Galmt het zo dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef STING het volgende:
Hoi, ik hoor dat het hier over Cue_ haar gat gaat
Gooi dan wat leuks in de groep!quote:
Mijn gat misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gat misschien?De cirkel is weer rond is weliswaar een wat vreemde opmerking in deze kontext?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Inputquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is correct. Heb je nog input?
Valt wel meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
De cirkel is weer rond is weliswaar een wat vreemde opmerking in deze kontext?
Pundetection: elevatedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aaaand enter Ang3l!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
get it out, get it out!!!!!!!quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:53 schreef STING het volgende:
Cue_ heeft kennelijk een goede akoestiek ja
En dat je dan van daarachter ineens iemand ziet zwaaien:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja bah
Ik moet nog heel lang op mijn werk zitten. Vakantie in oktober sucks! Gelukkig volgende week mini-vakantie in Biddinghuizen
Q, sta jij weer achter mij?
Het doet maar even pijn schatje. Just relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax and open your min... uh, nou dat andere.quote:
Lichamelijk is het vast zo voorbij jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het doet maar even pijn schatje. Just relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax and open your min... uh, nou dat andere.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lichamelijk is het vast zo voorbij ja.
Denk je ook aan HW als je rukt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je wil heus wel een mental ansichtkaart van mij! You love me! Admit it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |