Jij bent vrij om Apple te gebruiken, waarom heb je dit soort foto's nodig? Bevestiging? Kleine piemel?quote:
whut, telt 1000 euro neer voor zo'n ding zonder de lettertjes te lezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
Waarom kijken gebruikers naar het uiterlijkEn niet wat er in zit.
Nu komtie vent. Ja dr zit geen CD/DVD speler in. En ik kan ook mijn ethernet kabeltje niet aansluiten.
Nee dummie daar koop je een Air voor. Licht gewicht. Non nonsens. Alleen werken.
Ja DASNIEHANDIG. *zucht*
Zo zijn ze dat gewend, zo doen ze dat ook met potentiële partnersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
Nu komtie vent. Ja dr zit geen CD/DVD speler in. En ik kan ook mijn ethernet kabeltje niet aansluiten.
Nee dummie daar koop je een Air voor. Licht gewicht. Non nonsens. Alleen werken.
Ja DASNIEHANDIG. *zucht*
Sja, dat is niet voor niets een ultrabook, ik heb er gewoon ethernet en DVD bij hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
Ja DASNIEHANDIG. *zucht*
1000 euro ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut, telt 1000 euro neer voor zo'n ding zonder de lettertjes te lezen?
Echt zo'n slimmerd. Ik moet en zal perse een Mac hebben. Zo'n gast. En dan niet kijken wat je er mee gaat doen. *zucht*quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is niet voor niets een ultrabook, ik heb er gewoon ethernet en DVD bij hoor.
Wireless, overal voor...
ja, heb je hier ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
1000 euro ja?
[..]
Echt zo'n slimmerd. Ik moet en zal perse een Mac hebben. Zo'n gast. En dan niet kijken wat je er mee gaat doen. *zucht*
Heb ik nog een MacBook Pro geinstalleerd gister. Een spoedje. Ja de harde schijf is niet goed.
Ja hallo ik bestel die dingen niet. Ik installeer. Moet je even zijn bij de chef. Ja nee wij hebben een formuliertje ingevuld en waarschijnlijk niet naar de HD gekeken.
Ja wie zn fout is het dan droplul
Nu begin je de discussie zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Onze ict afdeling is gelukkig wat beter
alleen willen de gebruikers wel perse een Ipad, wantja dat is trendy en hip. Als een andere pad beter was geweest, dan boeit ze dat niet.
O ja want het ligt aan de ICT afdelingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Onze ict afdeling is gelukkig wat beter
alleen willen de gebruikers wel perse een Ipad, wantja dat is trendy en hip. Als een andere pad beter was geweest, dan boeit ze dat niet.
Er is geen pad die beter isquote:
Daarom zei ik ook 'misschien' schatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Er is geen pad die beter is.
Maar ok, ik zal er niet over verder gaan.
Jij begon er over. Zij had het over een theoretisch betere. Niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen pad die beter is.
Maar ok, ik zal er niet over verder gaan.
Babsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Jij begon er over. Zij had het over een theoretisch betere. Niks meer, niks minder.
Donderse fanboi dat je er bent!
Ik heb twee galaxy tabs. Fijne dingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Pads zijn zo passé. Ik hou het bij m'n laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |