Je verwacht het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
Zap even terug naar de NOS en wat zie ik live atletiek. Nou ja zeg.
Jamesquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Redhead naar de volgende ronde. Eindelijk weer een van Grenada die doorgaat naar de volgende ronde (buiten James natuurlijk).
Ja, nu moet ik het scherm van mijn laptop gaan schoonmaken. Ik had net een slok genomen, spuugde het van verbazing zo over mijn scherm heenquote:
ik heb als backup de stream aanstaan, Ned zendt net zoveel reclame uit als Eurosport.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
Zap even terug naar de NOS en wat zie ik live atletiek. Nou ja zeg.
Haten is verlatenquote:
Gelukkig is bij ES de reclame wat korter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb als backup de stream aanstaan, Ned zendt net zoveel reclame uit als Eurosport.
Bij de NOS echter minder blokkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig is bij ES de reclame wat korter.
haten op jamesquote:
Dat wel, maar of het per uur veel zal schelen. En ES zend tenminste wel sport uit als er geen reclame is. Bij de NOS gaan ze liever zitten kleppen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de NOS echter minder blokken
quote:
Bij het hockey klopt dat zelfs nog redelijk ook.quote:
Ze heeft haar klepel al opgegeten zo te zienquote:
Ze is vrouwelijker dan Opstaptsjoek.quote:
Ja precies, das toch een man, wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef alors het volgende:
Moet die met die zwarte capuchon ook een wijf voorstellen dan?!!!
Oh gatverquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is vrouwelijker dan Opstaptsjoek.
wie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is vrouwelijker dan Opstaptsjoek.
Je kijkt naar de verkeerde afstand....quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Van die Zuid-Afrikaanse man die vier jaar geleden bij de vrouwen meedeed hebben we nooit meer wat gehoord ...
quote:
dat gaan we ook vaak horenquote:
Gaat ze hierna ook demonstratief dopingcontrole weigeren?quote:
OH jawel die doet nog gewoon mee volgens mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Van die Zuid-Afrikaanse man die vier jaar geleden bij de vrouwen meedeed hebben we nooit meer wat gehoord ...
Bij de Jamaicaanses is het dan ook gewoon terecht.quote:
Dat eindequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Baas
http://nos.nl/os2012/vide(...)t-dat-ik-er-ben.html
die wijve zijn zo dik, het is onmogelijk om te controleren waar dat urinemonster vandaan komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat ze hierna ook demonstratief dopingcontrole weigeren?
En nou ja, wel mooie afstanden om eens te zien, weer eens wat anders dan Olympisch kampioen worden met net 20 meter...
like a virginquote:
Like a surgeon.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef wimderon het volgende:
Makhloufi mag toch meedoen aan de 1500.
Herasimenia, niets mis mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Virgins, altijd lekker. Tenzij uit wit-rusland.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef wimderon het volgende:
Makhloufi mag toch meedoen aan de 1500.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |