no way, daarbij komt het is vandaag nog roze maandag in Eindhoven en roze maandag Geldrop moet ook nog komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo poedelepopjes, nu jullie weer een dag extreem zichtbaar zijn geweest voor heel Nederland, kan ik erop vertrouwen dat ik jullie de rest van het jaar niet meer zie?
True blood.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een heerlijke TT, waar is dat uit?
Anders ik wel.quote:
Och ik was ZO trots op de geaardheid die ik bereikt hebquote:
zo gay is Lowlands nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Het is wel echt gay gay gay de afgelopen tijd zeg.....
Milkshake, roze maandag, gay pride, circuit.
Na lowlands wil ik voorlopig nog ff alleen maar hetero's!!!
Ik zeg toch ook nergens dat Lowlands gay is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo gay is Lowlands niet
hoezo wil je homo's op Lowlands?
nee maar je zegt specifiek na Lowlands, ik vroeg me alleen af waar je op doelde, niets negatiefsquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat Lowlands gay is?
Plus: Ik heb nog nooit iets gehad op Lowlands. Daar ben ik daar eigenlijk totaal niet mee bezig die paar dagen
wij knuffelen ook nooit, ik wordt nooit geknuffeld terwijl ik heel erg van het knuffelen benquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij kan geknuffeld worden. Ik heb Steve alleen zelf nooit zo het knuffelige typetje gevonden
.
Jij knuffelt niet, jij duwt me gewoon meteen tegen de liftwand aan.quote:
Ik word van alcohol erg knuffelig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij kan geknuffeld worden. Ik heb Steve alleen zelf nooit zo het knuffelige typetje gevonden
.
Ik heb niet veel knuffel meatquote:
O jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij knuffelt niet, jij duwt me gewoon meteen tegen de liftwand aan..
Ik heb wel wat overquote:
Volgens mij werd je dit keer wel getrakteerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef MisterO het volgende:
Het was wel lievig om te zien, je had het er maar druk mee
Mja, ik ben toe aan een detox. Genoeg gefeest en ongezond gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij werd je dit keer wel getrakteerd.
Ha, jij verwisselt doordeweeks met het weekend?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het hele weekend al aan detox gedaan en heb nu een Beck's opengetrokken.
Net gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef MisterO het volgende:
Nu weer tijd om te sporten en gezond te eten
Mensen die vragen.................. je kent het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je, en weer wordt ik overgeslagen!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het hele weekend al aan detox gedaan en heb nu een Beck's opengetrokken.
onzin, ik vraag nooit om een knuffel, hooguit bij jou en zeker nooit in dit topicquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die vragen.................. je kent het.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin, ik vraag nooit om een knuffel, hooguit bij jou en zeker nooit in dit topic![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wij knuffelen ook nooit, ik wordt nooit geknuffeld terwijl ik heel erg van het knuffelen ben
Hopsa. Een "vraag" hoeft niet perse letterlijk te zijn "Wil je met me knuffelen?"quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je, en weer wordt ik overgeslagen!
Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik dacht dat je een echte reiziger was?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik HÁÁT op vakantie gaan!
Het gaan dan he. Tas inpakken, laatste dingen op werk regelen (wat dan altijd stress is de laatste dag), inchecken en dergelijke, laatste spulletjes kopen, vervoersgedoe etc.
Blech!
Maar als ik er eenmaal ben is t vast weer leuk
(Morgen dus)
En ik heb blijkbaar toch echt een beetje een vakantietrauma overgehouden aan de vorige grote........
Dat wordt je nu pas duidelijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb blijkbaar toch echt een beetje een vakantietrauma overgehouden aan de vorige grote........
Nee dat werd me bij Portugal al duidelijkquote:
O eenmaal daar is dat over hoor. Ik haat alleen de voorbereidingen. Altijd al een beetje gehad. En nu heeft "vakantie" gewoon een beetje een nare bijsmaak. Het rakelt iets op zegmaar. Slijt ook vast wel weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik dacht dat je een echte reiziger was?
Ik heb nog nooit zoveel vakantie gehad als dit jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dr Ang3l is een beetje laat met de diagnose. Misschien is ie aan vakantie toe.
Het werd ruim 80 minuten in de stoel... Kies afslijpen en noodkroon plaatsenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of is je tandarts gewoon heel langzaam?
Geen reiziger zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
"We vliegen om 9:30 en de gate sluit om 9:00. Zullen we dan om 8:30 op station centraal afspreken?"
...............
In welk sprookje leef jij dat je binnen een half uur van het centraal station naar airport kan komen, je bagage kan inchecken en door de douane heen kan zijn.... in hoogseizoen?
Some people.
Heeft ie iets gewonnen?quote:
Goudquote:
Een diva die uit wil slapenquote:
Images.google.nl .... heeft een aparte naam dus is simpel te vindenquote:
Je weet gewoon de juiste dingen te zeggen via de telefoon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Lets not and say we did...
In ander nieuws, nu ik fysiek aantrekkelijker ben geworden heb ik zowaar sjans met mensen.
Jij bleef er veeeeeel te kalm onder, zo kalm dat het klink alsof het niet de eerste en niet de laatste keer is geweest...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet gewoon de juiste dingen te zeggen via de telefoon.
In een echt heel spannende finale, waar degenen voor hem echt heel hoge punten haalden.quote:
Ben jij naar een verjaardag in Budel geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee SAJ en kugje hebben een onvergetelijke nacht beleefd na de birthday party in Budel... Maar SAJ is de onvergetelijke avond best wel heel erg vergeten.
Men zegt: dat kan beter inddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nu alleen nog leren om fatsoenlijk te flirten...
Brains and eh....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef MisterO het volgende:
Ik zat een keer in de UB in Grunn en toen zag ik hem daar opeens ook een boek lezen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je een boek leest in de UB, in het kader van je studie Geneeskunde, dan lijkt me dat wel een hint in die richting.quote:
Er is nog niet vastgesteld wat hij las! Wie weet was het wel het Donald Duck vakantieboek!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Als je een boek leest in de UB, in het kader van je studie Geneeskunde, dan lijkt me dat wel een hint in die richting.
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef MisterO het volgende:
Ik zit te overdrijven omdat Bartje daar blijkbaar niet tegen kan
Je komt weer eng dichtbij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga nog even zwelgen in zelfmelij, slapen en dan naar Barcelona
Neuh, heb maar 1 iemand m'n nummer gegeven (denk ik), en die was het niet aan de stem te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:45 schreef MisterO het volgende:
Whahahahhahahahah!!
Erg. iemand van zondag?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh, heb maar 1 iemand m'n nummer gegeven (denk ik), en die was het niet aan de stem te horen.
Kugari doet een flirtcursus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:44 schreef Steve het volgende:
Wtf, ik word gebeld door een rukker. Ik kon alleen geen opnamefunctie ontdekken op mijn mobiel..
En ik herkende niet wie het was.. Hij noemde wel m'n naam, dus ik ben wel nieuwsgierig.
Is blijkbaar nu bewezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Steve is soms net een verkapte slet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:06 schreef Steve het volgende:
Die was eigenlijk helemaal niet zó leuk.. Maar hey, aandacht.
.
Haquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben te skinny om te knuffelen tegenwoordig.
50+?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Peter het volgende:
Jij bent politiek betrokken, hij ook. Wellicht kunnen jullie zakelijk wat aan elkaar hebben?
maar ik zou dus wel op korte termijn afspraak maken alleen al uit nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Al een tijdje vraagt Henk Krol wanneer ik een keer bij hem op de koffie kom, hij woont bij mijn zus in de straat, vrijdag ook weer toen ik hem zag op het roze verkiezingsdebat.
Ik weet nog niet precies wat zijn insteek is, maar ik stuurde hem maandag een mailtje met de vraag wanneer hij dan tijd had, hij zal het nu wel druk hebben met de verkiezingen en zo.
Nu kreeg ik net een mailtje terug van de secretaresse van Lijst 50+ dat ze de opdracht had gekregen om een afspraak te plannen en met mogelijke tijdstippen.
Dat is toch vreemd?
Of ben ik de enige die dat vreemd vind?
Ik bedoel ik ging uit van een informeel gesprek, maar dit suggereert toch iets anders of zie ik dat verkeerd?
Of is het gewoon belangrijkdoennerij?
een kop koffiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:03 schreef MisterO het volgende:
TMM, ik zou gewoon vragen wat de bedoeling is van het etentje,
wat je zelf zegt, gaat het om formeel of informeel
18 septemberquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik zou dus wel op korte termijn afspraak maken alleen al uit nieuwsgierigheid
want?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Peter het volgende:
Wel even je benen harsen voor die tijd hoor!
met Henk? Nou nee....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Je charmes in de strijd gooien natuurlijk!
Drukke mensen met een secrateresse beheren hun eigen agenda niet altijd meer, dus zo raar vind ik het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Al een tijdje vraagt Henk Krol wanneer ik een keer bij hem op de koffie kom, hij woont bij mijn zus in de straat, vrijdag ook weer toen ik hem zag op het roze verkiezingsdebat.
Ik weet nog niet precies wat zijn insteek is, maar ik stuurde hem maandag een mailtje met de vraag wanneer hij dan tijd had, hij zal het nu wel druk hebben met de verkiezingen en zo.
Nu kreeg ik net een mailtje terug van de secretaresse van Lijst 50+ dat ze de opdracht had gekregen om een afspraak te plannen en met mogelijke tijdstippen.
Dat is toch vreemd?
Of ben ik de enige die dat vreemd vind?
Ik bedoel ik ging uit van een informeel gesprek, maar dit suggereert toch iets anders of zie ik dat verkeerd?
Of is het gewoon belangrijkdoennerij?
En, weer bijgekomen van je middelen-kater?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor het eigenhandig omleggen van de Nederlandse homoemancipatie..
Ja, vandaag voor 't eerst. Thanks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Peter het volgende:
En, weer bijgekomen van je middelen-kater?
Als het formeel is niet nee. Maar als de secretaresse je uitnodigt, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het een wat zakelijke insteek heeft. Ik ken tenminste niemand die zn secretaresse mensen laat uitnodigen voor prive-aangelegenheden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Drukke mensen met een secrateresse beheren hun eigen agenda niet altijd meer, dus zo raar vind ik het niet.
Jij bent die in dat schort? Gewoon nieuwsgierig hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Yoppie het volgende:
Jij bent die in dat schort? Gewoon nieuwsgierig hoor
Je hebt ook gewoon echt overal schijt aan hequote:
Als je wil leven zoals ik dat graag doe dan is dat the only way.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
Je hebt ook gewoon echt overal schijt aan he
Ik denk niet dat er ergens veel schijt aan gaat zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon echt overal schijt aan he
Het was ook geen verwijt of zo hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als je wil leven zoals ik dat graag doe dan is dat the only way..
Nee ik ook niet. Maar ik kon zo 1,2,3 ook niet een ander gezegde bedenken om diezelfde boodschap te brengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ergens veel schijt aan gaat zitten.
Schijt in combinatie met de boodschap overbrengen is ook geen echt handige woordkeuze.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar ik kon zo 1,2,3 ook niet een ander gezegde bedenken om diezelfde boodschap te brengen
Kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schijt in combinatie met de boodschap overbrengen is ook geen echt handige woordkeuze.
Niet echt...maareh mannen...ik lurk morgen weer verderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schijt in combinatie met de boodschap overbrengen is ook geen echt handige woordkeuze.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op bepaalde plekken wat koeler dan op andere plaatsen schat ik?
Ze konden er alleenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:50 schreef Yoppie het volgende:
T ziet er wel gezellig uit en slagwerkers op een boot...altijd feest!
quote:
Dat, inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op bepaalde plekken wat koeler dan op andere plaatsen schat ik?
Je begint wel heel sarcastisch te worden Peter, pas een beetje op wil je?quote:
Lijkt, idd, maar ja, ik heb ook niet zoveel andere dingen te melden eigenlijk. Ga niet over mensen in mijn naaste omgeving praten als ik er niet direct mee te maken heb- en direct mee te maken hebben is meestal wel via sex ja...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:05 schreef Peter het volgende:
Maar mijn vraag was serieus, aangezien je hier alleen over iemand in je naaste omgeving lijkt te posten als je er seks mee had, hebt of gaat hebben..
M'n muis klikte helemaal uit zichzelf op follow...quote:
Zet een 2 voor de eerste punt en je hebt nog meer te volgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
M'n muis klikte helemaal uit zichzelf op follow...
Ja geweldigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De hockeymannen winnen gewoon de halve finale van GB met 9-2![]()
.
Ja sorry, maar ik kan gewoon niet goed hockeyen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Heel verschil met de vrouwen, dat was stukken spannender.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Gellarboy het volgende:
Zit er hier nou trouwens ook maar één iemand die dat gelul van Calimero gelooft?
Joh wij geloven alles wat hij zegt! Jij niet dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Gellarboy het volgende:
Zit er hier nou trouwens ook maar één iemand die dat gelul van Calimero gelooft?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je dat echt gedaan of verzin je dat?
Het zijn er zelfs drie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Gellarboy het volgende:
Jep. Daar Ben ik nu.quote:
Ach flikker toch opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Cavalinho het volgende:
De dramas die hij doormaakte waren in die zin vaak ook gewoon te voorkomen, denk ik.
Ik ben denk ik koeler in de kop/nuchterder en heb ook niet het idee dat het een overwinning is om een hetero te doen ofzo. Heb geen geldingsdrang in die zin. Die lijkt hij wel heel erg te hebben. Van" kijk mij eens geweldig bezig zijn, ik krijg een hetero om."
Maar ik kan me vergissen. We lezen maar zo'n klein aspect van mensen op zo'n forum he...
Daarom "denk ik" en "lijkt".
Valt mee, toch? Dat heb ik wel afgeleerd, hoor.quote:
Valt wel mee hoor. Maar van vrijwel iedereen die hier post verschijnt weleens een klein greintje bewijs dat ze echt zijn of dat iets wat ze vertellen echt gebeurd is. Jouw verhalen over wat je doet en omschrijvingen van jezelf zijn dermate vergezocht dat ze gewoon niet overeind blijven in de anonimiteit waarin je je hult. Sorry.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef Cavalinho het volgende:
Wie Dirk niet kent, gelooft hij niet.![]()
Je bent op z'n minst een droomvent voor een ontharingsgoere.quote:
Hopelijk ook voor iemand andersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent op z'n minst een droomvent voor een ontharingsgoere.
Heus wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor iemand anders.
Joh... voor een echt fijne knul laat je je toch wel compleet bodywaxxen en laseren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor iemand anders.
Nee... ik ben zoals ik benquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is er weer een potje augurken omgevallen? Het ruikt wat zuur hier?
Wat is een sneue homo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb gisteren weer een sneue homo ontmaskert. Net op tijd voor ik er koffie mee ging drinken. Ik zag mijn hele zondag alweer down the drain gaan.
Wijsneusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
sneu (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
teleurstellend
ho·mo (de; m,v; meervoud: homo's)
1
verkorting van: homoseksueel
Jij vindt afspreken met een faker altijd wel bevredigend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me ook wel af waarom de betreffende homo dan teleurstellend was.
Ik ken 't.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er niet zo ontzettend vaak meer en dat bevalt me prima.
Meestal uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jouw winkel heeft wel tissues, daar zit ook issues in.
Ik heb dat een uurtje geleden ook gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ga ik de stad in, ik heb namelijk zin in koffie, maar geen zin dat zelf te maken.
Toedels popjes.
Je hebt iig wel wat te doen gehad op je vrije dag.quote:
Nah, toch wel diverse dingen gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt iig wel wat te doen gehad op je vrije dag.
mijn geodriehoek maar tot 180quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn oven kan tot 250 graden. Dat is ook warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vond het gewoon een leuke foto.
Zeg het er maar bij, anders wek ik wellicht het idee dat ik daar wat aan vind. Maar dat is dus niet zo.)“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
En zondag schijnt de beste avond te zijn. Meer dan 100 per uur lees ik net...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Over sterren gesproken, vannacht zouden er vallende sterren te zien moeten zijn, aangezien de aarde door de Perseïden trekt.
Romantisch naar buiten kijken dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En zondag schijnt de beste avond te zijn. Meer dan 100 per uur lees ik net...
Hmm, ik heb helaas geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
Ging die documentaire over Uganda? Hoorde iets op de radio maar heb he tnooit gezien!
Zag er vanmiddag ook een nieuwsbericht over ja, erg indrukwekkend. Dit zijn echt voorvechters in het land, die het waarschijnlijk nog met hun leven moeten bekopen ook. In dat deel van de wereld gaat het echt nog heel lang duren voordat er een verandering in de gedachte over homo's binnen de bevolking zal komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Eyd het volgende:
Een land waar homosexualiteit taboe is en waar je levenslang in de bajes kan belanden of vermoord kan worden. Alsnog zijn er Ugandezen die ondanks de risico's toch besloten om een pride te gaan houden. Prachtig dit!
[ afbeelding ]
http://www.advocate.com/a(...)both-proud-and-brave
Documentaire?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
Ging die documentaire over Uganda? Hoorde iets op de radio maar heb he tnooit gezien!
Heb der al 4 gezien!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Over sterren gesproken, vannacht zouden er vallende sterren te zien moeten zijn, aangezien de aarde door de Perseïden trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |