SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Stond je boos te schreeuwen en met een hooivork te zwaaien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gadverdamme zeg, kreeg het net aan de stok met een ineke terpstra lookalike bij de ABN.
quote:
en terechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kwam net uit haren en reed langs het overwinningsplein dus ik denk ik haal ff lekker kratje jupiler halen bij de C1000
verkopen ze het daar niet!
toen maar kratje palm meegenomen, is eigenlijk ook wel lekkerder
maar welke supermarkt verkoopt er nou geen jupiler
Zozo 25 uurquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef ShiningStar het volgende:
Vorige week 25 uur en deze week ook weer. Volgende week 0 uur
Hoe bedoel je laat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
8Maar had meestal lessen van 1,5/2 uur. Had in totaal 14 uur.
Je begint wel laat met lessen trouwens
Oi. Ga je ongeveer dood in het weekend staat de maandag daarop je baas tegen je bureau te leunen waarom je geen reet uitvreetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Deze week 40 uur, volgende week 16 en dan bam naar Lowlands.
Heb sowieso daarna nog 3 dagen vrij en dat heb ik ook zeker wel nodig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi. Ga je ongeveer dood in het weekend staat de maandag daarop je baas tegen je bureau te leunen waarom je geen reet uitvreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |