no way, daarbij komt het is vandaag nog roze maandag in Eindhoven en roze maandag Geldrop moet ook nog komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo poedelepopjes, nu jullie weer een dag extreem zichtbaar zijn geweest voor heel Nederland, kan ik erop vertrouwen dat ik jullie de rest van het jaar niet meer zie?
True blood.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een heerlijke TT, waar is dat uit?
Anders ik wel.quote:
Och ik was ZO trots op de geaardheid die ik bereikt hebquote:
zo gay is Lowlands nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Het is wel echt gay gay gay de afgelopen tijd zeg.....
Milkshake, roze maandag, gay pride, circuit.
Na lowlands wil ik voorlopig nog ff alleen maar hetero's!!!
Ik zeg toch ook nergens dat Lowlands gay is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo gay is Lowlands niet
hoezo wil je homo's op Lowlands?
nee maar je zegt specifiek na Lowlands, ik vroeg me alleen af waar je op doelde, niets negatiefsquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat Lowlands gay is?
Plus: Ik heb nog nooit iets gehad op Lowlands. Daar ben ik daar eigenlijk totaal niet mee bezig die paar dagen
wij knuffelen ook nooit, ik wordt nooit geknuffeld terwijl ik heel erg van het knuffelen benquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij kan geknuffeld worden. Ik heb Steve alleen zelf nooit zo het knuffelige typetje gevonden
.
Jij knuffelt niet, jij duwt me gewoon meteen tegen de liftwand aan.quote:
Ik word van alcohol erg knuffelig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij kan geknuffeld worden. Ik heb Steve alleen zelf nooit zo het knuffelige typetje gevonden
.
Ik heb niet veel knuffel meatquote:
O jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij knuffelt niet, jij duwt me gewoon meteen tegen de liftwand aan..
Ik heb wel wat overquote:
Volgens mij werd je dit keer wel getrakteerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef MisterO het volgende:
Het was wel lievig om te zien, je had het er maar druk mee
Mja, ik ben toe aan een detox. Genoeg gefeest en ongezond gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij werd je dit keer wel getrakteerd.
Ha, jij verwisselt doordeweeks met het weekend?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het hele weekend al aan detox gedaan en heb nu een Beck's opengetrokken.
Net gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef MisterO het volgende:
Nu weer tijd om te sporten en gezond te eten
Mensen die vragen.................. je kent het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je, en weer wordt ik overgeslagen!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het hele weekend al aan detox gedaan en heb nu een Beck's opengetrokken.
onzin, ik vraag nooit om een knuffel, hooguit bij jou en zeker nooit in dit topicquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die vragen.................. je kent het.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin, ik vraag nooit om een knuffel, hooguit bij jou en zeker nooit in dit topic![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wij knuffelen ook nooit, ik wordt nooit geknuffeld terwijl ik heel erg van het knuffelen ben
Hopsa. Een "vraag" hoeft niet perse letterlijk te zijn "Wil je met me knuffelen?"quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je, en weer wordt ik overgeslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |