Je verwacht het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
Zap even terug naar de NOS en wat zie ik live atletiek. Nou ja zeg.
Jamesquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Redhead naar de volgende ronde. Eindelijk weer een van Grenada die doorgaat naar de volgende ronde (buiten James natuurlijk).
Ja, nu moet ik het scherm van mijn laptop gaan schoonmaken. Ik had net een slok genomen, spuugde het van verbazing zo over mijn scherm heenquote:
ik heb als backup de stream aanstaan, Ned zendt net zoveel reclame uit als Eurosport.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
Zap even terug naar de NOS en wat zie ik live atletiek. Nou ja zeg.
Haten is verlatenquote:
Gelukkig is bij ES de reclame wat korter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb als backup de stream aanstaan, Ned zendt net zoveel reclame uit als Eurosport.
Bij de NOS echter minder blokkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig is bij ES de reclame wat korter.
haten op jamesquote:
Dat wel, maar of het per uur veel zal schelen. En ES zend tenminste wel sport uit als er geen reclame is. Bij de NOS gaan ze liever zitten kleppen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de NOS echter minder blokken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |