quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeer toepasselijk, die smiley eronder.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef lievedraak het volgende:
Verdenking van moord.... was het nog niet duidelijk dan?
Had het al hersteld. Normaal post ik hem niet onder dit soort berichten. Was macht der gewoonte.quote:
Ja, heb het gezien. Daarom mijn post weggehaaldquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het al hersteld. Normaal post ik hem niet onder dit soort berichten. Was macht der gewoonte.
Veroordelen doet de rechter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef lievedraak het volgende:
Verdenking van moord.... was het nog niet duidelijk dan?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een koekwauzen.
Waarom werd het meisje verdacht van excorsisme eigenlijk? Dat is dan wel weer interessant.
Waarschijnlijk had ze epilepsie, of misschien was ze wel gewoon aan het hyperventileren.
Ik denk dat je mij niet goed hebt begrepen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]Met dure woorden smijten die je eigenlijk niet kent
Ik denk dat jij denkt dat exorcisme (met één c) bezetenheid betekent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet goed hebt begrepen.
Ja klopt, sorry dat ik het verkeerd had gespeld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat jij denkt dat exorcisme (met één c) bezetenheid betekent.
Het is dus een uitdrijving, exorcismequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja klopt, sorry dat ik het verkeerd had gespeld.![]()
Ik vroeg me eigenlijk de reden af, waarom de familie dacht dat het meisje bezeten was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dus een uitdrijving, exorcismeDus dat meisje was er niet echt verdacht van
Vaak gaat het 'onderwerp' (lees: slachtoffer) heel hard spartelen en kermen, en vaak moeten ze die persoon dan tegen de grond drukken. Ik zal even kijken of ik een goed filmpje voor je kan vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef Apotheose het volgende:
waarom wierpen zij zich met zn allen op dat meisje?Ben niet zo thuis in exorcisme
Zo zag ze er wel niet uit denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een koekwauzen.
Waarom werd het meisje verdacht van excorsisme eigenlijk? Dat is dan wel weer interessant.
Waarschijnlijk had ze epilepsie, of misschien was ze wel gewoon aan het hyperventileren.
ja ok, zoiets vermoedde ik later idd ook al. Maar er dan maar met de hele familie op springen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vaak gaat het 'onderwerp' (lees: slachtoffer) heel hard spartelen en kermen, en vaak moeten ze die persoon dan tegen de grond drukken. Ik zal even kijken of ik een goed filmpje voor je kan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |