volgens mij denken ze ook echt dat je er nu vanaf moet? Zo van als ik je geld geef dan doe jij het wel weg voor weinigquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door mensen die marktplaats als een online rommelmarkt zienEn verwachten dat alles daardoor echt voor een paar euro weggaat
No way dat ik mn telefoonnummer op marktplaats ga zetten.quote:
Dit jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
No way dat ik mn telefoonnummer op marktplaats ga zetten.
^^^^^^^^^^^^quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb nog een oude pre-paid liggen, ik gebruik dat nummer gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een Fatboy op kantoor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, als er iemand nog interesse heeft in een bruine Fatboy? Interne verhuizing in aantocht op kantoor en ik kan 'm straks niet meer kwijt. Mag weg voor schappelijk prijsje.
Raak je je mooie kamer kwijt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, als er iemand nog interesse heeft in een bruine Fatboy? Interne verhuizing in aantocht op kantoor en ik kan 'm straks niet meer kwijt. Mag weg voor schappelijk prijsje.
Lekker lijstje Co! Ben je weer aan t lowcarben?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef conleche het volgende:
Wij hadden thuis ook zo'n telefoon uit de OP, ook een groene, hoewel in mijn herinnering ietsje minder lelijk groen.
O: gebakken eitje, halve beefburger, beetje Balanz-ketchup, rauwkostsalade (fijngesneden Italiaanse wokgroenten en slamelange, ui en een dressing van mayo, balsamico, kerrie en zoetstof)
L: Salade van tomaat, ui, basilicum, olijfolie, balsamico, zeezout en kaaskoekjes (hoopjes geraspte kaas gebakken in een koekenpan, net croutons!). De rest van de beefburger.
S: hardlopen
T: wodka
D: Varkensfiletlapje met in boter gebakken champignons met peterselie. Snijboontjes.
T: paar eetlepels crème fraîche, citroensap, zoetstof.
Ja! Ik heb m'n eigen raad zooooooo niet opgevolgd en ben nadat ik gestopt was weer veeeeel te snel overgegaan op koolhydraatrijk voer en ook niet het allerbeste soms. (Meestalquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje Co! Ben je weer aan t lowcarben?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:12 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update; tot nu toe 1500 kcals.
O: dubbele bth allisson met kaas
T: 1/3e komkommer, 2 worteltjes, pruim
L: bruin bolletje kipkerrie, 300 gr salade (sla, courgette, komkommer, feta, olijfolie), beker karnemelk
T: 150 ml yoghurt met granola & blauwe bessen
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccolisoep
T: nectarinesphantomesse
Co succes met je lowcarbenhoeveel kcals heb je ongeveer vandaag?
Ml je Dwat een combi!
Ontbijt: ±400quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:12 schreef Perruche het volgende:
Broccolisoep, dat heb ik lang niet gehad!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:12 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update; tot nu toe 1500 kcals.
O: dubbele bth allisson met kaas
T: 1/3e komkommer, 2 worteltjes, pruim
L: bruin bolletje kipkerrie, 300 gr salade (sla, courgette, komkommer, feta, olijfolie), beker karnemelk
T: 150 ml yoghurt met granola & blauwe bessen
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccolisoep
T: nectarinesphantomesse
Ml je Dwat een combi!
Dat is echt mijn ultieme "ik heb geen zin om te koken maar wil wel iets gezonds" voedsel. In 15 minuten klaar, gezond, alles homemade (behalve het bouillonblokjequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Broccolisoep, dat heb ik lang niet gehad!ga ik ook weer eens maken
Wat gooi jij er allemaal in?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is echt mijn ultieme "ik heb geen zin om te koken maar wil wel iets gezonds" voedsel. In 15 minuten klaar, gezond, alles homemade (behalve het bouillonblokje) en lekker!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alles in <15 minuten is interessant. Receptje?
quote:
Zorg er dan wel voor dat het deksel niet helemaal dicht is, anders kan de stoom niet ontsnappen > boem!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat moet zelfs mij nog wel lukken, alleen wordt het dan blenderen ipv staafmixen, want ik heb geen staafmixer geloof ik.
Ik kan uit ervaring vertellen dat een kleine opening in het deksel van de blender ook tot een groene keuken leidt.. Kun je wel gelijk proeven of de soep goed op smaak is..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat het deksel niet helemaal dicht is, anders kan de stoom niet ontsnappen > boem!
thanksquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
het is eigenlijk voor mij groente pureersoep. Met neme:
- ui (rood, geel wit, sjalot, maakt niet uit), in stukjes en in de soeppan met olijfolie glazig bakken
- knoflook erbij (3 teentjes doe ik meestal)
- broccoli in mini roosjes en even meebakken in de pan (paar minuutjes)
- bouillon erbij en even koken tot je de boel kan staafmixeren.
Qua smaakmakers doe ik er vaak chili in, combineert lekker. Of pijnboompitjes roosteren en erop, of parmezaanse kaas krullen. Of gerookte zalm, ook lekker!
Echt zo simpelkan ook met courgette, spinazie, bloemkool, witlof... niet culinair maar wel gezond, makkelijk & lekker.
Ah, ok. Ik heb geen idee, ik heb geen blender!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat een kleine opening in het deksel van de blender ook tot een groene keuken leidt.. Kun je wel gelijk proeven of de soep goed op smaak is..
Klopt! Alleen ik heb bijna nooit aardappels in huisquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ook lekker is is de soep, en aardappel mee koken dan wordt het wat dikker en vult heerlijk
Nu 1500 kcals, er komt vast nog wel wat bij, maar voor niet sporten en de hele dag op mijn ass zitten is het wel genoeg als ik rond de 1600 zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:46 schreef Mini. het volgende:
Wat Uniek zegt kan ook met rijst.
Lekker, zulke soep, maar qua kcals zet het nou niet echt zoden aan de dijk toch? Is je lijstje dan niet wat erg mager, Perr?
dat was toch dat tochthok? Mooi is niet wat ik het zou noemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Raak je je mooie kamer kwijt?Jammer!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Dit lijkt me ook een lekker recept! Wel wat bewerkelijker
Die combinatie van groenten vind ik echt ontzettend smerig klinken!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef Novem het volgende:
Ik zat te denken aan een stamppotje met wortel, erwtjes en witlof met een paar uitgebakken baconstrips en een zachtgekookt eitje ernaast ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |