Thuis game is ook gewoon op m'n desktop idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik game met plezier op mijn Acer, maar sinds ik mijn PC weer toegankelijk heb gemaakt en heb voorzien van speakers, zit ik daar toch liever. Groter scherm, betere kwaliteit, beter geluid en fijner tb.
Ja, I know. Ik koop liever geen 2e hand laptop. Geen idee wat ermee gebeurd is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet nieuw, de gangbare prijs is 650-675. Het is een 2dehands.
Nou, in dit geval bijster weinigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Ik koop liever geen 2e hand laptop. Geen idee wat ermee gebeurd is.
Sja, bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, in dit geval bijster weinig.
Ding gekregen na een project, 2 weken later kreeg ik mn Air, dus hij heeft voornamelijk in de kast gelegen.
geen probleem hoor, daar zijn tools voorquote:
Ah, oke. Succes met de verkoop, iig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen probleem hoor, daar zijn tools voor.
1249quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke. Succes met de verkoop, iig.
Wat kosten die dingen eigenlijk nieuw?
Oh ja. Idioot duur. Ik ga denk ik voor een Dell laptop of desktop... Ik weet nog niet watquote:
Tien euro.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
MacBook Pro.!
Alhoewel ik eigenlijk liever een Macbook Air wil hebben.
Niet-Apple spullen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een Samsung laptop met W7 hier
Prima verder voor thuis en om te gamen
c2d 2,26Ghz, 4GB ram, Gforce9400M, 160GB HD. (macbook pro mid 2009).quote:
Behoorlijk aan de prijs voor een laptop uit 2009? Of is dat niet het jaar van productie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
c2d 2,26Ghz, 4GB ram, Gforce9400M, 160GB HD. (macbook pro mid 2009).
Paar kleine krasjes op het deksel, niet echt dramatisch. verder in mint-conditie.
[TK] MacBook Pro
Iets nieuwer, maar zie opmerkingen dat zijn prijs van 650 wel erg scherp is.
Ik heb iets tegen hun telefoons en tv's. Ik kan het niet verklaren. Het zit ingebakkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Samsung maakt zoveel van koptelefoontjes tot graafmachines en supertankers.
Ze moeten het eigenlijk bij de grotere dingen houden.
Mijn haat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dit niet de allereerste keer ooit dat ik jouw haat?
TV's zijn wel ok, alleen is de manager verantwoordelijk voor gebruiksvriendelijkheid van de AB echt een chimpanseequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen hun telefoons en tv's. Ik kan het niet verklaren. Het zit ingebakken
Ik zou toch eerder voor een Panasonic gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TV's zijn wel ok, alleen is de manager verantwoordelijk voor gebruiksvriendelijkheid van de AB echt een chimpansee.
Dat zit echt niet in mijn herinneringenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat je me stom vond toen ik hier voor het eerst kwam
Prima merk ja. Maar Samsung maakt prima TV's opzich hoor. Iig beter dan LGquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder voor een Panasonic gaan
Het gaat dan misschien in de komende maanden toch echt gebeuren.. ik ga waarschijnlijk voor de iPhone 5, als opvolger voor m'n Nokia E72quote:
Volgende maand, nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat dan misschien in de komende maanden toch echt gebeuren.. ik ga waarschijnlijk voor de iPhone 5, als opvolger voor m'n Nokia E72
Als ik na m'n verhuizing nog geld heb, eens naar een LED-tv kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima merk ja. Maar Samsung maakt prima TV's opzich hoor. Iig beter dan LG.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zit echt niet in mijn herinneringen
heb nu bijna 2 jaar een sony ericsson, opvolger wordt wss wel een sonyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgende maand, nieuwe telefoon
Sony
No prob, maar probeer hem voor vrijdag te slijten, extra vakantiegeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thnx voor de info HW, zal het even doorspelen.
Denk dat mn volgende telefoon een windhoos 8 ding wordt..
Tsja, SE bestaat niet meer volgens mij. Het wordt de Xperia Pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar een sony ericsson, opvolger wordt wss wel een sony
En tot nu toe ook geen klachten over m'n samsung tablet overigens
quote:Hello Ms. Nicki Minaj.
This post may or may not reach you, but it's the best I can do. I don't care that you disrespected anyone's religion in your song. I don't come to you respectfully, as I don't think you even deserve to be treated with basic sincerity. I just wanted to say that all of your music in general is completely shit and your image is cancerous to this earth. Your image, your music, and your overall being all are perfect examples of talentless shit. It makes me want to punch my cat in the face every time I hear your music or your name. It makes me want to burn down nursing homes and hospitals when I see how many brainless teenage girls you have corrupted.
The fact that you have been allowed to become a figure of influence or mild power makes me question if this is reality or if our entire world is a sick joke. To anyone reading this that is a fan of Nicki Minaj, please get yourself checked for mental illnesses/sexually transmitted diseases because we all know you have to be at least mildly retarded to listen to her music, and it has been proven possible to contract aids from watching any of her music videos. Nicki Minaj, I ask for the good of humanity that you please exile yourself from civilization. Please also take Lil Wayne with you, and Drake too if that's okay.
From someone who genuinely would treat a piece of dog shit with more respect than you,
Tristan Barker.
Ja bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |