packs te kunnen openen maar de servers zijn down. Ik had Marcio Azevedo vorige week op de console dus toen wist ik al dat ik hem kreeg door de naam die in beeld kwamquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedankt.
Eerste dure speler die ik in een silver pack krijg..
Ja dat is leuk als je op de console gaat openen, dat je dan die naam al ziet. Dan kan je alvast beginnen te schreeuwen als je 'Iniesta' oid in je beeld zietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met silver packs openen, ik dacht op de console ook wel even wat packs te kunnen openen maar de servers zijn down. Ik had Marcio Azevedo vorige week op de console dus toen wist ik al dat ik hem kreeg door de naam die in beeld kwam
Ja, en soms word je getrolld door EA doordat je bijv. Dyer in beeld ziet en dan is het die CMquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je op de console gaat openen, dat je dan die naam al ziet. Dan kan je alvast beginnen te schreeuwen als je 'Iniesta' oid in je beeld ziet
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en soms word je getrolld door EA doordat je bijv. Dyer in beeld ziet en dan is het die CMEn er zijn ook veel low rated golds en silvers met dezelfde naam als een topspeler
Die is nog wel iets waard (nog maar 1k ofzo) maar je kan ook iemand krijgen die niks waard is terwijl iemand met dezelfde naam wel veel waard isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja.
Ik had een keer 'Powell' in beeld, toen hoopte ik op die Man Utd versie, kreeg ik die RW
Wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of mensen dit al wisten, ik ben er in ieder geval pas net achter gekomen...
Vaak als mijn tegenstander weg gaat tijdens een wedstrijd dan loopt hij bij de volgende wedstrijd vast in het laadscherm (waar je het team van de tegenstander ziet). Je loopt dan wel met je speler in de arena, dat geluid hoor je op de achtergrond, je ziet de speler niet. Echter als je scoort voordat de tegenstander weggaat dan telt het gewoon als overwinning. Gister scoorde ik 1x en toen de tegenstander wegging ging ik terug naar het toernooi scherm en daar stond 1-0. Net zat ik wat langer te kloten en toen was het 3-0 geworden.
Je moet er soms wel geduld voor hebben want soms blijft de tegenstander nog wel even hangen.
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of mensen dit al wisten, ik ben er in ieder geval pas net achter gekomen...
Vaak als mijn tegenstander weg gaat tijdens een wedstrijd dan loopt hij bij de volgende wedstrijd vast in het laadscherm (waar je het team van de tegenstander ziet). Je loopt dan wel met je speler in de arena, dat geluid hoor je op de achtergrond, je ziet de speler niet. Echter als je scoort voordat de tegenstander weggaat dan telt het gewoon als overwinning. Gister scoorde ik 1x en toen de tegenstander wegging ging ik terug naar het toernooi scherm en daar stond 1-0. Net zat ik wat langer te kloten en toen was het 3-0 geworden.
Je moet er soms wel geduld voor hebben want soms blijft de tegenstander nog wel even hangen.
Hij loopt echt vaak vast bij mij, maar ik ging gister even kijken of het lukte om te scoren. Toen dat lukte en de tegenstander wegging had ik dus met 1-0 gewonnen. Vandaag weer geprobeerd en toen deed hij het weer. Je moet het alleen niet in de finale doen lijkt mij, voor de rest is het nog wel chill.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deelt
Verwerk de stand even, 1-1 en 2-0 voor mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deelt
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. OmniRocket is je volgende tegenstander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verwerk de stand even, 1-1 en 2-0 voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |